Netjesquote:
Is dat van dat zonneliedje van Ramses Shaffy?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
Ik ben de weg, de waarheid en het leven
Nee, de meeste belangrijke ken ik wel uit het hoofdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netjes
Tenzij je het hebt opgezocht natuurlijk
Ik alleen als er niemand bij is. In het openbaar zal ik het niet snel doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe bijna nooit met kanker schelden
Pot!quote:
Netjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de meeste belangrijke ken ik wel
Vind je dat niet kankerasociaal dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik scheld best veel met kanker
[..]
Fopnegerin!
Moest hardop lachen aan die herkenbaarheid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
fuck/fucking past nagenoeg overal in een zin
tyfus, tering, klere, pest en godverdomme zijn mijn favorietenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen als er niemand bij is. In het openbaar zal ik het niet snel doen
Het bekt ook gewoon lekker als scheldwoord
Ik doe niet negerin zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik scheld best veel met kanker
[..]
Fopnegerin!
Het is ook gewoon goed. Shut up is toch minder duidelijk dan shut the fuck up or shut your fucking trapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest hardop lachen aan die herkenbaarheid.
Vandaar dat ik je niet kon vindenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is hier een beetje koud aan het worden.. Ik zit nog steeds in de buurt van Utrecht centraal.. Die rode fiets is wel weg trouwens, ik denk dat die gestolen is..
is toch eigenlijk alleen wanneer ik met mijn vrienden ben dat ik dat doequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat niet kankerasociaal dan?
Gewoon Karel Ankerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is toch eigenlijk alleen wanneer ik met mijn vrienden ben dat ik dat doe
Uhm, in de burgerking dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet kon vinden
Ik heb ondertussen met een voorbijganger moeten doen, ging nogal stroef
Volgende keer maar ergens anders afspreken?
Niet zo vies doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
'Kut' is toch wel een bijzonder (veel gebruikt) Nederlands scheldwoord
Hoezo bijzonder?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
Het in het openbaar in de Burgerking doenquote:
Heb je dat topic in ONZ gezien zekerquote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat topic in ONZ gezien zeker
Net zoiets als shit al is dat in Engeland niet zo okay om te gebruikenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
Shit is gewoon een vies woord, het klinkt al vies.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net zoiets als shit al is dat in Engeland niet zo okay om te gebruiken
Eerst een menu met extra fritessaus (patatsaus klinkt raarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:47 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het in het openbaar in de Burgerking doen
Is goed!
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schelden ze in andere talen ook met een kut?
In Nederland gebruiken mensen het al als ze iets vergeten of iets laten vallenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Shit is gewoon een vies woord, het klinkt al vies.
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net zoiets als shit al is dat in Engeland niet zo okay om te gebruiken
shut the fuck up you cuntquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, een boze Fransman die met een Frans accent kut roeptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou een kussen tegen haar mondquote:
Daar heeft het een veel zwaardere betekenis zeg maar. Je wordt toch wel als asociaal/erg onbeschoft gezien als je dat steeds roeptquote:
Neuqen met een lege maag kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerst een menu met extra fritessaus (patatsaus klinkt raar) Kan nog van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |