Niet bij min hoor, maar hij kwam regelmatig terug dat het bijna een CarbonClassic isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die opmerking lange tijd geleden hakte er wel in, niet?
De essentie was dat in veel gevallen eens goed naar de uitgaven en inkomsten kijken het vaak wel mogelijk maakt om te doen wat je echt wil (tot op zekere hoogte dan. maar i.p.v. 16 euro/maand voor een paupergym 25-35 euro/maand uitgeven voor een fatsoenlijke gym: dat is voor vrijwel iedereen mogelijk).
Nee gelukkig niet zegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daar niet elke maand over in onzekerheid zit...
Ik bal safequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dit idd. Zeker in Schijtdam-Noord / Rotterdam-West omgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de spanning. Saai ben jij zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg. Maar ik vertrouw anticonceptie nooit 100% en het is my biggest nightmare.
[..]
Ik bal safe...Lekker bij Defensie willen met HIV of een kind.
Trouwens waar is Awesome_ heeft ie al te horen gekregen wat hij heeft.
Ik moest vanmiddag bellen, maar ik was het 'vergeten'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik bal safe...Lekker bij Defensie willen met HIV of een kind.
Trouwens waar is Awesome_ heeft ie al te horen gekregen wat hij heeft.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens doen jullie dat ook, dat jullie jullie chest flexen op de beat van de muziek.Moet je JB vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik begrijp de onderliggende boodschap. Sterkte awesome, als k wat voor je kan doen, al is t maar een schouder bieden om op uit te huilen, laat maar weten kquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag bellen, maar ik was het 'vergeten'
Pics.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Ohmygod die vrijgezellenparties van vrouwen die zich dan stevig laten uitwonen door een stripper
Snap niet dat mensen vreemdgaan de dag voordat ze gaan trouwen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Goed verhaal weer Fanta, lekker kort!
Op je vrijgezellenfeest een hoer neuken is geen vreemdgaan. Dat is ingecalculeerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen vreemdgaan de dag voordat ze gaan trouwen.
Thanks bby. Morgen durf ik het wel. Jij bent de eerste die het hoort.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik begrijp de onderliggende boodschap. Sterkte awesome, als k wat voor je kan doen, al is t maar een schouder bieden om op uit te huilen, laat maar weten k
vrijgezellenfeestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Op je vrijgezellenfeest een hoer neuken is geen vreemdgaan. Dat is ingecalculeerd.
Nee iets amateuristisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
Je hebt het toch niet over dat dancing bear gebeuren he? want das echt oud en heel nep
Jouw mening doet er nog vrij weinig toe..roker!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Op je vrijgezellenfeest een hoer neuken is geen vreemdgaan. Dat is ingecalculeerd.
jij bent hier de vrouw...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee iets amateuristisch.
[..]
Jouw mening doet er nog vrij weinig toe..roker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |