neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff tussendoortje. Had geen zin om nieuw pak gehakt bij los te trekken dus kleinere burger. Lekkerlekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Dimens het volgende:
Waar zijn de burgers met een gebakken eitje?
Ik was teleurgesteld door de kleine burger van daarnet, dus ik heb een nieuw pak gehakt losgetrokken voor deze 200 grammer:quote:
Ik heb net gegeten maar shit... Krijg al weer honger als ik naar jouw foto's kijk. Ziet er echt goed uit man...quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld door de kleine burger van daarnet, dus ik heb een nieuw pak gehakt losgetrokken voor deze 200 grammer:
Ik leg de opbouw van de burger uit:
[ afbeelding ]
Het begint met een broodje + sla + tomaat + hamburgersaus + burger + cheddar + bacon
[ afbeelding ]
Dan komen de vriendjes augurk en ketchup om de hoek. Het wordt al een stukje gezelliger
[ afbeelding ]
Bam. Ei er boven op
[ afbeelding ]
Broodje afsluiten en klaar om te smullen.
Boh wat lekker![]()
NB: eitje is naast de burger gebakken in de heerlijke burgersappen
Thanks, hij was dan ook monsterlijk lekker (en bijna niet te behappen)quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten maar shit... Krijg al weer honger als ik naar jouw foto's kijk. Ziet er echt goed uit man...
Burgers zijn niet vetquote:
Welk gehakt gebruik je, merk / samenstelling ( lam, rund, HoH, halal, of euroshopper )quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Thanks, hij was dan ook monsterlijk lekker (en bijna niet te behappen)!
Burgers krijgen nu eindelijk de waardering die ze verdienen
Gehakt van de Aldi. Ik heb een schijthekel aan de Aldi omdat het zo'n onplezierige winkel is, maar ik ga daar altijd heel voor enkel het gehakt. Lekker gehakt daar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Welk gehakt gebruik je, merk / samenstelling ( lam, rund, HoH, halal, of euroshopper )
Wat gaat er door je gehakt, kruiden, specerijen toevoegingen ?
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Jongens, Jongens,
Ik raad jullie allemaal, als jullie volgende keer bij de kassa staan.
[ afbeelding ]
Hij is lekkerder als je denkt!
kurry jwz.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerHOE KUN JE DAT DOEN?
Ketchup; écht heinz ketchup.
Ja, lekker bij patat.. net als joppie. MAAR NIET OP EEN BURGERquote:
ketchupquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, lekker bij patat.. net als joppie. MAAR NIET OP EEN BURGER
Verziek jij je hamburgers met ketchup??quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerHOE KUN JE DAT DOEN?
Ketchup; écht heinz ketchup.
Deze G kent de wereld zoals ze werkelijk is. De essentie van een hamburger is een plat stuk gehakt vlees tussen twee broodjes, die typisch 'vanuit et knuistje' wordt gegeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat een triest hoopje, het broodje past niet eens meer dicht omdat er shit voor 3 burgers op ligt.
Ik zou me kapot schamen als ik dit als ober zijnde moest serveren
juist niet. Als je denkt is het helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Jongens, Jongens,
Ik raad jullie allemaal, als jullie volgende keer bij de kassa staan.
[ afbeelding ]
Hij is lekkerder als je denkt!
AH ketchup, remia ketchup.. dat is verzieken.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verziek jij je hamburgers met ketchup??
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.quote:Op zondag 8 september 2013 08:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AH ketchup, remia ketchup.. dat is verzieken.
Heinzketchup? Dat is zó puur, zo lekker![]()
Op het spek na een perfect burgertje! Broodje kan ook beter.quote:
quote:
Tss, ik zeg niet dat ik het nodig heb. Ik vind het gewoon lekkerquote:Op zondag 8 september 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.
BACONquote:Op zondag 8 september 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Op het spek na een perfect burgertje! Broodje kan ook beter.
[..]een echte "bazen"burger en mijn favoriet! Oh...heb ik al vertelt dat Burger King aanbiedingen heeft?
[ afbeelding ]
bron.
Dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 8 september 2013 11:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss, ik zeg niet dat ik het nodig heb. Ik vind het gewoon lekker
Ik eet vaak genoeg een burger met enkel zout, peper en dan sla, tomaat, broodje, augurken zonder iets er verder op, vind ik heerlijk en hartstikke puur
Logicaquote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
juist niet. Als je denkt is het helemaal niet lekker.
Dat is echt smerigquote:
Die zijn zo teringranzigquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ketchup is ketchup. Als je dat spul sowieso al nodig hebt om je eten lekker te vinden, is er iets goed mis met je smaakpapillen. Of je hebt je eten niet goed bereidt.
Het heeft me veel slapeloze nachten opgeleverd, maar uiteindelijk was dit mijn beknopte reactie. Ik heb inmiddels zoveel zinnen en woorden geschreven en weer verwijderd, dat ik aan mijn derde toetsenbord toe ben, echter brachten deze woorden nooit de essentie van mijn argument over. Na weken wrikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat "quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze reactie vol kwaliteit. Had je daar 4 maanden voor nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |