sjipjsap is pure aidsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken die user niet
Zal wel een n00b zijn dus
Nice.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
sjipjsap is pure aids
posthistorie
barkies zijn beterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn mensen die paar donnie krijgen omdat ze een deel van hun educatie hebben voltooid.
liek wat.
Chique hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef msacras het volgende:
@wie vroeg of ik dichterbij geen werk kon vinden; ik woon niet in het centrum en alle leuke baantjes zitten daar dus ja :p
Nee, ik heb geen regenpak
En Fokit; sterker nog, ik heb 3 voornamen en 2 achternamen, maar m'n laatste achternaam tel ik nooit mee.
Doezoes nog beterquote:
Met mijn diploma van middelbare kreeg ik wel wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
als mijn kind later een deel van zn educatie voltooid krijgt ie niks hoor
Bizar dat er geen streepje door zijn naam staatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
sjipjsap is pure aids
posthistorie
Vroegere vriend van mij had 5 namen, vind ik al wel iets teveel van het goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef msacras het volgende:
[..]valt wel mee hoor, m'n pa heeft nog een veel grotere verzameling
ja op mijn facebook mensen krijgen gcse resultaten gelijk baar barkie sommigenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mijn diploma van middelbare kreeg ik wel wat.
Maar echt bij elke overgang ben je een fucking verwend kind
Ik krijg nooit wat voor m'n overgang of rapportquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is vaak genoeg bebanned hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar dat er geen streepje door zijn naam staat
regenpakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat het straks gaat regenen hier
Ik ben fucking verwend, ik kreeg voor elk rapport 100 euroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, echt bizarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg nooit wat voor m'n overgang of rapportvoor halen van examen wel denk ik, mn zus kreeg een spiegelreflex camera, dus het zou lullig zijn als ik dan niks krijg
vriendin van mij krijgt voor elk tussenrapport iets van 60 euro, 4x per jaar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |