SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm mischien toch maar een tijdje doen dan iddquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg zo'n beetje alles
Ook de yoghurt en muesli bijvoorbeeld.
Mensen met overgewicht hebben vaak een verstoord beeld (of kunnen het slecht inschatten) wat een normale portie is.
Ik pak de laatste tijd van de pasta's idd de volkoren variant, vult een stuk beter moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta.
Ja voor 4 pers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?
Jupquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor 4 pers.
Kijk : http://www.ah.nl/allerhan(...)rq=maaltijd+ciabatta
Dus dan doe je in principe alles door 4 natuurlijk.
Ja, nastyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vaak helemaal niet duidelijkEn soms een stuk minder dan je zou denken
Met name van ongezonde dingen, staat er met grote letters op de verpakking: Slechts 89 kcal per portie! En dan blijkt een portie een klein deel van de inhoud van het zakje/pakje te zijn
Dus 'wit' met extra vezels? Of volkoren + nog extra vezels?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er zitten extra vezels in. Ik mag het wel eten in mijn extreme volkoren dieet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
ik zal toch echt moeten stofzuigen..
Ik ook. Ik smokkel alleen ALTIJD bij de groentequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weeg zo'n beetje alles
Ook de yoghurt en muesli bijvoorbeeld.
Mensen met overgewicht hebben vaak een verstoord beeld (of kunnen het slecht inschatten) wat een normale portie is.
Het moet inderdaad niet obsessief worden maar de eerste weken/maanden is het wel fijn om een beeld te krijgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmm mischien toch maar een tijdje doen dan iddIk vind alleen het gevaar dat als ik alles ga wegen, ik de hele dag "bezig" ben met het afvallen en dat wil ik juist een beetje voorkomen. Maar het is wel een tip om idd een goed beeld te krijgen van hoeveel ik mag.
[..]
Ik pak de laatste tijd van de pasta's idd de volkoren variant, vult een stuk beter moet ik zeggen
ja maar dat kun je met een heel klein beetje gezond verstand natuurlijk zelf ook wel bedenken. Dat je niet je pens vol burrito kan eten voor slechts 200 kcalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nasty
"Ooooh kijk burrito's! 200kcal per portie! Netjes, die kunnen we wel eten!" 1 zo'n fucking klein ding 200kcal
Ja hey hoe durf jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Ik smokkel alleen ALTIJD bij de groente
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor 4 pers.
Kijk : http://www.ah.nl/allerhan(...)rq=maaltijd+ciabatta
Dus dan doe je in principe alles door 4 natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat kun je met een heel klein beetje gezond verstand natuurlijk zelf ook wel bedenken. Dat je niet je pens vol burrito kan eten voor slechts 200 kcal
Die had ik echt niet hoor, wat betreft eten, dat gezonde verstand.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat kun je met een heel klein beetje gezond verstand natuurlijk zelf ook wel bedenken. Dat je niet je pens vol burrito kan eten voor slechts 200 kcal
toen keek je waarschijnlijk ook nog niet naar de voedingswaarde van dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik echt niet hoor, wat betreft eten, dat gezonde verstand.
Honig Vezelrijk pasta is een 100% tarweproduct vol onoplosbare tarwevezels met de lekkere smaak van gewone pasta.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus 'wit' met extra vezels? Of volkoren + nog extra vezels?
Het vult wel enorm moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moet inderdaad niet obsessief worden maar de eerste weken/maanden is het wel fijn om een beeld te krijgen.
Daarna eens in de zoveel tijd weer je porties wegen om te kijken of je niet langzaam weer meer bent gaan opscheppen.
Een portie havermout is trouwens wel veel, volgende keer iets minder nemen.
Ik wel. Had laatst 400!gram sperziebonen. Godsammequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey hoe durf je![]()
Groente weeg ik 9 van de 10 keer niet
Kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen keek je waarschijnlijk ook nog niet naar de voedingswaarde van dingen
Ik kreeg 76,1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vond die 106.4 die ik al eerste op de weegschaal kreeg trouwens wel leuk..
ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Bamba het volgende:
[..]Die ga ik dit weekend eens maken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |