Wauw, dat lijkt me een ongelofelijk deprimerend moment. Koop een Harley?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef MCH het volgende:
Ach, misschien heb ik na 12 jaar wel genoeg kersen op de taart gezien.
Ik kan vredig sterven na Oasis en The Stone Roses live in Engeland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dat lijkt me een ongelofelijk deprimerend moment. Koop een Harley?
Gelukkig niet, nee. Ze moeten de legacy maar zo laten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef MCH het volgende:
Misschien alleen The Smiths nog maar dat zal nooit gebeuren vrees ik.
97quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Oasis heb ik eens 100 D-Mark voor betaald in Oberhausen in 1998
Dat was een week werken als je 17 bent
Ik krijg letterlijk pijn in mijn hart als ik bedenk dat ik Radiohead in Paradiso had kunnen zien voor de The Bends-tour.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
Daarbij was Radiohead slechts 15 gulden ofzo
Het valt wel mee. Robbie Williams in Keulen toen hij nog goed was en ik iets van 15 of 16 jaar.quote:
Oh, ik wilde er achteraan typen 'als ik vijftien jaar eerder was geboren' maar ik zat met mijn hoofd ergens andersquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor The Bends? Hoe oud was je toen man?
Ah. Ik had kaarten voor de Arena en heb ze voor goud verkocht op Marktplaatsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Robbie Williams in Keulen toen hij nog goed was en ik iets van 15 of 16 jaar.
Ozo. Kut dat de muziek van de laatste 10 jaar geen echte helden meer heeft. Elke lozer kan tegenwoordig een album uitbrengen, dat is het probleemquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wilde er achteraan typen 'als ik vijftien jaar eerder was geboren' maar ik zat met mijn hoofd ergens anders
Zolang Yorke, Grohl, Turner en Homme nog leven heeft muziek nog heldenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ozo. Kut dat de muziek van de laatste 10 jaar geen echte helden meer heeft. Elke lozer kan tegenwoordig een album uitbrengen, dat is het probleem
Ik bedoelde nieuwe helden. Matt Berninger is een kanshebber.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang Yorke, Grohl, Turner en Homme nog leven heeft muziek nog helden
Maar serieus, natuurlijk zijn de helden er nog. Ze zijn alleen jouw smaak uitgewandeld.
Alle 3 niet voor mij. Maar goed, het begrip "held" hangt natuurlijk af van je smaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Justin Vernon, Win Butler en Alex Turner zijn wel aardige 'helden', toch?
Omdat ze al vier briljante platen hebben afgeleverd en TLSP, ook briljant. Op je 27ste vijf nummer één albums hebben (zesde over paar weken) als rockmuzikant, doe het maar eens na. Ik ken geen betere songwriter op dit moment.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat Arctic Monkeys een goede debuutplaat hadden
Daarna zijn ze niet beter geworden imo.
Ik geef verder niet zo heel veel om het werk van Turner, maar je kunt moeilijk ontkennen - net als bij Vernon - dat hij extreem veelzijdig is en daarbij een zéér getalenteerde songwriter. Heeft toch aardig wat succesvolle projecten ondertussen op zijn naam staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar Arcade Fire is geen heldenband. De band als geheel is briljant maar juist omdat ze samen zijn. Het is niet een Herman Brood And His Wild Romance-achtige band.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Alle 3 niet voor mij. Maar goed, het begrip "held" hangt natuurlijk af van je smaak
Ik zie bands als The National en Arcade Fire (ik vergeet er vast een paar) als de elite van de laatste 10 jaar. Daar kunnen bijv. Coldplay of Muse (die het op commercieel vlak veel beter doen) niet aan tippen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Nah, omdat hij vier verschillende richtingen in is gegaan met zijn band zonder daarbij aan populariteit in te boeken, een prachtige solo-EP heeft uitgebracht en briljante teksten eruit jast in een tempo waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Omdat ze al vier briljante platen hebben afgeleverd en TLSP, ook briljant. Op je 27ste vijf nummer één albums hebben (zesde over paar weken) als rockmuzikant, doe het maar eens na. Ik ken geen betere songwriter op dit moment.
Jullie tweequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik geef verder niet zo heel veel om het werk van Turner, maar je kunt moeilijk ontkennen - net als bij Vernon - dat hij extreem veelzijdig is en daarbij een zéér getalenteerde songwriter. Heeft toch aardig wat succesvolle projecten ondertussen op zijn naam staan.
Jij vindt ze briljant. Dat is nogal wat. Het woord briljant durf ik amper bij Bowie of Lennon te noemen. Ze doen gewoon wat ze leuk vinden en (blijkbaar) erg goed in zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Omdat ze al vier briljante platen hebben afgeleverd en TLSP, ook briljant. Op je 27ste vijf nummer één albums hebben (zesde over paar weken) als rockmuzikant, doe het maar eens na. Ik ken geen betere songwriter op dit moment.
wáááárom... mollenjullieniks!?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef MCH het volgende:
Toen heb ik deze band in elk boerenhol gevolgd omdat ik een pit zo geweldig vond.
Als je Bowie en Lennon niet briljant vindt (muzikaal gezien dan hé, het zullen geen sterke fysici zijn), wie in vredesnaam dan wel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij vindt ze briljant. Dat is nogal wat. Het woord briljant durf ik amper bij Bowie of Lennon te noemen. Ze doen gewoon wat ze leuk vinden en (blijkbaar) erg goed in zijn.
De Arctic Monkeys zijn een prima band hoor, maar ik wil wel zien waar ze over 10 jaar staan.
Snap!.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je Bowie en Lennon niet briljant vindt (muzikaal gezien dan hé, het zullen geen sterke fysici zijn), wie in vredesnaam dan wel?
Ze schijnen heel af en toe nog een optreden te doen maar ik durf de band niet te liken op Facebook om ze in de gaten te houden, dan ziet iedereen dat ik Neuk! like.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
wáááárom... mollenjullieniks!?
Haha! Culthelden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze schijnen heel af en toe nog een optreden te doen maar ik durf de band niet te liken op Facebook om ze in de gaten te houden, dan ziet iedereen dat ik Neuk! like.![]()
Veel mensen hier kennen het oeuvre van Arctic Monkeys beter dan dat van Bowie. Een woord als "briljant" is een loos begrip in de muziekhistorie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je Bowie en Lennon niet briljant vindt (muzikaal gezien dan hé, het zullen geen sterke fysici zijn), wie in vredesnaam dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |