Tis een prototype wat je hebt gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
Samsung maakt grootste fout met dat horloge, ze hadden beter kunnen wachten op Apple en dan het design stelen. Jezus wat een lelijk ding singel geworden
Nu heb ik zin in sjineesquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
1.38quote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef Kutmanager het volgende:
Deze aflevering is echt zo bruut geniaal.
Leuke potjes zijn datquote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef Cliffy het volgende:
Lekker met de tank op de kade op neushaar canals
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!quote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je dat ding uberhaupt kopen dan?
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen wel een telefoon watch maken, dan ben ik klaar en heb ik alles bereikt in het leven!
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die maken ze toch al? Dus je hebt nu al alles bereikt in je leven?
quote:Open to residents of the 50 United States (including District of Columbia), United Kingdom, Canada, Mexico, France, Germany, Australia, New Zealand, Ireland, Singapore, Hong Kong, Japan, Italy, Spain, Taiwan, and Sweden
Neen, EU IV!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutmanager :
Total.War.ROME.II-RELOADED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |