SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ja Dave en Djeetje zijn beide rood harigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Potato-Potatoe: het verschil is minimaal, de betekenis hetzelfde
Heb je een nieuwe internetlijn?quote:
Ik heb dit door gestuurd naar de CIA. Morgen komen ze je laten verdwijnen.quote:
Nog steeds dezelfde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe internetlijn?
Eerst zat je toch nog met een 56K modempje?
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.quote:
Wat was die site ook al weer ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuk lijntje.
Deze manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.
Ik denk dat hij van andere P's houdt.quote:
zo langzaam....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Skillmoves daarentegenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Heb jij een sugardaddy?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Lijkt me wel leuk om met hun profclubs te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.
Die kerel die mij spelers leentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij een sugardaddy?![]()
Wat moet je allemaal voor hem doen dan..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.
Sorry ik heb het verkeerd gelezen ik dacht dat hij een PS4 voor jou kocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kerel die mij spelers leent
Was het maar zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry ik heb het verkeerd gelezen ik dacht dat hij een PS4 voor jou kocht.
Jaap Stam? Vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
Waarom zit de beste Nederlandse verdediger niet bij Legends?
Een Davids in zn prime zou ook leuk geweest zijn maar die voetbalt nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaap Stam? Vroeg ik me ook af.
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
wat ben jij toch een rare.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.
Is er geen Eredivisieclub die hem nog wil dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.
Koeman?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook wat geluk gehad met bronze packs waardoor ik ook nog winst maakte. Nu ga ik even IF Mokhtar uit een pack halen brb
In Spanje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.Ben je nu trots?
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.Ben je nu trots?
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.quote:
Ik wil die oude OP chicks terugquote:
#tradenalslindgren. Ben je ook aan het traden tot je IF Maikon Leite kan betalen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.Relaxed hoor.
Ben je met je ouders dan? Niet met vrienden ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.Relaxed hoor.
Ik gebruik die emoticon heel soms. Maar ik probeer wel minder voorspelbaar te worden want DarkSonic3 doet mij te goed na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook als Bakkert posten?
Verder kijken dan je tering neus lang isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Godver, wat was jouw accent hilarisch toen. Wat is je YT-kanaal ook alweer?
Djeetje is terug en scherper dan ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verder kijken dan je tering neus lang is
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:17 schreef Reemi het volgende:
Wat vinden jullie handiger? Het toevoegen van spelers zoals nu het geval is op wefut, of het aanklikken van een positie, speler zoeken en op die manier meteen de speler op de gewenste plek te hebben (zoals de concurrenten het hebben)?
Ik vind de huidige manier prima. En anders is de spelers verslepen een kleine extra handeling.quote:
Oh ja, excuses.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verder kijken dan je tering neus lang is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.9 ruilen voor mijn laptopquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Heb het team gemaakt waar ik het beste mee was in deze fifa. Nu heb ik 1.9 miljoen overZou spelers kunnen vervangen voor de tots versie maar dat gaat het opeens weer kut
Weet toch niet wat voor laptop jij hebtquote:
een macbook pro 2010 15 inchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet toch niet wat voor laptop jij hebtDus slechte deal als ik nu ja zou zeggen.
Wat voor team heb je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Heb het team gemaakt waar ik het beste mee was in deze fifa. Nu heb ik 1.9 miljoen overZou spelers kunnen vervangen voor de tots versie maar dat gaat het opeens weer kut
Macquote:
Mooi teamquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen steek nog ff kopen
Dit team speelde voor mij het beste in deze fifa. Al dure teams faalde ik mee
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen steek nog ff kopen
Dit team speelde voor mij het beste in deze fifa. Al dure teams faalde ik mee
Dit. Blauwe en zwarte kaartjes zijn gewoon tofquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.
Ik had heel tots team. Dat speelde pas kutquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Blauwe en zwarte kaartjes zijn gewoon tof
Fifa toernooi ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Binnenkort een toernooi spelen met een prijs van 10,- , jammer dat ik te weinig coins heb voor het team dat ik in gedachten had
Die chem tussen LB/RB en LW/RW is eigenlijk ook best logisch. In 433 trekken de CM's naar binnen, en bljiven aan de zijkant eigenlijk alleen de back en winger nog over. Ik speel in een gemiddelde wedstrijd wel 10x met Konko naar Lamela, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nice. Kan je Ronaldo dus direct linken aan Coentrao. Hybridopties worden wel verbreed zo
Dan kan je een leuk team met ex ajacieden makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Vind dat ze de chemistry sowieso moeten aanpakken. Ze moeten het clubverleden van de speler er ook bij betrekken. Bijvoorbeeld dat Sneijder nog steeds chemistry zou hebben met Cambiasso omdat ze een aantal jaar hebben samengespeeld. Volgens mij een realistische manier om leukere hybrids te kunnen maken.
Dat is zeker een realistische manier. Maar het is tegelijkertijd ook heel veel werk voor EA om dat bij te houden (en dus ook voor Wefut bijv). Dan moeten ze dus iedere onderlinge relatie tussen verschillende spelers in kaart gaan brengen. Dat wordt een extra databasequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Vind dat ze de chemistry sowieso moeten aanpakken. Ze moeten het clubverleden van de speler er ook bij betrekken. Bijvoorbeeld dat Sneijder nog steeds chemistry zou hebben met Cambiasso omdat ze een aantal jaar hebben samengespeeld. Volgens mij een realistische manier om leukere hybrids te kunnen maken.
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker een realistische manier. Maar het is tegelijkertijd ook heel veel werk voor EA om dat bij te houden (en dus ook voor Wefut bijv). Dan moeten ze dus iedere onderlinge relatie tussen verschillende spelers in kaart gaan brengen. Dat wordt een extra database
Ze hebben alle drie bij Ajax gespeeld ja. Maar niet heel veel tegelijkertijd hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
Een team met 4-1-2-1-2 en als aanval sneijder - ibra - suarez
Nee weet ik, maar leek me wel een leuke aanvalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze hebben alle drie bij Ajax gespeeld ja. Maar niet heel veel tegelijkertijd hoor
In dat geval is de aanval Messi - Ibra - Neymar ook wel aardigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar leek me wel een leuke aanvalSowieso kan je een aardig goed team maken van ex ajacieden
Alleen het clubverleden moeten ze in het systeem verwerken, dat is volgens mij niet heel veel werk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker een realistische manier. Maar het is tegelijkertijd ook heel veel werk voor EA om dat bij te houden (en dus ook voor Wefut bijv). Dan moeten ze dus iedere onderlinge relatie tussen verschillende spelers in kaart gaan brengen. Dat wordt een extra database
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is de aanval Messi - Ibra - Neymar ook wel aardig
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra heeft nooit met Neymar gespeeld dus dat gaat hem niet worden. Ze zetten in het systeem wanneer wie bij welke club heeft gespeeld en als de jaren elkaar overlappen dan hebben ze een zwakke chemistry link. Volgens mij geen slecht idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat hij gestopt is anders hadden wij de perfecte man voor hybrids.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ibra heeft nooit met Neymar gespeeld dus dat gaat hem niet worden. Ze zetten in het systeem wanneer wie bij welke club heeft gespeeld en als de jaren elkaar overlappen dan hebben ze een zwakke chemistry link. Volgens mij geen slecht idee.
Ex Ajax 100% chem met de Boer, Bergkamp, Rijkaard en vd Sarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ibra heeft nooit met Neymar gespeeld dus dat gaat hem niet worden. Ze zetten in het systeem wanneer wie bij welke club heeft gespeeld en als de jaren elkaar overlappen dan hebben ze een zwakke chemistry link. Volgens mij geen slecht idee.
Ik zeg ook niet dat het een slecht idee is: ik denk dat het gemiddelde Canadese uitzendbureau zijn vingers erbij zit af te likkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij gestopt is anders wij hij de perfecte man voor hybrids.
[ afbeelding ]
Er zijn meer BPL-teams dan CR7's hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij nader inzien vind ik dit toch een slecht idee, zie al die BPL teams met CR7 al voor me
Alsof de modaaltjes waar 99% van FIFA uit bestaat Ronaldo kunnen kopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij nader inzien vind ik dit toch een slecht idee, zie al die BPL teams met CR7 al voor me
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alsof de modaaltjes waar 99% van FIFA uit bestaat Ronaldo kunnen kopen
Tuurlijk zijn er niet veel spelers met CR7 maar ik kom wel vaker dure BPL teams tegen dan CR7 teams. Zij zouden hem er dan bij kunnen nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn meer BPL-teams dan CR7's hoor
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je nu de FIFA14 Ultimate Edition koopt voor de Xbox 360 en je koopt later een Xbox One met de normale FIFA14, krijg je dan nog steeds die FUT packs van de Ultimate Edition?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest hier gewoon een gif van maken.
[ afbeelding ]
haha snel even kopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:17 schreef el-blanchito het volgende:
Op 2 na gaan al m'n Silverteams eruit. Budget voor nieuwe
Edit: Verdomme m'n Pelle veel te goedkoop erop gezet, 30K onder de laagste prijs
Vaak krijg je die packs gedurende 6 maanden ofzo. Dan is de Xbone er nog lang niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je nu de FIFA14 Ultimate Edition koopt voor de Xbox 360 en je koopt later een Xbox One met de normale FIFA14, krijg je dan nog steeds die FUT packs van de Ultimate Edition?
Vet heb je nu ook een ps3?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef DarkSonic3 het volgende:
ik koop net een TOTY Pelle voor 48k #SMLENO
Kamitrolliquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef DarkSonic3 het volgende:
ik koop net een TOTY Pelle voor 48k #SMLENO
Dat is waar ook. Ga jij FIFA14 eerst voor de 360 halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak krijg je die packs gedurende 6 maanden ofzo. Dan is de Xbone er nog lang niet.
Ik dacht eerst van niet, maar sinds de Xbone vertraging heeft en ik toch dan aan mijn scriptie moet zitten denk ik dat ik hem toch wel ga halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ga jij FIFA14 eerst voor de 360 halen?
moeilijke keuze hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ga jij FIFA14 eerst voor de 360 halen?
De baas heeft hier vanmiddag zelfs nog gepost.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef TBakkert het volgende:
Toefjes leest wel mee volgens mij, want vlak nadat die afbeelding van mijn tweet naar Lindgren. was gepost, werd ik door hem gevolgd op twitter.
followback Toefjes.
HHUUUTTHHHUUUUTT!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
De baas heeft hier vanmiddag zelfs nog gepost.
Hij zei: TBakkert is een mongool. Doei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
HHUUUTTHHHUUUUTT!!
Wat zei hij?![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij zei: TBakkert is een mongool. Doei.
ahh zie nu je post pasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:14 schreef wonton het volgende:
Meneer Mo. B. Ik heb het vandaag verstuurd.
Wel op Hard spelen heee
groot gelijk dat ie heeft. Normen en waarden zijn gewoon compleet verdwenen zonder zijn toezicht.quote:
Dank, the bravery was ik vergeten. Ff in mijn playlist dumpenquote:
De hele band of alleen die nummer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dank, the bravery was ik vergeten. Ff in mijn playlist dumpen
De band. Believe er ook ingezet, jack-o lantern man, song for jacob en nog een paar er ook bijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele band of alleen die nummer?
Als het 2e het geval is, dan ook Above and Below erin zetten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De band. Believe er ook ingezet, jack-o lantern man, song for jacob en nog een paar er ook bij
en die twee waar jij het over had
Ik las het ook net. Jammer dat die baas dan waarschijnlijk niet in FUT zit...quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gaat ook wel toffe game worden denk ik op ps4 exclusive![]()
japanse shizzle wel
Dat is er een van Tempo Teamquote:
Die kan ik inmiddels wel halen denk ik. Ik heb alleen al een 352 met Wally en Neymar in de spits dus geen idee of ik dat doe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#tradenalslindgren. Ben je ook aan het traden tot je IF Maikon Leite kan betalen?
Jep. Ik ga eigenlijk al een paar jaar niet meer met m'n ouders, maar nu mocht ik zomaar weer eens mee. Verrassing van hun naar ons omdat ze een paar honderd jaar getrouwd zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je met je ouders dan? Niet met vrienden ofzo?
Gewoon Neymar op CAM en dan Brazil/Barca hybrid erachter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kan ik inmiddels wel halen denk ik. Ik heb alleen al een 352 met Wally en Neymar in de spits dus geen idee of ik dat doe.
[..]
Jep. Ik ga eigenlijk al een paar jaar niet meer met m'n ouders, maar nu mocht ik zomaar weer eens mee. Verrassing van hun naar ons omdat ze een paar honderd jaar getrouwd zijn.
Da's niet zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon Neymar op CAM en dan Brazil/Barca hybrid erachter.
nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Zag ook twee games die me wel aanspraken. Eentje van een soort van Mirror's Edge feat zombies. Veel free runnen en uit de klauwen van zombies blijven.
+ nog een shooter met mech warriors ofzoTitanfall heet die. De eerste heet volgens mij daylight maar dat weet ik niet zeker. Is Xbox one en PS4
Vargas?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's niet zo'n slecht idee.Alleen staat nu de beste CAM uit het spel al op die plek.
Oh ik dacht dat het een PS4 exclusive wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceTitenfall idd zo'n beetje de enige interessante xbox game, maar wel kans dat die later nog op ps4 komt aangezien hij volgens mij eerst voor beide werd gemaakt
MICHAEL JADSON?quote:
Verkies je je matties op FOK! boven een vrouwelijk levend wezen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
Ajacied of bakkert, doen we morgenavond een potje gold/silvers?vanavond kan niet want ik ga film kijken met een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sluit je account je heb een sociaal levenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
Ajacied of bakkert, doen we morgenavond een potje gold/silvers?vanavond kan niet want ik ga film kijken met een meisje
hebt* GODVERDOMME.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sluit je account je heb een sociaal leven
nee.quote:
nee.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verkies je je matties op FOK! boven een vrouwelijk levend wezen?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar morgen overdag kan ook wel
ga alleen even naar Utrecht dan misschien dus rond een uurtje of twee?
nee, deze is echt.quote:
Ja, moet lukken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Uiteraardmaar morgen overdag kan ook wel
ga alleen even naar Utrecht dan misschien dus rond een uurtje of twee?
oh mahquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
ADO koopt een speler met een UP voor 70.000: http://wefut.nl/player/12391
Mertens met zijn kutchemistry.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Voor in mijn plakboek
Als ik TOTS Hazard had dan had ik hem op 9 chem kunnen maken, maar dan verneuk ik mijn NL/Belgen team.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:36 schreef wieisboos het volgende:
speelt bij Sporting, wefuthttp://wefut.nl/player/14333
jezusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Voor in mijn plakboek
Als ik TOTS Hazard had dan had ik hem op 9 chem kunnen maken, maar dan verneuk ik mijn NL/Belgen team.
Feyenoord gaat kaputt...quote:
AZ wordt een formaliteit. Ik zou me maar focussen op Feyenoord.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
oh AZ is ook al om half 7, lame
Feyenoord 6u
Meteen maar weer aan FUT gegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Voor in mijn plakboek
Toefjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ wordt een formaliteit. Ik zou me maar focussen op Feyenoord.
haha nee, maar komende dagen vast wel weer een keer. Had nog wat coins over en nu is mijn Belgenfapmap vol.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meteen maar weer aan FUT gegaan?
Kuban lijkt me echt veel sterker...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ wordt een formaliteit. Ik zou me maar focussen op Feyenoord.
Omdat ze een paar aardige spelers in FUT hebben? Of omdat je zoveel van ze gezien hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kuban lijkt me echt veel sterker...
AZ moet in ieder geval gewoon één keer uit scoren en dan lukt het wel gewoon...
Tevens. Toefjes.![]()
Waar baseer je dat eerste op? Niemand weet echt iets van die ploeg. Heb je ze ooit zien spelen? Ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Succes, ik ga meejuichen voor Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tevens. Toefjes.![]()
Ik volg de Russische competitie wel een heel klein beetje. Mede door dat Russen-team van het begin in FUT.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ze een paar aardige spelers in FUT hebben? Of omdat je zoveel van ze gezien hebt?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Succes, ik ga meejuichen voor Feyenoord
En ook voor AZ![]()
Nederlands voetbal![]()
Verbroedering
Ik hoop het... VOOR VOLK EN VADERLAND!!!1!!!11!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
!
![]()
Ik ben benieuwd maar ik heb er een hard hoofd in.
Hier gaat het goed hoor, bij jou ook?quote:
Bakkertjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tevens. Toefjes.![]()
Primaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor, bij jou ook?
[..]
Bakkertje
Ook goed hoor, volgende week weer full time werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima
En met de fysieke gesteldheid?
Heb ik hier laatst nog geplugdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dank, the bravery was ik vergeten. Ff in mijn playlist dumpen
Hele, hele goed zaak. Fijn manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook goed hoor, volgende week weer full time werken
Jij reageerde inderdaad met Believe volgens mij, omdat ik het had over Never Back Down en toen Above and Below postte... toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik hier laatst nog geplugdJij reageerde er zelfs op
Leuke band wel
Turkije toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
Oh ja, Toefjes ging nog met een groep vrijgezellen naar Griekenland, toch?
Klinkt als een realityshow van RTL ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
Een van de twee, want in de andere waren de mensen volgens mij luie, arrogante zakken. Dan zal hij wel naar Turkije gaan.quote:
Heb jij hem ook al onder je CTRL + V hangen?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al onder je CTRL + V hangen?
Succes bro!quote:
Nee ik kan snel typenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al onder je CTRL + V hangen?
Je zal hem aardig wat in moeten typen vanavond dus pas op voor RSI.quote:
Het mooiste vond ik die penalty vorig seizoen tegen Ajax.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je echt op Immers gaat letten is het al helemaal hilarisch
Had eerst alleen de bandnaam gepost later nog een keer An Honest Mistake volgens mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij reageerde inderdaad met Believe volgens mij, omdat ik het had over Never Back Down en toen Above and Below postte... toch?
Die inderdaad!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had eerst alleen de bandnaam gepost later nog een keer An Honest Mistake volgens mij
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele, hele goed zaak. Fijn man
Ook nog op vakantie toch?
Turkije inderdaad. Bodrum. 2 Keer eerder geweest daar, 2 keer historische vakanties meegemaaktquote:
Lekker hoor! Je ging de 2e week van september toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Turkije inderdaad. Bodrum. 2 Keer eerder geweest daar, 2 keer historische vakanties meegemaaktGoede vibe heb ik daar. Met name met dames
Ik zit dan gewoon op school...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker hoor! Je ging de 2e week van september toch?
Niet verkeerd
Morgenavond kan ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
Veel plezier ouwe baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Turkije inderdaad. Bodrum. 2 Keer eerder geweest daar, 2 keer historische vakanties meegemaaktGoede vibe heb ik daar. Met name met dames
Djeetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sluit je account je heb een sociaal leven
Lijkt Feynoordbahce welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt alleen maar van die half gare passes.
Oke is goed dan maar een ander keertje!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Morgenavond kan ik niet.
Dat meisje van de bibliotheek?
Even met jouw bladwijzer in haar genotsboekje knallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oke is goed dan maar een ander keertje!
inderdaad, ben wel benieuwd wat ik ervan kan verwachten straks
Dit zou een tweet van Lindgren. kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Als je die 3 grote kansen wegdenkt heeft Feyenoord nog weinig weggegeven hoor.
ik verwacht pics in dm.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oke is goed dan maar een ander keertje!
inderdaad, ben wel benieuwd wat ik ervan kan verwachten straks
Nee dat hoeft wat mij betreft nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even met jouw bladwijzer in haar genotsboekje knallen.
héhé, die heb ik toen niet gepost. Ik heb zelfs de foto's van zijn vriendin niet doorgestuurd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]en dan gaan ze als een lopend vuurtje, met als die djeetje-pics van jou zeker?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zou een tweet van Lindgren. kunnen zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Veel plezier ouwe baas
1¤ = 2,55TL probeer niet bij die exchange balies te wisselen, maar gewoon echte banken opzoeken.
Gewoon pinnen daar veel duurder?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Veel plezier ouwe baas
1¤ = 2,55TL probeer niet bij die exchange balies te wisselen, maar gewoon echte banken opzoeken.
quote:
Zie dm.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
héhé, die heb ik toen niet gepost. Ik heb zelfs de foto's van zijn vriendin niet doorgestuurd.
fapfapfap.quote:
Ja volgens mij wel, scheelt je sowieso enkele euro's transactie kosten. Ik neem altijd contant geld mee en dan steeds 100¤ per keer wisselen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Gewoon pinnen daar veel duurder?
Serero is gewoon zijn hongerbuikje kwijtgeraakt omdat hij eindelijk eten heeft.quote:
quote:
En toch zijn dit vaak de reizen waar je de mooiste verhalen aan overhoudt. Bij NAC hebben de mensen die zijn gegaan het nog steeds over de uitwedstrijd bij Gandszasar Kapan....en niet zozeer meer over die wedstrijd bij Villarealquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Respect voor die Feyenoorders die daar zijn hoor![]()
![]()
Kuban is toch ook heel erg naar het oosten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Krasnodar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kuban is toch ook heel erg naar het oosten?
Zeker! PSV moest een paar jaar geleden tegen een of andere club in Siberië ofzo. Toen waren er welgeteld 2 supporters mee gereisd. Die hadden het beste hotel geboekt in het stadje, bleek dat de gehele PSV selectie daar ook zat. Toen hebben ze met Rutten zitten lullen in de lobby en na een hele avond chillen, zijn ze toen door Rutten op de ere-tribune ofzo gezet, omdat hij het sneu vond dat ze anders met z'n 2en in het uitvak zouden zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
![]()
nee GJEquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kuban is toch ook heel erg naar het oosten?
Heel veel ga ik niet pinnen trouwens hoor, vorige keer had ik ook maar 300 euro in een week gepind. All in FTWquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, scheelt je sowieso enkele euro's transactie kosten. Ik neem altijd contant geld mee en dan steeds 100¤ per keer wisselen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch zijn dit vaak de reizen waar je de mooiste verhalen aan overhoudt. Bij NAC hebben de mensen die zijn gegaan het nog steeds over de uitwedstrijd bij Gandszasar Kapan....en niet zozeer meer over die wedstrijd bij Villareal
I rest my case...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker! PSV moest een paar jaar geleden tegen een of andere club in Siberië ofzo. Toen waren er welgeteld 2 supporters mee gereisd. Die hadden het beste hotel geboekt in het stadje, bleek dat de gehele PSV selectie daar ook zat. Toen hebben ze met Rutten zitten lullen in de lobby en na een hele avond chillen, zijn ze toen door Rutten op de ere-tribune ofzo gezet, omdat hij het sneu vond dat ze anders met z'n 2en in het uitvak zouden zitten
Dan hoef je je toch niet heel erg druk te maken over het pinnen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel ga ik niet pinnen trouwens hoor, vorige keer had ik ook maar 300 euro in een week gepind. All in FTW
With the balls insidequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel ga ik niet pinnen trouwens hoor, vorige keer had ik ook maar 300 euro in een week gepind. All in FTW
Dat scheelt al een hoop inderdaad, maar dat je dat in ieder geval weet wat de koers is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:aan mij
Ben jij de abn geweest en heb 88 euro overgemaakt'
Je zal ht weldta ontvangen
Ik had het meer over hoe je de club snel kunt aanduiden, nog niet eens zozeer over de plaatsnaam.quote:
Dat is toch ook niks aan, hele dag in zo'n hotel zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan hoef je je toch niet heel erg druk te maken over het pinnen?
Ik zou zo'n resort amper uit komen joh
Oh lol, dat valt nog wel mee dan.quote:
Ben bij de ABN Amro geweest en heb 88 euro overgemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
Kan iemand dit voor mij vertalen
[..]
Tot 11 a 12 uur lekker tetteren daar, en dan als je je heel prettig voelt lekker de karaoke bar in gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan hoef je je toch niet heel erg druk te maken over het pinnen?
Ik zou zo'n resort amper uit komen joh
Heb jij weldra ontvangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Ben bij de ABN geweest en heb het overgemaakt aan jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
[..]
On mequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb er even mijn Mongoolse vertaler overheen gegooid:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
Ben jij de abn geweest en heb 88 euro overgemaakt'
Je zal ht weldta ontvangen
到過荷蘭,已提交給你。quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef wonton het volgende:
[..]
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Feyenoord is geen land, maar een voetbalclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |