quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
Poll: Wie hoop je dat er te pletter is gevallen?
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je, vanavond of morgen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef milaya het volgende:
Ik hoop zo dat Nina te pletter valt. Ik ga naar gtst live en dan sla ik echt een kreet van geluk
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Frey het volgende:
Valt toch tegen. Minder dan de helft hoopt Nina.
Je bent Nina vergeten er tussen te zetten!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beste poll ever!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Nina
• Nina
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedereen zegt dat het uitgelekt is door de Veronica gids maar er staat nergens "Mike Is dood" in die gids volgens mij. Allemaal speculaas vanwege de vooruitzichten :squote:
Interactive soap dat zou tof zijn ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:
ze hadden gewoon een poll moeten maken en nedeen wie zou vallen :p. Dat zou pas echt goed gewerkt hebben denk ik..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef GSMboy het volgende:
[ afbeelding ]
Cast GTST verbaasd na leegloop van zaal na binnenkomst van Ferry.
Dat pruillipje van Noud
[ afbeelding ]
Dat pruillipje van Noud
Gerapporteerd: pure spam van je eigen site.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef linniey het volgende:
Mike is dood,
Dat is allang uitgelekt.
Wisten jullie dat er veel meer achter GTST zit?
http://lindatenveen.plazi(...)mediale-communicatie
[ afbeelding ]
Dat pruillipje van Noud
Hmmmm al ik het doen??? Wat is nou 5 euro tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ow link werkt niet blijkbaar.....
Maar voor 4,99 kan je live meekijken met gtst live!
11 gulden. Teveel geld om aan die eikels van RTL uit te geven, die verdienen zat aan die kaartjes van natte tienerkutjes die naar het evenement toegaan. Zeker als de stream ook gewoon zal worden ingeprikt door iemand anders en morgen gratis terug te kijken is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm al ik het doen??? Wat is nou 5 euro toch
Ik reken niet meer om naar guldensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
11 gulden. Teveel geld om aan die eikels van RTL uit te geven, die verdienen zat aan die kaartjes van natte tienerkutjes die naar het evenement toegaan.
Ik ook niet, behalve als het gewoon te mooi is om te laten liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik reken niet meer om naar guldens
Ik ga er even over nadenkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve als het gewoon te mooi is om te laten liggen.
Spoiler-alert: gebruik een spoiler als het tóch Nina blijkt te zijn. Als het Mike is... Zeg dan maar niets, vind de sfeer in dit topic momenteel té lekker om zo door te laten doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken
Eigenlijk ben ik gewoon veel te nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Spoiler-alert: gebruik een spoiler als het tóch Nina blijkt te zijn. Als het Mike is... Zeg dan maar niets, vind de sfeer in dit topic momenteel té lekker om zo door te laten doen
Die GTST-live zouden toch vandaag en morgen zijn? Lijkt me dan toch dat er vandaag al wel uitlekt wie er gevallen is... Of zou dat nog niet in de eerste aflevering bekend zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef Frey het volgende:
Ik word wel bang nu het zo dichtbij komt.
Laat het vanavond maar bekend zijn.
Wat??? Nee echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef ChilllayD het volgende:
Huh zijn jullie wel wakker? Dat is allang al bekend lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |