Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel![]()
Mijn zelfgemaakte popcorn is op, dus ik ga d'r weer vandoor...
Toedeloe....... see you later...
Trusten mn lieve meisjes ... Kusjes en slaap lekker..quote:
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Weekend .... En morgen weer een pakje halen ....
Nee, geen van de 2,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peuken
Dat is nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, geen van de 2,voor een brildrager
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heenquote:
Dat ga ik hier niet rondbazuinen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat het een pakje coke van Vlieland was.
Ik had ooit een Compromis 777, effe de google aanslingerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een boot, een hele leuke boot.
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte. Skibrillen passen trouwens ook volledig over de bril.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heen
Lijkt mij ook een stuk handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte.
Tis gewoon een boot voor bejaardequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef APK het volgende:
Door die grijze vetzak in de kuip lijkt het een klein bootje
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een stuk handiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |