he heb jij derek al gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
1:53, goed luisteren. John Green zegt 't goed.
Hoohaa nerdfighters.
Nee maar ik zie jouw familie een beetje voor me, met dat eten enzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin om gemene dingen te zeggen!
Wie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
he heb jij derek al gezien?
Ik zit mobielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nopequote:
Je moet hem niet zo serieus nemen, hij spreekt het expres verkeerd uit!! En maakt daarna een sarcastische comment daarop!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
1:53, goed luisteren. John Green zegt 't goed.
Hoohaa nerdfighters.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zoek ook een serie maar ik kan nergens inkomen
misschien moet ik anime gaan proberenKijk Dexter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zoek ook een serie maar ik kan nergens inkomen
misschien moet ik anime gaan proberenBates Motel schijnt tof te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het is echt zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet hem niet zo serieus nemen, hij spreekt het expres verkeerd uit!! En maakt daarna een sarcastische comment daarop!
Zo niet dan heeft hij het gewoon fout! Want zelfs in anime zeggen ze het zoals op Wikipedia staat, en mijn vrienden zeggen het allemaal zo en iedereen behalve John en jij, ik durf zelfs te wedden dan Hank het ook zo zegt als ik!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik zie jouw familie een beetje voor me, met dat eten enzo![]()
Dat jij dan tussen je vader en je moeder aan tafel zit. En dat je ouders gewoon normaal eten en moeder speciaal een bordje neerzet met een watermeloen en een paar stukjes chocola en pistachenootjes.
Vleeschquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh gekkie. Ik eet nooit aan tafel. En eet die dingen niet achter elkaar. En als avond eten neem ik gewoon vlees (met aardappelen, maar niet altijd).
Gezellig joh.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
Nee joh gekkie. Ik eet nooit aan tafel.
Inderdaadquote:
Nee, ik heb niet echt een moment gehad van "Wow, boringggg"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wordt dat niet beetje eentonig gedurende het seizoen?
Ja dat mis ik dan wel, gezelligheid. Maar ehh ja we zijn na het eten wel gezellig hoorquote:
Check je PMquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh gekkie. Ik eet nooit aan tafel. En eet die dingen niet achter elkaar. En als avond eten neem ik gewoon vlees (met aardappelen, maar niet altijd).
hihiihi hoehoehoe hahahaquote:
Dat zeer zeker nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het beste vlees ooit is spareribs.
Mals biefstukje met kruidenboterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het beste vlees ooit is spareribs.
Geile pics hoorquote:
Die zijn lekker maar niet bijzonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |