Ik had dat door VI Oranje, maar ik ben blij dat het bij jou iets met niveau was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam door de gouden kooi op fok terecht, is er toch nog iets moois uit dat programma gekomen.
Dag en nacht zat ik te koekeloeren naar die streams, mooi man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had dat door VI Oranje, maar ik ben blij dat het bij jou iets met niveau was.
Ik kwam door VI op FOK!, ik was op zoek naar mensen die ook hielden van de rullevante discussies op RTL7quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had dat door VI Oranje, maar ik ben blij dat het bij jou iets met niveau was.
En dan gaan wij tijdens zijn sterven quasi-grappige TT's bedenkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Dat zou wel top-tv zijn. Jaap die neerstort.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
Als Jaap heel erg afvalt zal hij Tijs vd Brink worden.
Eens
Oneens
En toen vond je mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam door VI op FOK!, ik was op zoek naar mensen die ook hielden van de rullevante discussies op RTL7
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gaan wij tijdens zijn sterven quasi-grappige TT's bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |