Let op: Code werkt tot 31-07-2014!quote:de Sims 2 met alle uitgebrachte uitbreidingspakketten. Daaronder zitten niet alleen de acht expansiepakketten als Nightlife, University, Pets en Seasons, maar ook de tien Stuff-pakketten als Celebration Stuff, Mansion & Garden, Happy Holiday Stuff en Glamour Life Stuff.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef pietkanarie het volgende:
Mijn games zie ik nergens staan... maar de pagina is ook onder constructie staat er bij mij. Dus misschien ligt het daar aan.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef pietkanarie het volgende:
Gelukt! Ik dacht te zijn ingelogd (automatisch) maar er had zich een nieuw scherm geopend waar ik moest inloggen. Die had ik over het hoofd gezien. Nu kijken of het downloaden ook lukt. Want mijn laptop is hier misschien niet zo geschikt voor.
Zit vast geen haast achter.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:44 schreef pietkanarie het volgende:
Tot nu toe gaat het goedHeb in ieder geval genoeg ruimte om dit te downloaden. Gaat nog even duren, want hij heeft pas 2% gedownload.
Nee, hij deed het rustig aan. Maar het is gelukt. Bedankt voor het meedenken (Canadeesje ook!). Heb het net gespeeld. Wel een stuk lastig dan de sims 1. Je moet veel meer in de gaten houden.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, hij deed het rustig aan. Maar het is gelukt. Bedankt voor het meedenken (Canadeesje ook!). Heb het net gespeeld. Wel een stuk lastig dan de sims 1. Je moet veel meer in de gaten houden.
Canada staat nog wel op de lijst te bezoeken landen, maar ik ben geen Canadese hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, hij deed het rustig aan. Maar het is gelukt. Bedankt voor het meedenken (Canadeesje ook!). Heb het net gespeeld. Wel een stuk lastig dan de sims 1. Je moet veel meer in de gaten houden.
Canada is vast een mooi land! Ja, ik zie het nu staan.. Candaasje dus, klein verschil. Mijn brein maakt af en toe eigen creatiesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Canada staat nog wel op de lijst te bezoeken landen, maar ik ben geen Canadese hoorhaha!
En veel plezier! Heb je al een hondje/katje geadopteerd, of heb je inmiddels al drie baby's?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Canada is vast een mooi land! Ja, ik zie het nu staan.. Candaasje dus, klein verschil. Mijn brein maakt af en toe eigen creaties
Nee, geen dieren en baby's hier. Wilde even een dikke carrière laten opbouwen, dus geen tijd voor baby'sMaar ja... toen kreeg ik een 'beroepsdilemma voorgelegd. Verkeerde antwoord gekozen... en weg baan!
Ik kan hem nu al niet meer vindenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Let op: Code werkt tot 31-07-2014!
http://help.ea.com/en/art(...)ultimate-collection/quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik kan hem nu al niet meer vinden
Gevonden. had me lenzen niet inquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://help.ea.com/en/art(...)ultimate-collection/
Dan maar even Origin support stalken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |