abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 juli 2014 @ 08:42:25 #101
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142314696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:37 schreef purebliss het volgende:
Weet niet of je hier sites mag noemen, maar je zou eens op the sims resource moeten googlen. Gaat een wereld voor je open haha
Ik ben er bekend mee :P ik vraag me alleen af of het voor TS4 ook zo gaat werken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142315559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als het goed is is het met CC een kwestie van terwijl je speelt gewoon aanclicken en binnenhalen via je internet.
Dat lijkt me alleen voor dingen van "The Store" gelden, niet voor andere CC van andere sites...
Tails tell tales
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:48:38 #103
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142315586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat lijkt me alleen voor dingen van "The Store" gelden, niet voor andere CC van andere sites...
Hmm zoals ik het begreep na de E3 wordt dit de enige manier om zaken toe te voegen want custom content zou juist daarin staan (door mensen gemaakte sims en huizen die je zo kan plaatsen was het voorbeeld)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142316825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:37 schreef purebliss het volgende:
Weet niet of je hier sites mag noemen, maar je zou eens op the sims resource moeten googlen. Gaat een wereld voor je open haha
TSR (The Sims Resource) is wel de grootste en heeft zeker heel veel hele leuke dingen, maar er zijn nog ZO VEEL andere sites met zelfs nog wel leukere dingen. Ik heb dan ook echt "tons" aan CC voor The Sims 2. :@

Zelf vind ik de grootste topper wel Black Pearl Sims: www.blackpearlsims.com/content.php

Voor de downloads, maar ook voor de rest van de site. Blijft op dit moment nog puur in leven dankzij donaties, dus houd daar rekening mee als je de site leuk vindt. Ik zet dat er bij, omdat ik weet dat ze eigenlijk niet blij zijn met extra downloadverkeer wegens de kosten die dat met zich meebrengt en ik hun hier nu dus toch noem, omdat ze echt hele leuke dingen hebben. Vooral ook recolors. Dit is overigens niet bedoeld om te spammen, ik ben puur een grote liefhebber van die site, meer niet ;)

Een paar andere "toonaangevende" sites (veel is alleen voor deel 2, maar zeker ook een aantal hebben dingen voor deel 3. Soms zijn er anders op andere plekken wel "conversions" -zowel TS2>TS3 als TS3>TS2- te vinden):

BuggyBooz
Meest prachtige dingen in zeer hoge kwaliteit kun je daar vinden (als je de KitchenBasic keuken nog niet kent, NU een kijkje nemen, echt!).
http://buggybooz.blogspot.nl/

Mod The Sims (MTS)
Vooral voor mods, maar ook voor andere dingen. Kijk vooral ook even naar "The Great Aussie Bathroom" van Blake-boy!:
http://modthesims.info/

Adele
Niet mijn smaak, maar als je van aparte dingen in zeer hoge kwaliteit houdt wel een topper:
http://archive.sims.shane(...)9b.html?page=objects

4EverSimFantasy (4ESF)
Is niet meer. Maar hier is nog het archief:
http://archive.sims.shane(...)antasy.net/index.htm

Holy Simoly
http://holysimoly.com/index.cfm?go=home.welcome

Around The sims (ATS):
http://sims2.aroundthesims3.com/

Simply Styling:
http://www.simplystyling.de/index.html

ReflexSims:
http://www.reflexsims.de

All4Sims (veel recolors te vinden):
http://www.all4sims.de/

Voor bestanden van "dode" sites:
http://sims2graveyard.com en http://simscave.mustbedestroyed.org

Wood for Sims (vooral voor boederij- en plantendingen e.d. erg geschikt):
http://www.woodforsims.de/html/wfs2updates.html

Spring4Sims (een site die de creaties binnen de CC-community een beetje bijhoudt):
http://www.spring4sims.com

Sims2Artists (vooral erg bedreven in het maken van handige "edits" op creaties van anderen)
http://sims2artists.com

Er is ook nog een binnen de community heel bekende link waar veel van de betaalde downloads (o.a. donationpacks) te krijgen zijn (gratis dus), maar betwijfel of ik die hier mag noemen. Daar zijn ook heel veel bestanden van "dode" sites te vinden in ieder geval.

Ik kan nog ik weet niet hoeveel andere sites opnoemen. Is iemand hier daarin geïnteresseerd, geef het aan! :) Ook via Google, Tumblr en Pinterest kun je heel veel leuke dingen vinden. Wat Purebliss al schreef, er gaat echt een hele wereld voor je open :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 15-07-2014 12:34:11 ]
Tails tell tales
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 11:12:46 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142317151
Wat betekend CC? :@ Ik ben best wel Sims noob en zie nu ineens iedereen over CC praten. Help :9

Ken alleen CC als creditcard afkorting _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142317259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hmm zoals ik het begreep na de E3 wordt dit de enige manier om zaken toe te voegen want custom content zou juist daarin staan (door mensen gemaakte sims en huizen die je zo kan plaatsen was het voorbeeld)
"We won't be doing anything that would prevent players from modding or creating custom content".

http://simscommunity.net/(...)-and-custom-content/

EA heeft waarschijnlijk puur over hun eigen CC (wat bij Sims 3 "The Store" was) gesproken (logisch ook) en rept -op deze toch wel belangrijke zin dus na- over andere CC gewoon met geen woord. Dat is aan de Community zelf neem ik aan (net zoals bij de voorgaande delen).

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 15-07-2014 11:32:37 ]
Tails tell tales
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 11:19:50 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142317305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:17 schreef Forbry het volgende:
EA heeft waarschijnlijk puur over hun eigen CC (wat bij Sims 2 "The Store" was) gesproken (logisch ook) en rept -op deze toch wel belangrijke zin dus na- over andere CC gewoon met geen woord. Dat is aan de Community zelf neem ik aan (net zoals bij de voorgaande delen).
En hier snap ik dus niks van _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142317309
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend CC? :@ Ik ben best wel Sims noob en zie nu ineens iedereen over CC praten. Help :9

Ken alleen CC als creditcard afkorting _O-
Iedereen was eerst een noob ;)

CC=Custom Content. Alle dingetjes die je naast de dingetjes van/in het spel zelf kunt downloaden en installeren. :)
Tails tell tales
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:15 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142317316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:19 schreef Forbry het volgende:

[..]

Iedereen was eerst een noob ;)

CC=Custom Content. Alle dingetjes die je naast de dingetjes van/in het spel zelf kunt downloaden en installeren. :)
Aah super! Dankjewel :D
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 11:22:50 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142317383
Sims 3 gisteren geinstalleerd, die deed echt zo stom (telkens afsluiten, oke had hem gedownload maar lees ook op internet dat hij soms afsluit bij mensen die hem wel hebben gekocht). Ik denk dat ik toch de Sims 4 een kans ga geven. En dan hopen dat huisdieren uitbreiding er in ieder geval snel is
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:35:59 #111
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142317668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

"We won't be doing anything that would prevent players from modding or creating custom content".

http://simscommunity.net/(...)-and-custom-content/

EA heeft waarschijnlijk puur over hun eigen CC (wat bij Sims 3 "The Store" was) gesproken (logisch ook) en rept -op deze toch wel belangrijke zin dus na- over andere CC gewoon met geen woord. Dat is aan de Community zelf neem ik aan (net zoals bij de voorgaande delen).
En ik denk dus dat iedereen vrij zijn CC kan uploaden naar hun market wat inhet spel zelf zit ipv dat je het van sites af moet halen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142317819
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En ik denk dus dat iedereen vrij zijn CC kan uploaden naar hun market wat inhet spel zelf zit ipv dat je het van sites af moet halen.
Lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk (modding houdt sowieso min of meer al in dat je op eigen houtje met het spel aan de slag kan gaan en dat houden ze dus niet tegen. De Community zal dan vast wel iets bedenken waarmee je buiten EA om spullen kan inbrengen), maar goed... we wachten het wel af. :)

EDIT: Een EA-market waar iedereen CC kan inbrengen zal er sowieso wel komen hoor. Dat was bij 3 (en ook bij 2?) ook zo. Ik bedoel meer dat DAARNAAST ook andere sites met hun eigen CC zullen komen (en dat dat dus ook wel mogelijk wordt).

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 15-07-2014 11:53:12 ]
Tails tell tales
pi_142317920
Overigens, zou het niet zo erg vinden hoor... als er eens één centraal punt komt waar je alles vandaan kan halen. Zou het in ieder geval stukken overzichtelijker maken dan nu ;)
Tails tell tales
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:54:27 #114
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142318097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:45 schreef Forbry het volgende:
Overigens, zou het niet zo erg vinden hoor... als er eens één centraal punt komt waar je alles vandaan kan halen. Zou het in ieder geval stukken overzichtelijker maken dan nu ;)
Dat was in ieder geval het streven van de devellopers.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  roze dinsdag 15 juli 2014 @ 11:56:11 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142318144
Ik hoop zo dat er ook paarden bij een huisdieren uitbreiding zit :@ Ik vind het tof dat dat kan bij Sims 3 (ook al ben ik niet verder gekomen dan een paard maken) dus dat moet ook bij Sims 4 :(! Vooral als ik er geld voor betaal
Your beauty never ever scared me.
pi_142318210
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop zo dat er ook paarden bij een huisdieren uitbreiding zit :@ Ik vind het tof dat dat kan bij Sims 3 (ook al ben ik niet verder gekomen dan een paard maken) dus dat moet ook bij Sims 4 :(! Vooral als ik er geld voor betaal
Ik vind Pets (en Seasons) ook altijd de leukste uitbreiding(en) :Y (ook al doe ik er uiteindelijk niet zo veel mee :P ).
Tails tell tales
pi_142318639
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat was in ieder geval het streven van de devellopers.
Zie ook de edit in mijn vorige berichtje. EA zal zeker met een centrale market komen waar iedereen dingen kan uploaden. Deden ze de vorige keer (en de keer daarvoor?) ook. Dat zal ook hetgeen zijn waar ze over spraken. Werd tot nu toe alleen nooit echt een groot succes. De meeste (en veelal ook mooiere) dingen bleven ergens anders verschijnen. Door modding toe te staan ga je dat ook niet tegenhouden volgens mij. Het is ook te omslachtig als je iets moois ziet op een bepaalde site en dat dan niet direct kunt downloaden en inbrengen, maar dan eerst nog moet uploaden in die market. Lijkt een beetje op installatie van CC via de launcher van The Sims 3 wat echt één grote verschrikking is en die launcher ging de Community dan ook al heel erg snel omzeilen.

Maar goed, zou het zeker wel leuk vinden als die market (i.t.t. bijv. die Sims 3-launcher) heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk in elkaar gaat zitten en deze keer wél een groot succes zal zijn! :)
Tails tell tales
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:48:07 #118
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_142331556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef n8n het volgende:
Alle modding opties gaan er uit. Materialen gaan per thema voor ¤6,99, met gelegenheden als kerst komt er een special voor ¤9,99 waar extra outfits en objecten bij komen. H&M krijgt een deal waarmee je 5 gratis kledingstukken krijgt, de hele collectie 2014 heb je al voor ¤24,99. Ikea vergelijkbaar, de hele set zet je wel ¤39,99 achteruit maar dan heb je ook alles van Lack tot Plundra. Fiat krijgt een sponsordeal waarmee je met een sim de Fiat 500 aan kan schaffen.

Cheats voor simoleons kan je verdienen door veel te spelen of te delen op Facebook, als je de ¤79,99 premium editie koopt krijg je elke week een “cheat-tegoed” van 100.000 simoleons, dit tegoed is ook los te koop voor ¤2,99. 500.000 simoleons gaat je ¤4,99 kosten, wat een aanbieding.
:'(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_142354733
Ik heb in mijn hele leven nog nooit eerder zoveel gepost m.b.t. The Sims :D , maar goed... gisteren toevallig deze mail ontvangen:

quote:
Beste Origin-gamer,

Jouw huidige versie van De Sims 2 zal vanaf 22 juli 2014 niet meer technisch ondersteund worden. We willen dat jij de meest recente versie van De Sims 2 in je collectie hebt, dus je zult een gloednieuwe aanvulling vinden in jouw Origin-bibliotheek: De Sims 2 Ultieme Collectie.

Dit is de meest recente versie van De Sims 2 en de versie die nog steeds door Origin ondersteund wordt. Deze versie bevat ook heel wat meer materiaal dan jouw huidige versie van De Sims 2.

De Sims 2 Ultieme Collectie zal automatisch in jouw Origin-bibliotheek verschijnen. Je moet de game downloaden en op je computer installeren, voordat je 'm kunt spelen.

Je kunt als je wilt jouw huidige versie van De Sims 2 blijven spelen, maar vergeet niet dat dit een oudere versie van de game is, die binnenkort niet langer technisch ondersteund zal worden. Om ondersteuning te blijven ontvangen voor jouw voortgang met De Sims 2, waaronder Sims-personages, huizen, enz. zul je jouw opgeslagen bestanden van De Sims 2 over moeten zetten naar de Ultieme Collectie. Ga naar http://help.ea.com/en/article/backing-up-your-sims-2-files/ voor meer informatie over het maken van een back-up van je gegevens.

Zo gauw je de levens van je Sims hebt overgezet naar De Sims 2 Ultieme Collectie, kun je de games binnen jouw Origin-bibliotheek beter organiseren door jouw eerdere versie van De Sims 2 te verbergen. Klik op de titel van De Sims 2 binnen jouw gamebibliotheek om de optie te zien waarmee je deze game kunt verbergen. We hebben nog meer instructies voor je, mocht je die nodig hebben.

We vinden het leuk dat je nog steeds blij bent met De Sims.

-- Team Origin
Meer mensen hier? Alle ins en outs zijn me niet duidelijk maar dit pakket bevat in ieder geval ALLE pakketten en mogelijk zelfs nog iets meer. Het is in ieder geval ook de meest geupdate versie. Daarnaast, van wat ik zo her en der gelezen heb, kom je hiervoor OOK in aanmerking, ZELFS als je op dit moment nog niet over alle pakketten beschikt. M.a.w. in dat geval kun je sommige expansion/stuff packs nu dus gewoon gratis krijgen!

Op zich jammer dat de gewone Sims 2-delen niet meer ondersteund worden (?), maar dit is toch wel een toffe oplossing van EA vind ik. (Jammer genoeg had ik alles al gekocht, maar dan nog is één zo'n volledige collectie wel prettig en ook in dat geval schijn je mogelijk nog wat extraatjes (of verbeteringen?) te krijgen).

Hoe het met disc-exemplaren zit, weet ik overigens niet. Misschien dat je die nu maar beter zo snel mogelijk bij Origin kan aanmelden om ook in aanmerking te komen (als dat überhaupt al niet moest om ze te kunnen spelen)? Ook weet ik niet of er een deadline voor stond en of die inmiddels niet al verstreken is (los van die 22 juli bedoel ik).

Nou ja, mocht je iets van The Sims 2 hebben en geïnteresseerd zijn in deze Ultieme Collectie, dan zou ik zeker even één en ander uitpluizen. :)
Tails tell tales
pi_142354892
Ik had overigens gekeken, maar bij mij staat deze versie nog niet in Origin. Misschien dat dat pas vanaf die 22 juli het geval zal zijn?

EDIT:
"De actie geldt alleen voor wie een digitale versie van The Sims 2 heeft gekocht. Volgens Electronic Arts vinden spelers de Ultimate Collection binnen de komende vijf dagen in hun Origin bibliotheek."

http://www.eurogamer.nl/a(...)langer-ondersteuning

Ik lees berichten van mensen die alleen het basis spel hadden, maar ook deze e-mail hebben ontvangen en nu dus álle uitbreidingen gratis krijgen :D

[ Bericht 32% gewijzigd door Forbry op 16-07-2014 11:13:33 ]
Tails tell tales
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:41:23 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142359971
Mooi, kunnen ze de tijd die ze aan The Sims 2 besteden nu gebruiken voor een PC-waardige versie van The Sims 4 voor de next-gen :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142363805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef Maraca het volgende:
Mooi, kunnen ze de tijd die ze aan The Sims 2 besteden nu gebruiken voor een PC-waardige versie van The Sims 4 voor de next-gen :7
Er is ook nog steeds een deeltje 3 waar ze aan kunnen (blijven) sleutelen O-)
Tails tell tales
  maandag 21 juli 2014 @ 20:31:10 #123
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142569662
De Sims 4 krijgt Premium-abonnement

:') ..

....

[ Bericht 39% gewijzigd door Danny op 11-08-2014 14:36:50 ]
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142569789
quote:
Link dan naar het FOK-artikel: De Sims 4 krijgt Premium-abonnement

En dat noemt zich crew. :6

En zo'n abonnement viel helaas wel te verwachten. :+
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:38:25 #125
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142570011
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Link dan naar het FOK-artikel: De Sims 4 krijgt Premium-abonnement

En dat noemt zich crew. :6

En zo'n abonnement viel helaas wel te verwachten. :+
Neen. Nederlands :')
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142653902
The Sims 2 Ultimate Collection gratis voor iedereen *O* t/m 31 juli!
http://help.ea.com/en/art(...)ultimate-collection/

En wat Sims 4 gameplay:


Ziet er wel goed uit imo, ben benieuwd :)
pi_142760036
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
The Sims 2 Ultimate Collection gratis voor iedereen *O* t/m 31 juli!
http://help.ea.com/en/art(...)ultimate-collection/

En wat Sims 4 gameplay:


Ziet er wel goed uit imo, ben benieuwd :)
Dit dus (schopje). Nog gratis te verkrijgen t/m 31 juli. Zie ook FHF / [gratis] The Sims 2 - Ultimate Collection..

Wat die gameplay-trailer betreft: ik word met de minuut minder enthousiast. De graphics vind ik echt veels en veels te "vlak", veels te weinig detail(s)...
Tails tell tales
  zondag 27 juli 2014 @ 08:32:34 #128
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142771776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Frag_adder het volgende:
4 - 5 September in europa te koop
Origin levert hem dan bij me af. Ben die week erna vrij van werk _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 27 juli 2014 @ 10:23:23 #129
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142772651
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 08:32 schreef Toekito het volgende:

[..]

Origin levert hem dan bij me af. Ben die week erna vrij van werk _O-
vergeet hem dan niet eerder die week (voor 2 september) al te downloaden. Ik ga er van uit dat op het moment dat ie uit is in de VS heel veel mensen dat gaan doen en de servers er zwaar problemen mee hebben.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 27 juli 2014 @ 14:28:32 #130
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142777946
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 10:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

vergeet hem dan niet eerder die week (voor 2 september) al te downloaden. Ik ga er van uit dat op het moment dat ie uit is in de VS heel veel mensen dat gaan doen en de servers er zwaar problemen mee hebben.
komt goed :) thnx for warning
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_142779204
Ik word nog niet heel enthousiast van The Sims 4. Die emoties en sommige bouwopties zijn wel tof, maar ze hebben er ook een hoop goede dingen uitgelaten en dat is zonde. Ik blijf nog wel een tijdje bij TS3.
Live for now, forget forever
  zondag 27 juli 2014 @ 22:46:45 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142795038
Ik krijg die demo niet eens aan de praat. :') Dus als dat een voorbode is voor het echte spel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 07:46:38 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142802889
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg die demo niet eens aan de praat. :') Dus als dat een voorbode is voor het echte spel.
is die al vrij te downloaden? en zo ja - waar? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 28 juli 2014 @ 16:38:23 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142817306
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 07:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

is die al vrij te downloaden? en zo ja - waar? :D
Via Origin te downloaden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_142817701
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Via Origin te downloaden.
Hij is toch nog niet vrij te downloaden? :{
  maandag 28 juli 2014 @ 17:16:01 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142818737
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Hij is toch nog niet vrij te downloaden? :{
Jawel.
pi_142818824
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Jawel.
Kan je een link geven?
Twiddel
pi_142818939
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Jawel.
Ik zie het nergens staan :')
  maandag 28 juli 2014 @ 18:13:18 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142820574
Zo te zien is de demo alleen beschikbaar voor een select groepje ;(

quote:
Als je een e-mail hebt ontvangen met het bericht dat je bent uitgekozen om deel te nemen aan de 'Creëer een Sim Demo', zou de demo beschikbaar moeten zijn in het gedeelte 'Mijn games' van de Origin-client.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 28 juli 2014 @ 19:04:44 #140
52016 Lyssa
music <3
pi_142822114
Ik begreep dat de demo pas 12 augustus voor iedereen beschikbaar zal worden. Om eerder kans te maken moet je je inschrijven voor de nieuwsbrief en afwachten.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:09:13 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142822266
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef Lyssa het volgende:
Ik begreep dat de demo pas 12 augustus voor iedereen beschikbaar zal worden. Om eerder kans te maken moet je je inschrijven voor de nieuwsbrief en afwachten.
Oh, dan heb ik dat blijkbaar gedaan. :P Alleen nu nog aan de praat zien te krijgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:16:01 #142
52016 Lyssa
music <3
pi_142822545
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat blijkbaar gedaan. :P Alleen nu nog aan de praat zien te krijgen.
Wat gaat er mis dan? :)
  maandag 28 juli 2014 @ 19:24:57 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142822916
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Wat gaat er mis dan? :)
ik klik op spelen, dan ratelt mijn pc en het betreffende lampje gaat ook branden op mijn pc. En Origin zegt ook dat ik het aan het spelen ben. En vervolgens gebeurt er niets. En Origin geeft me weer de optie om op spelen te klikken. Maar krijg geen melding what so ever. Dus ik sta voor een groot raadsel eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:21:05 #144
52016 Lyssa
music <3
pi_142825131
quote:
5s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ik klik op spelen, dan ratelt mijn pc en het betreffende lampje gaat ook branden op mijn pc. En Origin zegt ook dat ik het aan het spelen ben. En vervolgens gebeurt er niets. En Origin geeft me weer de optie om op spelen te klikken. Maar krijg geen melding what so ever. Dus ik sta voor een groot raadsel eigenlijk.
Draait het proces wel in je "taakbeheer/task manager"? (Druk op ctrl+alt+delete en dan kan je kiezen voor taakbeheer/task manager (voor het geval je niet zo bekend bent met de pc)).

Eventueel de demo opnieuw installeren of eerst beginnen met je pc herstarten :)
  maandag 28 juli 2014 @ 20:40:25 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142825851
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:21 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Draait het proces wel in je "taakbeheer/task manager"? (Druk op ctrl+alt+delete en dan kan je kiezen voor taakbeheer/task manager (voor het geval je niet zo bekend bent met de pc)).

Eventueel de demo opnieuw installeren of eerst beginnen met je pc herstarten :)
nee, heb ik ook al nagekeken, daar draait ie ook niet (meer). Demo ook al opnieuw geïnstalleerd. Maar nog niet demo geïnstalleerd en pas gespeeld na herstart. Dan zou ik nog eens kunnen proberen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:42:04 #146
52016 Lyssa
music <3
pi_142825914
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

nee, heb ik ook al nagekeken, daar draait ie ook niet (meer). Demo ook al opnieuw geïnstalleerd. Maar nog niet demo geïnstalleerd en pas gespeeld na herstart. Dan zou ik nog eens kunnen proberen.
Voldoet je PC aan de minimale eisen? :)
  maandag 28 juli 2014 @ 20:44:32 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142825997
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:42 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Voldoet je PC aan de minimale eisen? :)
Dat zal wel, maar geen idee wat de minimale eisen zijn, want die heb ik nog nergens gezien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:45:55 #148
52016 Lyssa
music <3
pi_142826049
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar geen idee wat de minimale eisen zijn, want die heb ik nog nergens gezien.
Die van de Sims 4 zelf zijn dit:

Vereist: Internetverbinding vereist voor productactivering (via Origin)
Besturingssysteem: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8 of Windows 8.1
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ of gelijkwaardig (Voor computers met ingebouwde chipsets heeft de game het volgende nodig: 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 of gelijkwaardig)
Geheugen: Minstens 2 GB RAM
Harde schijf: Minstens 9 GB vrije ruimte op de harde schijf met ten minste 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
DVD-ROM: DVD-ROM-speler enkel vereist voor installatie
Videokaart: 128 MB aan Video RAM en ondersteuning voor Pixel Shader 3.0 Ondersteunde videokaarten: NVIDIA GeForce 6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMA X4500 of beter
Geluidskaart: Compatibel met DirectX 9.0c
DirectX: Compatibel met DirectX 9.0c
Invoer: Toetsenbord en muis

Demo zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.

Zijn er mensen op de forums van de Sims met dezelfde problemen?
  maandag 28 juli 2014 @ 20:48:24 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_142826165
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:45 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Die van de Sims 4 zelf zijn dit:

Vereist: Internetverbinding vereist voor productactivering (via Origin) Ja duh. :P
Besturingssysteem: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8 of Windows 8.1
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ of gelijkwaardig (Voor computers met ingebouwde chipsets heeft de game het volgende nodig: 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 of gelijkwaardig) 2.66 quad core
Geheugen: Minstens 2 GB RAM 4GB
Harde schijf: Minstens 9 GB vrije ruimte op de harde schijf met ten minste 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden1,xx TB
DVD-ROM: DVD-ROM-speler enkel vereist voor installatie
Videokaart: 128 MB aan Video RAM en ondersteuning voor Pixel Shader 3.0 Ondersteunde videokaarten: NVIDIA GeForce 6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMA X4500 of beter ATI Radeon HD 5600 (2414 MB)
Geluidskaart: Compatibel met DirectX 9.0c DirectX 11
DirectX: Compatibel met DirectX 9.0c DirectX 11
Invoer: Toetsenbord en muis

Demo zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.

Zijn er mensen op de forums van de Sims met dezelfde problemen?
Voldoet ruimschoots allemaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 juli 2014 @ 21:02:01 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142826719
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

nee, heb ik ook al nagekeken, daar draait ie ook niet (meer). Demo ook al opnieuw geïnstalleerd. Maar nog niet demo geïnstalleerd en pas gespeeld na herstart. Dan zou ik nog eens kunnen proberen.
Herstart is vaak de oplossing :Y Hopelijk werkt dat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')