SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ja Dave en Djeetje zijn beide rood harigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Potato-Potatoe: het verschil is minimaal, de betekenis hetzelfde
Heb je een nieuwe internetlijn?quote:
Ik heb dit door gestuurd naar de CIA. Morgen komen ze je laten verdwijnen.quote:
Nog steeds dezelfde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe internetlijn?
Eerst zat je toch nog met een 56K modempje?
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.quote:
Wat was die site ook al weer ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuk lijntje.
Deze manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.
Ik denk dat hij van andere P's houdt.quote:
zo langzaam....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Skillmoves daarentegenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Heb jij een sugardaddy?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Lijkt me wel leuk om met hun profclubs te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.
Die kerel die mij spelers leentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij een sugardaddy?![]()
Wat moet je allemaal voor hem doen dan..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.
Sorry ik heb het verkeerd gelezen ik dacht dat hij een PS4 voor jou kocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kerel die mij spelers leent
Was het maar zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry ik heb het verkeerd gelezen ik dacht dat hij een PS4 voor jou kocht.
Jaap Stam? Vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
Waarom zit de beste Nederlandse verdediger niet bij Legends?
Een Davids in zn prime zou ook leuk geweest zijn maar die voetbalt nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaap Stam? Vroeg ik me ook af.
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
wat ben jij toch een rare.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.
Is er geen Eredivisieclub die hem nog wil dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat Bouma nog niet officieel gestopt is.
Koeman?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wonton het volgende:
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook wat geluk gehad met bronze packs waardoor ik ook nog winst maakte. Nu ga ik even IF Mokhtar uit een pack halen brb
In Spanje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.Ben je nu trots?
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 6 dagen van mijn 50k een kleine 700k gemaakt.Ben je nu trots?
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.quote:
Ik wil die oude OP chicks terugquote:
#tradenalslindgren. Ben je ook aan het traden tot je IF Maikon Leite kan betalen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.Relaxed hoor.
Ben je met je ouders dan? Niet met vrienden ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik lig gewoon op m'n iPad een boek te lezen of tv te kijken in het zonnetje en eens in de 3u check ik de webapp voor 5 minuten.Relaxed hoor.
Ik gebruik die emoticon heel soms. Maar ik probeer wel minder voorspelbaar te worden want DarkSonic3 doet mij te goed na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook als Bakkert posten?
Verder kijken dan je tering neus lang isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Godver, wat was jouw accent hilarisch toen. Wat is je YT-kanaal ook alweer?
Djeetje is terug en scherper dan ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verder kijken dan je tering neus lang is
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:17 schreef Reemi het volgende:
Wat vinden jullie handiger? Het toevoegen van spelers zoals nu het geval is op wefut, of het aanklikken van een positie, speler zoeken en op die manier meteen de speler op de gewenste plek te hebben (zoals de concurrenten het hebben)?
Ik vind de huidige manier prima. En anders is de spelers verslepen een kleine extra handeling.quote:
Oh ja, excuses.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verder kijken dan je tering neus lang is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.9 ruilen voor mijn laptopquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Heb het team gemaakt waar ik het beste mee was in deze fifa. Nu heb ik 1.9 miljoen overZou spelers kunnen vervangen voor de tots versie maar dat gaat het opeens weer kut
Weet toch niet wat voor laptop jij hebtquote:
een macbook pro 2010 15 inchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet toch niet wat voor laptop jij hebtDus slechte deal als ik nu ja zou zeggen.
Wat voor team heb je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
Heb het team gemaakt waar ik het beste mee was in deze fifa. Nu heb ik 1.9 miljoen overZou spelers kunnen vervangen voor de tots versie maar dat gaat het opeens weer kut
Macquote:
Mooi teamquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen steek nog ff kopen
Dit team speelde voor mij het beste in deze fifa. Al dure teams faalde ik mee
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen steek nog ff kopen
Dit team speelde voor mij het beste in deze fifa. Al dure teams faalde ik mee
Dit. Blauwe en zwarte kaartjes zijn gewoon tofquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.
Ik had heel tots team. Dat speelde pas kutquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope teams spelen altijd beter. Maar toch is het verleidelijk om wat IF's te halen omdat het er leuk uit ziet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Blauwe en zwarte kaartjes zijn gewoon tof
Fifa toernooi ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Binnenkort een toernooi spelen met een prijs van 10,- , jammer dat ik te weinig coins heb voor het team dat ik in gedachten had
Die chem tussen LB/RB en LW/RW is eigenlijk ook best logisch. In 433 trekken de CM's naar binnen, en bljiven aan de zijkant eigenlijk alleen de back en winger nog over. Ik speel in een gemiddelde wedstrijd wel 10x met Konko naar Lamela, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nice. Kan je Ronaldo dus direct linken aan Coentrao. Hybridopties worden wel verbreed zo
Dan kan je een leuk team met ex ajacieden makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Vind dat ze de chemistry sowieso moeten aanpakken. Ze moeten het clubverleden van de speler er ook bij betrekken. Bijvoorbeeld dat Sneijder nog steeds chemistry zou hebben met Cambiasso omdat ze een aantal jaar hebben samengespeeld. Volgens mij een realistische manier om leukere hybrids te kunnen maken.
Dat is zeker een realistische manier. Maar het is tegelijkertijd ook heel veel werk voor EA om dat bij te houden (en dus ook voor Wefut bijv). Dan moeten ze dus iedere onderlinge relatie tussen verschillende spelers in kaart gaan brengen. Dat wordt een extra databasequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Vind dat ze de chemistry sowieso moeten aanpakken. Ze moeten het clubverleden van de speler er ook bij betrekken. Bijvoorbeeld dat Sneijder nog steeds chemistry zou hebben met Cambiasso omdat ze een aantal jaar hebben samengespeeld. Volgens mij een realistische manier om leukere hybrids te kunnen maken.
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker een realistische manier. Maar het is tegelijkertijd ook heel veel werk voor EA om dat bij te houden (en dus ook voor Wefut bijv). Dan moeten ze dus iedere onderlinge relatie tussen verschillende spelers in kaart gaan brengen. Dat wordt een extra database
Ze hebben alle drie bij Ajax gespeeld ja. Maar niet heel veel tegelijkertijd hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
Een team met 4-1-2-1-2 en als aanval sneijder - ibra - suarez
Nee weet ik, maar leek me wel een leuke aanvalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze hebben alle drie bij Ajax gespeeld ja. Maar niet heel veel tegelijkertijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |