twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 21-08-2013 om 22:46:54Vanavond heel, heel slecht gegeten met collega's in Krasnodar. Maar goed, we zijn hier voor het voetbal. #kubfey reageer retweet
Zanger Rinus is nu dus de vette hotelhamburgers allemaal aan het opvreten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 21-08-2013 om 22:46:54Vanavond heel, heel slecht gegeten met collega's in Krasnodar. Maar goed, we zijn hier voor het voetbal. #kubfey reageer retweet
op kosten van de gemeenschap naar Rusland en dan nog janken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef Thisiskillingme het volgende:
[..]
op kosten van de gemeenschap naar Rusland en dan nog janken.
Werreke voor da cheld.
irish pub? Hier in Apeldoorn zit er ook één met een grote beamer waar ik van de partij benquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een cafe/kroeg waar ik morgen Feyenoord live kan kijken in Rotterdam? (Het liefst zonder irritante pubers en schorem)
Bvd
halve maatje op de kleiweg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een cafe/kroeg waar ik morgen Feyenoord live kan kijken in Rotterdam? (Het liefst zonder irritante pubers en schorem)
Bvd
Chelsea - Villa eindigt in 2-1, benteke scoort voor Villa in blessure tijd voor rust, ga geld inzetten!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:30 schreef AlfredMehran het volgende:
Kak, dat wordt een stream zoeken. Pubs hier zullen waarschijnlijk Chelsea - Aston Villa gaan uitzenden.Op zulke momenten is het tijdsverschil ook wel jammer.
Nou, hoef ik die wedstrijd in ieder geval niet te zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chelsea - Villa eindigt in 2-1, benteke scoort voor Villa in blessure tijd voor rust, ga geld inzetten!
Het wordt gewoon op RTL7 uitgezonden vanavondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
Bvd
Zag het ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:37 schreef Differ het volgende:
[..]
"Hahaaha, dalijk hebben ze een tolk hiero"
Wat een baas die BMI
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:30 schreef AlfredMehran het volgende:
Kak, dat wordt een stream zoeken. Pubs hier zullen waarschijnlijk Chelsea - Aston Villa gaan uitzenden.Op zulke momenten is het tijdsverschil ook wel jammer.
Je quote de verkeerde persoonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het wordt gewoon op RTL7 uitgezonden vanavond
My bad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Je quote de verkeerde persoon
Verder wist Decibel omgeving Rotterdam te vermelden dat Feyenoord en Bielefeld een overeenkomst hadden mbt 'Aggábar'
Ja, dat meldt Bild, net zoals Achahbar een geheime stage had bij Bielefeld.. Zou niet weten voor wie, lijkt mij dat Feyenoord wel wist dat hij daar zat. Maar aangezien Bild het meldt, neem ik het met een korreltje zoutquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
My bad.
Las ook ergens dat Bielefeld een optie tot koop bedongen zou hebben.
Als je een stream hebt gevonden, PB graag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:30 schreef AlfredMehran het volgende:
Gewoon naar een pub gaan. Zat een tijd terug in Egypte en toen werd Feyenoord uitgezonden op Aljazeera sports o.i.d.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:55 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Als je een stream hebt gevonden, PB graag.Ik zit nu in het Turkenland, stomme NOS streams dede het ook al niet, maar Feyenoord MOET ik gewoon kijken.
Ik ga ook in een shisha barretje zitten, maar als ze hem daar niet uitzenden pak ik mijn laptop erbij en zet een stream op, simpel zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Gewoon naar een pub gaan. Zat een tijd terug in Egypte en toen werd Feyenoord uitgezonden op Aljazeera sports o.i.d.![]()
Mocht ik er een tegengekomen, stuur ik wel ff DM vanavond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:55 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Als je een stream hebt gevonden, PB graag.Ik zit nu in het Turkenland, stomme NOS streams dede het ook al niet, maar Feyenoord MOET ik gewoon kijken.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:36 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Mocht ik er een tegengekomen, stuur ik wel ff DM vanavond.
En anders maar Radio Rijnmond luisteren en omkomen van de zenuwen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:36 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Mocht ik er een tegengekomen, stuur ik wel ff DM vanavond.
Nee dankje..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En anders maar Radio Rijnmond luisteren en omkomen van de zenuwen.
Volgens de UEFA starten ze gelijk om 18:00quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef Antaris het volgende:
Maar hoe laat spelen ze daadwerkelijk? 6 uur op RTL7 maar dat is toch eerst een hoop gelul?
Dus dat is 23.00 uur hier, ben blij dat ze inderdaad starten om die tijd en niet eerst een half uurtje gaan blaten over die wedstrijd. Waarschijnlijk is er niks nuttigs over te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de UEFA starten ze gelijk om 18:00
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/index.html
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dus dat is 23.00 uur hier, ben blij dat ze inderdaad starten om die tijd en niet eerst een half uurtje gaan blaten over die wedstrijd. Waarschijnlijk is er niks nuttigs over te zeggen.
Grappigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:21 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nee, maar wel Obi fen Pursiof hoe ze het ook uitspreken.
Overigens ben ik wel 2 Japanners tegengekomen die tegen me begonnen te praten toen ik m'n Feyenoordshirt aanhad. Ze wisten de hele selectie van Feyenoord op te noemen.quote:
Klopt, want die is gister gespeeld slimmerikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:02 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nou, hoef ik die wedstrijd in ieder geval niet te zien.
Dan heeft FOX schedule me zitten trollen of ik heb even iets niet goed gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, want die is gister gespeeld slimmerik
Jij zit daar? Hoop dat we na vanavond ook niks te klagen hebben hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef huffderobot het volgende:
Krasnodar: 30 graden, zonnetje. Niks te klagen.
Ik zit op Google en ik typ in: "Krasnodar, Weather".quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jij zit daar? Hoop dat we na vanavond ook niks te klagen hebben hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |