SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ja Dave en Djeetje zijn beide rood harigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Potato-Potatoe: het verschil is minimaal, de betekenis hetzelfde
Heb je een nieuwe internetlijn?quote:
Ik heb dit door gestuurd naar de CIA. Morgen komen ze je laten verdwijnen.quote:
Nog steeds dezelfde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe internetlijn?
Eerst zat je toch nog met een 56K modempje?
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.quote:
Wat was die site ook al weer ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuk lijntje.
Deze manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Serero ook in de basis staat. Schone vond ik niet zo goed spelen tegen Feyenoord.
Ik denk dat hij van andere P's houdt.quote:
zo langzaam....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Zou dan ps4 doen. Tenzij je veel online speelt met vrienden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Skillmoves daarentegenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
M'n voorhoede is El Sha-Jovetic-Lamela. Het is dus niet echt een prioriteit voor me.
Heb jij een sugardaddy?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me kopen een XBOX One, maar mijn suggardady koopt een PS4 nu moet ik een moeilijke keuze maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |