ik zou er zelf niet voor kiezen, maar het kan een optie zijn voor hun hé.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:09 schreef Poolbal het volgende:
[..]
En dan thuis komen:
-hoe was het schat?
-Ja heerlijk, lucht op! Heb nu echt n goeie gevonden!
-Fijn *knijpt oogjes toe en nipt van de thee*
Begin er eens mee om naast hem ook een leven te hebben. Je hebt jezelf afhankelijk van hem gemaakt, dat maakt het nu zoveel moeilijker om je grenzen aan te geven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef missinda het volgende:
Oke jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Maar het is zoo moeilijk als je van iemand houd...
het is wel een beetje grappig ja..quote:
Voor mij was het inderdaad een fase. Ik vind dit een goed antwoord. Ben ook erg blij dat ik haar altijd trouw ben geblevenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk niet dat het zo zwart/wit is als hier nu gesteld wordt door de meeste. Ik ben zelf al sinds mijn 13e met mijn vriend en heb ook wel eens gedacht 'kon ik maar', ik kan me voorstellen dat mijn vriend die gedachtes ook wel eens gehad heeft. Blijkbaar vertrouwd hij je zo erg dat hij het toch hardop uitgesproken heeft. Ik snap dat je het absoluut niet wilt, ik zou het als het er op neerkomt ook niet in de praktijk willen brengen, maar ik denk niet dat je al te boos op hem moet worden. Dan duw je hem alleen maar verder van je af. Blijf vooral praten met elkaar en leg hem uit wat het voor jouw zou beteken als hij het toch doet. Misschien is het gevoel maar een 'fase' en gaat het vanzelf over.
Dezelfde!?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:04 schreef Angst het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook maar één ex
neequote:
Dat, en vrienden maken. Lekker verder kijken. Laat deze pipo maar met een ander dat doen. Je moet zoiets nooit doen omdat je bang bent iemand te verliezen.quote:
Hij heeft je "geholpen" en je hebt totaal geen sociaal leven meer van jezelf. Het zal best dat je steun vindt in hem maar dat kan ook prima in vrienden of een nieuwe partner, die wel monogaam wil zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef missinda het volgende:
dean: - heb zijn gang laten gaan en een 'open relatie' met hem aangaan en dan zelf ook meer erop uit gaan, nieuwe vrienden maken en ook andere jongens leren kennen.
Dat is misschien wel een goed idee, maar ik vind dat heel moeilijk.
Ik weet dat hij wel van me houd maar niet zo veel als ik van hem. Hij is sowieso een man met weinig emoties. Maar ik weet dat hij echt om me geeft, hij heeft me al met zoveel geholpen in mijn leven.
(ik heb stemmingswisselingen) Hij laat me positiever denken en alles.
Samenwonen op mijn 20e, ja mijn thuissituatie was fucked up gezien het feit dat mijn moeder schizofreen is.
Het ding is.. deze man is zo eerlijk tegen me
Hij vertelt haar dat hij andere meisjes wil terwijl hij ook gewoon vreemd had kunnen gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is niet eerlijk hij heeft gewoon geen respect voor jou.
Dus de redenen om het niet uit te maken is omdat je dan alleen overblijft. Als je daar nou eens wat aan doet. Je bent te afhankelijk van hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef missinda het volgende:
Het ding is, als ik hem kwijt raak dan doet dat enorm veel pijn en ik heb geen vrienden waar ik op terug kan vallen, zijn vrienden zijn mijn vrienden geworden. ook heb ik geen ouders.. niks of niemand om op terug te vallen.
Joh , in een relatie ben je eerlijk tegen elkaar maar heb je ook rekening met elkaars gevoelens te houden. Een jongen die plotsweg bedenkt oh ik vind je niet genoeg en ik ga lekker met andere neuken maar jij mag bij me blijven houd weinig rekening met het gevoel van degene waar die ooh zo veel van houd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hij vertelt haar dat hij andere meisjes wil terwijl hij ook gewoon vreemd had kunnen gaan.
Hij vertelt het eerlijk en hij doet het dus niet stiekem, zou het kunnen dat hij dat juist uit respect doet?
Hebben wij nou echt een andere definitie van eerlijk en respect?
Ik heb geen oordeel gegeven of het een goed idee is of niet. Sterker nog ik vind het een slecht idee dat TS er aan mee doet als ze het niet wil maar dat haar vriend niet eerlijk is en geen respect heeft vind ik complete onzin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , in een relatie ben je eerlijk tegen elkaar maar heb je ook rekening met elkaars gevoelens te houden. Een jongen die plotsweg bedenkt oh ik vind je niet genoeg en ik ga lekker met andere neuken maar jij mag bij me blijven houd weinig rekening met het gevoel van degene waar die ooh zo veel van houd.
Is lekker leuk als je iemand tegen komt en zegt om je te geven maar schijnbaar heel openbaar alles wil doen want reken maar dit geintje niet ophoud.
Hij zal meiden bij hem uitnodigen waar je bij zit , lekker tegen zijn vrienden opscheppen van oh ik heb een relatie maar ik kan met andere neuken dus dat allemaal open en bloot doen.
Weet je hoe vernederend zoiets is voor een meisje of vrouw ? Dat is namelijk opzettelijk je partner kwetsen en dat noem ik niet echt als respect.
Tja, als je al zoveel geleerd hebt en beter bent geworden van de relatie met deze kerel, dan zou het zonde zijn om gekwetst te raken, en uiteindelijk met meer negatieve dan positieve ervaringen de relatie te moeten beëindigen. Want dat gaat gebeuren als je nu -tegen jouw principes in- dit laat gebeuren en er in meegaat. Zo'n open relatie werkt toch alleen maar als beide partners er evenveel lol aan beleven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef missinda het volgende:
hij heeft me al met zoveel geholpen in mijn leven.
(ik heb stemmingswisselingen) Hij laat me positiever denken en alles.
Hij is wel zo iemand die seks los van emoties kan zien. Maar nee zo heb ik het nog niet echt geformuleerd nee. Hij voelt zich slecht dat hij het wilt maar hij voelt die drang. .. Mezelf niet beschadigen, dat is een goed advice. Thnx. Het is zo moeilijk als je van iemand houd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:04 schreef Angst het volgende:
zou hij ook naar de hoeren kunnen gaan. Daar is het emotionele aspect minder, kan me voorstellen dat je dat sneller accepteert.
Daarbij vind ik het vreemd dat hij dit van jouw vraagt. Mijn vriend en ik hebben ook maar één ex, maar die behoefte om er op los te neuken is bij geen van beide gekomen. Dus het is niet waar dat dit altijd voorkomt.
Heb je hem al gevraagd wat hij er van vind als jij een ander neukt.
Vermoedelijk wil hij dat niet.
Dus is het gewoon egoisme, dat jij er alleen voor hem bent, maar hij ook van andere mag genieten.
Er zijn mensen die er tegen kunnen en seks los van emoties kunnen zien. Dat moeten jullie dan beide kunnen.... Anders kan je het wel toestaan, maar gaat je relatie alsnog kapot.
Dat lijkt me niet verstandig. Let op dat je jezelf niet beschadigd, door dingen toetestaan die jou pijn doen.
Ik hoop dat het gewoon maar een fase is. Wat het zo moeilijk maakt is dat we letterlijk over alles praten met elkaar. We kunnen alles zeggen wat we denken en voelen. We zijn zoo eerlijk.. dat dat het moeilijker maakt om minder afhankelijk van hem te zijn enquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Voor mij was het inderdaad een fase. Ik vind dit een goed antwoord. Ben ook erg blij dat ik haar altijd trouw ben gebleven
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe vaak hij met een ander wilt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:45 schreef missinda het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon maar een fase is. Wat het zo moeilijk maakt is dat we letterlijk over alles praten met elkaar. We kunnen alles zeggen wat we denken en voelen. We zijn zoo eerlijk.. dat dat het moeilijker maakt om minder afhankelijk van hem te zijn en
Dus omdat zij niemand heeft om op terug te vallen, moeten ze maar in een relatie blijven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef Fietsopslagplaats het volgende:
Lijkt een beetje op emotionele chantage dit. Ik neem aan dat die gast echt wel van jouw situatie afweet mocht de relatie stuklopen. Dat je niemand hebt om op terug te vallen.
Interessante interpretatiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus omdat zij niemand heeft om op terug te vallen, moeten ze maar in een relatie blijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |