Die zal ook wel tegen abortus zijn, helemaal van het padje geraakt in Amerika.quote:
Jij bent mijn held Johannes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn politieke held
[ afbeelding ]
Ik vind het inmiddels wel leuk geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Jaap is het slachtoffer van marcodej
Eens, Jaap is gebruikt voor razende kontseks en daarna gedumpt
Oneens, Jaap heeft altijd zelf gekozen
Je hebt twee soorten mensen: zij die mij als held hebben en zij die dat nog niet hebben toegegeven.quote:
Het is geen Kies maar komt in de buurt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn politieke held
[ afbeelding ]
Misschien niet, maar er zijn genoeg extra spleten waar je hem tussen kan stoppen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen mening. Dat gaatje kun je niet vinden tussen al het spek.
Kon ze nog meehelpen, pallets versjouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Ella Vogelaar geen politicus meer is, had ze op werkbezoek kunnen gaan in Woensel-West.
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt twee soorten mensen: zij die mij als held hebben en zij die dat nog niet hebben toegegeven.
Tomaatje rooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen Kies maar komt in de buurt.
[ afbeelding ]
Jessica Alba is mijn heldin. Ik heb trouwens een paar afleveringen Dark Angel aangezwengeldquote:
Het kon alleen maar een matig interview zijn, er was niets te vertellen. Het enige wat ónmatig was was Jaap zelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:53 schreef Paul het volgende:
Wat een matig kort interview met Jaapio
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien niet, maar er zijn genoeg extra spleten waar je hem tussen kan stoppen.
Ik zei het toch. Best spannend ook nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica Alba is mijn heldin. Ik heb trouwens een paar afleveringen Dark Angel aangezwengeldHet is best leuk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kon alleen maar een matig interview zijn, er was niets te vertellen. Het enige wat ónmatig was was Jaap zelf.
En nu ga ik pitten. Truste allemaal
Mijn antwoord is uit het ESF hoekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |