Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Hoi!quote:
Ik zit al de top 50 te bekijken en te bedenken welk nummer ze zouden moeten coveren D:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Het is een wonder! Wat een concert zeg SOAD gisterquote:
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinningquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
U gaat u gang maar in mijn kamer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valt
Ik heb mijn schoenen opgeruimd, want er begon zich een berg van schoenen voor mijn kast te verzamelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinning
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet eigenlijk hard sollicitatiebrieven gaan schrijven, maar na de zoveelste afwijzing vandaag heb ik daar totaal geen zin in. Hoe langer ik nu thuis zit, hoe minder zin ik over het algemeen zin heb om überhaupt te reageren.
Inderdaad. En ik voel gewoon dat ik met de dag luier word. Toen ik pas thuis zat had ik nog genoeg om handen maar nu (en vooral in de vakantie) is er echt niks meer te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.
Leidsquote:
Toepasselijke regel welquote:I've got a new job now on the unemployment line
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |