Deze G kent de wereld zoals ze werkelijk is. De essentie van een hamburger is een plat stuk gehakt vlees tussen twee broodjes, die typisch 'vanuit et knuistje' wordt gegeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat een triest hoopje, het broodje past niet eens meer dicht omdat er shit voor 3 burgers op ligt.
Ik zou me kapot schamen als ik dit als ober zijnde moest serveren
juist niet. Als je denkt is het helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Jongens, Jongens,
Ik raad jullie allemaal, als jullie volgende keer bij de kassa staan.
[ afbeelding ]
Hij is lekkerder als je denkt!
AH ketchup, remia ketchup.. dat is verzieken.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verziek jij je hamburgers met ketchup??
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.quote:Op zondag 8 september 2013 08:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AH ketchup, remia ketchup.. dat is verzieken.
Heinzketchup? Dat is zó puur, zo lekker![]()
Op het spek na een perfect burgertje! Broodje kan ook beter.quote:
quote:
Tss, ik zeg niet dat ik het nodig heb. Ik vind het gewoon lekkerquote:Op zondag 8 september 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.
BACONquote:Op zondag 8 september 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Op het spek na een perfect burgertje! Broodje kan ook beter.
[..]een echte "bazen"burger en mijn favoriet! Oh...heb ik al vertelt dat Burger King aanbiedingen heeft?
[ afbeelding ]
bron.
Dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 8 september 2013 11:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss, ik zeg niet dat ik het nodig heb. Ik vind het gewoon lekker
Ik eet vaak genoeg een burger met enkel zout, peper en dan sla, tomaat, broodje, augurken zonder iets er verder op, vind ik heerlijk en hartstikke puur
Logicaquote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
juist niet. Als je denkt is het helemaal niet lekker.
Dat is echt smerigquote:
Die zijn zo teringranzigquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.
Het heeft me veel slapeloze nachten opgeleverd, maar uiteindelijk was dit mijn beknopte reactie. Ik heb inmiddels zoveel zinnen en woorden geschreven en weer verwijderd, dat ik aan mijn derde toetsenbord toe ben, echter brachten deze woorden nooit de essentie van mijn argument over. Na weken wrikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat "quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze reactie vol kwaliteit. Had je daar 4 maanden voor nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |