Naja, ik ben daar niet zo van maargoed. iedereens ding natuurlijkquote:
Waarom? Ik zeg overigens liever 'mofo'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Motherfucker is zo'n kut woord xd
Op het forum moet men mij gewoon niet zo serieus nemen. Dat ben ik, noodgedwongen, in het dagelijks leven al meer dan genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik ben daar niet zo van maargoed. iedereens ding natuurlijk
Maar je ergert je zelf ook vaak als andere mensen iets sarcastisch zeggen toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op het forum moet men mij gewoon niet zo serieus nemen. Dat ben ik, noodgedwongen, in het dagelijks leven al meer dan genoeg
Waarom een hoofdletter cuntquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet geen andere Engelse scheldwoorden dan Faggot en motherfucker
wanker, alles wat je nodig hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
cunt. hoe. prick.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik hierboven al zei. Het is vaak een rol die je jezelf aanmeet .Althans, dat heb ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je ergert je zelf ook vaak als andere mensen iets sarcastisch zeggen toch?
You fuckin sneaky little bastard.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou eerst de zin daarmee beginnen maar uiteindelijk aangepast
Nederland is volgensmij ook het enige wat met ziektes scheldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik in het Engels echt veel minder scheld op dingen dan in het Nederlands.
Apart.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You fuckin sneaky little bastard.
Met kanker wordt er niet gescholden inderdaad in andere landen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nederland is volgensmij ook het enige wat met ziektes scheld
Weet niet. Wordt zo veel in films gezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg overigens liever 'mofo'
Ik had het ook over tyfes, tering etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kanker wordt er niet gescholden inderdaad in andere landen.
Ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik in het Engels echt veel minder scheld op dingen dan in het Nederlands.
Apart.
Ik vergeef jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou eerst de zin daarmee beginnen maar uiteindelijk aangepast
Nee maja, in Engeland schelden ze dan weer 20 keer zoveel in het algemeen. Ieder zijn dingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had het ook over tyfes, tering etc.
engelse Marokkanen: Your cancer mother a zemmerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kanker wordt er niet gescholden inderdaad in andere landen.
Het is ook niet ernstig om te zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
Maar Bastard klinkt niet echt als een scheldwoord, het klinkt veel te aardig.. Ik moet eerder hieraan denken dan, geen idee waarom
[ afbeelding ]
GOFFEDOMME VIEZE BASTOGNEKOEKquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
Maar Bastard klinkt niet echt als een scheldwoord, het klinkt veel te aardig.. Ik moet eerder hieraan denken dan, geen idee waarom
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
engelse Marokkanen: Your cancer mother a zemmer
Motherfuckerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Wordt zo veel in films gezegd.
Waar staat 'mofo' voor dan?
Nou, in mijn omgeving (werk) is het niet gebruikelijk om te schelden hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ook aan omgeving liggen denk ik.
Ik werk niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in mijn omgeving (werk) is het niet gebruikelijk om te schelden hoor
Nee hoor, ik zeg ook jodenkoek tegen Tjackaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga voortaan Bastognekoek zeggen tegens negers, is dat racistisch?
Negerzoen hihihihihiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef d4v1d het volgende:
Heb je wat tegen negers bitch? Ik ben half zwartquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef d4v1d het volgende:
Lul toch niet man, schijnheilquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
in mijn omgeving wel
ook vooral veel mer kanker maar dat doe ik sporadisch
quote:
ajax is een afwasmiddel hihihihihihihihihihohquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg ook jodenkoek tegen Tjacka
Ik scheld meestal in de autoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Geen goed idee dan
Maar ik kan me wel inhouden in bepaalde situaties maar sommige woorden zijn zo ingebakken bij mij in het Nederlands met vrienden enzo
In het Engels heb ik dat veel minder, dan is er meestal reden als ik scheld.
Johannes 14:6quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
Ik ben de weg, de waarheid en het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |