Dan moet je wat vaker buiten deze SC komen. Multifunctioneel zijn hequote:
Gelukkig kunnen mensen van mening verschillenquote:
Verwijder je accountquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een hekel aan facebook.
Er is eigenlijk geen user die ik echt vreselijk stom vindquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen mensen van mening verschillen
Facebook app voor iOSquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een hekel aan facebook.
Haanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen user die ik echt vreselijk stom vind.
Ik vind er wel meerdere niet zo leuk zeg maarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou ook niet weten waarom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sjipsjapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak eerst een plan, en ik begin met 1 kleine SC, dat uitgroeit tot een heel subforum, een van de belangrijkste (GC). Dan alle blauwe subforums, en daarna neem ik het hele forum over muahahhahahahhahha.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker buiten deze SC komen. Multifunctioneel zijn he
Woohooquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ga doen ja.
Ken die user nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haten op swaggerbaas sjipsjap
Woord van het jaar sowiesoquote:
Tuurlijk welquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar hij heeft het nieuw leven in geblazen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |