Waarom alleen voor de kerstquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Oh en rolladeJammer dat het alleen kerstvoer is
Dus 40 nuggetsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
standaard 2 hiervan eten in een vreetkick.
Standaard genieten
Verder kopen ze het hier thuis nooitquote:
Aha, I seequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder kopen ze het hier thuis nooitIs volgens mij ook best duur dus
Tering, dat is echt ziek veelquote:
Dat zou ik niet op krijgenquote:
Je koopt zo'n hele doos en eet er maar 2?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
standaard 2 hiervan eten in een vreetkick.
Standaard genieten
Niet eensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op krijgen![]()
Dikzak
Ja leukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je koopt zo'n hele doos en eet er maar 2?
Ik ga eigenlijk nooit naar burqa kingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Die kipnuggets bij de BK zijn trouwens echt heel ranzig
Jij hebt geen tieten en bent geen vrouwquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar burqa king![]()
Baked beansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef KLTZK het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die KFC prima te pruimen vind
Filet Bites
Ik koop tieten en vrouwen met mijn moneyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten en bent geen vrouw
Ik ga daar principieel al niet naar toe door die geblondeerde hufter van de reclamesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:10 schreef KLTZK het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die KFC prima te pruimen vind
Filet Bites
Beetje katholiek..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Heb je onlangs gemasturbeerd? Ben je vreemdgegaan? Heb je schelpdieren gegeten of anderszins gezondigd tegen de Heer? Dan moet je eigenlijk biechten, want anders ga je naar de hel en op eeuwig lijden zit je natuurlijk niet te wachten. Voor velen is de stap naar de kerk te groot en daarom is er sinds enige tijd een ware Facebook-pagina waar anoniem gebiecht kan worden.
Bazig
Big Macquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Qua fastfood ga ik alleen maccie eigenlijk, en dan eet ik alleen chicken nuggets en big tasties. De rest vind ik niet zo lekker
is dat serieusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Heb je onlangs gemasturbeerd? Ben je vreemdgegaan? Heb je schelpdieren gegeten of anderszins gezondigd tegen de Heer? Dan moet je eigenlijk biechten, want anders ga je naar de hel en op eeuwig lijden zit je natuurlijk niet te wachten. Voor velen is de stap naar de kerk te groot en daarom is er sinds enige tijd een ware Facebook-pagina waar anoniem gebiecht kan worden.
Bazig
xcachet > de restquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet jou wel aanspreken in Hardewijk.
Mc chicken en Mc kroket eigenlijk bijna altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Qua fastfood ga ik alleen maccie eigenlijk, en dan eet ik alleen chicken nuggets en big tasties. De rest vind ik niet zo lekker
Vind ik niet zo bijzonder, maak ik net zo lief zelf een broodje hamburger.quote:
"The devil grabbed me.. He made me try pot, I'm now gay and worship satan from trying it only once.. I need the help of Jesus to save me from this terror!"quote:
mc kroket standaard in Nederland wel minstens 1 jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
Mc chicken en Mc kroket eigenlijk bijna altijd
gebruik jij softdrugs?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
Jullie kunnen ook bij mij biechten hoor
Swsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:12 schreef KLTZK het volgende:
[..]
xcachet > de rest
Want xcachet is mederuiter o+
Je kan ook netzo goed een doos kipnuggets thuis in de frituur gooien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik niet zo bijzonder, maak ik net zo lief zelf een broodje hamburger.
666 ik rook ook wiet 666quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"The devil grabbed me.. He made me try pot, I'm now gay and worship satan from trying it only once.. I need the help of Jesus to save me from this terror!"
nee kipnuggets van mac zijn speciaalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan ook netzo goed een doos kipnuggets thuis in de frituur gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |