Naja, ik ben daar niet zo van maargoed. iedereens ding natuurlijkquote:
Waarom? Ik zeg overigens liever 'mofo'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Motherfucker is zo'n kut woord xd
Op het forum moet men mij gewoon niet zo serieus nemen. Dat ben ik, noodgedwongen, in het dagelijks leven al meer dan genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik ben daar niet zo van maargoed. iedereens ding natuurlijk
Maar je ergert je zelf ook vaak als andere mensen iets sarcastisch zeggen toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op het forum moet men mij gewoon niet zo serieus nemen. Dat ben ik, noodgedwongen, in het dagelijks leven al meer dan genoeg
Waarom een hoofdletter cuntquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet geen andere Engelse scheldwoorden dan Faggot en motherfucker
wanker, alles wat je nodig hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
cunt. hoe. prick.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik hierboven al zei. Het is vaak een rol die je jezelf aanmeet .Althans, dat heb ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je ergert je zelf ook vaak als andere mensen iets sarcastisch zeggen toch?
You fuckin sneaky little bastard.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou eerst de zin daarmee beginnen maar uiteindelijk aangepast
Nederland is volgensmij ook het enige wat met ziektes scheldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik in het Engels echt veel minder scheld op dingen dan in het Nederlands.
Apart.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You fuckin sneaky little bastard.
Met kanker wordt er niet gescholden inderdaad in andere landen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nederland is volgensmij ook het enige wat met ziektes scheld
Weet niet. Wordt zo veel in films gezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg overigens liever 'mofo'
Ik had het ook over tyfes, tering etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kanker wordt er niet gescholden inderdaad in andere landen.
Ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik in het Engels echt veel minder scheld op dingen dan in het Nederlands.
Apart.
Ik vergeef jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou eerst de zin daarmee beginnen maar uiteindelijk aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |