Vind hem cool, zoek zelf ook nog een alleskunner G-shock.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze binnen gekregen
Had deze genomen omdat de MS-1 alleen nog in de US te verkrijgen was, maar deze is ook mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Vind hem cool, zoek zelf ook nog een alleskunner G-shock.
Vroegah had ik vaak dat mijn lederen bandjes vlak bij de sluiting begonnen te scheuren. Daardoor wel gehad dat horloge ineens op de straat lag. En inderdaad..het leer begon soms te "rotten".quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
Over bandjes gesproken. Het is een beetje zoals met leren schoenen. Als je dagelijks wat afwisselt en ze niet nat laat worden (wordt natuurlijk altijd wat klam bij inspanning maar niet nat) dan kunnen ze jaren meegaan. Je hebt van die banden met een soort rubberized leer aan de binnenkant die blijven echt superlang mooi.
Het is overigens vaak niet de buitenkant maar de binnenkant en voering die begint te rotten als ie echt nat wordt.
Shell cordovan banden zijn ook erg mooi. Ook niet gevoerd dus blijven erg lang mooi. Kunnen soms wel wat dof uitslaan na een lange tijd maar even een keer opwrijven en het is weer weg. Komt door de oliën in de band.
Leuk weetje: de buitenkant van een Shell Cordovan is de binnenkant van de huid van een paard.
Heb er as we speak een om mijn Nomos Tangente Fernsehdatum zitten. Heerlijke band maar wel een beetje saai (vooral in t zwart)
Deze heeft wel wat slijtage. Bladgoud is op diverse plekken weggesleten en er zit een vreemde vlek in de rechter bovenhoek onder het glas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:57 schreef Skv het volgende:
Op Ebay doen ze 100 Euro (althans, daar worden ze voor aangeboden).
Tja... smaken verschillen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
Heel mooi klokje. Klassieker...ongeacht zijn waarde.
Ik vind 'm vreselijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
Heel mooi klokje. Klassieker...ongeacht zijn waarde.
Leuk om weer eens te zien. M'n stiefvader had vroeger zo'n ding. Voor die tijd een mooi horloge. Heel dun. Nu - mijns inziens, smaken verschillen natuurlijk - een tikje gedateerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb trouwens nog een afzichtelijke Seiko Lassale uit de jaren 80 liggen. Tenminste, mijn moeder heeft dat ding liggen.
Is dit nog wat waard?
[ afbeelding ]
Hoeveel Vostoks heb je nu?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:00 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw.
Ik heb er nu drie (en twee onderweg).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hoeveel Vostoks heb je nu?![]()
Heb m'n Vostok Ministry nu een kleine week, love it
Nope! Hij is nog origineelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef GSbrder het volgende:
Mooi! Zit er nou ook lume op de date?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie (en twee onderweg).
da's een mooie (met mooie bezel)
waar let jij op dat het geen fakes of bijelkaargeraapte Vostoks zijn?
[..]
Nope! Hij is nog origineel
Heb wel even lopen prutsen met een andere bezel voor mijn Scuba Resultaat:
[ afbeelding ]
Wel een kleine waarschuwing voor mensen die online oude vostoks kopen: de helft is fake of bestaat uit bij elkaar geraapte onderdelen. Altijd goed kijken voor je iets koopt.
Altijd handig om eerst hier te kijken: http://russianwatches.altervista.org/vostok_collection.htmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef mcwops het volgende:
da's een mooie (met mooie bezel)
waar let jij op dat het geen fakes of bijelkaargeraapte Vostoks zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
vandaag is deze in mijn bezit gekomen: Calvin Klein K2H 211
[ afbeelding ]Is zeker een vooruitgang. Clean dail en niet oversized kast doen het altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kijk ik regelmatig maar tot op heden kom ik daar niet heel veel moois tegen. Soms zie je inderdaad wel horloge's van de prijsklassen die jij noemt, maar dat is in het buitenland. Ik wil het toch echt eerst zien en aanraken en omhebben voor ik over wil gaan tot aankoop. Ik heb niet al te brede polsen dus wil eerst zeker weten dat het mij ook echt staatquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef eriksd het volgende:
Die Chopard kan je nog wel eens scoren voor 2500 eu - de 42mm. Wil je een 39mm dan heb je er een voor 1750 - 2000.
Ga gewoon eens lekker neuzen op www.chrono24.com
Rosendahl - Tom Kristensen - Le Man edition, zie net dat hij alweer uit 2005 komt.quote:
Hoezo niet oversized? Het ziet er best oversized uit. Zeker voor een wat meer dress watch.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Is zeker een vooruitgang. Clean dail en niet oversized kast doen het altijd goed.
Is het zo? Voor mijn gevoel zo rond de 40mm. In moderne tijden is dat niet (meer) oversized.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hoezo niet oversized? Het ziet er best oversized uit. Zeker voor een wat meer dress watch.
Het ziet er groter uit dan 40mm, lijkt meer op 42mm op de foto, maar misschien is het wel gezichtsbedrog. Voor een dergelijk model zal ik 38mm het meest ideaal vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:58 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Is het zo? Voor mijn gevoel zo rond de 40mm. In moderne tijden is dat niet (meer) oversized.
Maar mijn ideal is voor mij ook zo rond de 38-40mm.
Momenteel ben ik aan het twijfelen voor een AP 15400 41mm. As we speak momenteel op Chrono24.nl aan het speuren.
Volgens mij brengen ze bijna elk jaar wel een nieuw model uit. Heb ook geen idee of het een goed horloge is. Ik heb er toen vrij weinig voor betaald. Zag nu een prijs van 700 pond?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef static het volgende:
Zag het ja, niet meer te koop (nieuw dan). Helaas.
Chopard is een eta 2892 met een chrono module dacht ik. Dit is wel een hele leuke met een Nederlandse achtergrond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij brengen ze bijna elk jaar wel een nieuw model uit. Heb ook geen idee of het een goed horloge is. Ik heb er toen vrij weinig voor betaald. Zag nu een prijs van 700 pond?
Je kan prima uit Engeland bestellen hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef blup het volgende:
Mijn oog is gevallen op de Casio PRW-5000T-7ER (Atomic Solar Triple Sensor)
[ afbeelding ]
Hier:
http://www.wereldhorloges(...)r-prw-5000t-7er.html
549,- ik vind 't nogal wat voor een Casio.
In engeland omgerekend 347,31.
http://www.firstclasswatc(...)000t-7er-p-6428.html
Kent iemand toevallig die shop, en krijg ik geflikker met de douane als ik die bestel? Zover ik hieruit begrijp niet, Engeland is toch een EU land maar zonder euro?
http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat
Nice! Vind het een mooi klokje, band staat er ook netjes op. Hoe lang is 'ie nou uiteindelijk met 'klein'? Hij lijkt inderdaad wat kort. en wat kostte 'ie? Vind het voor mezelf ook wel wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
En mijn Horween Shell Cordovan bandje is binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb voor small gekozen, dacht dat deze perfect zou zijn vanwege smalle pols, maar achteraf beter medium kunnen nemen. Uiteinde is net wat aan de korte kant, maar ach... het zit verder prima.
Wel leuk dat die webshop er een Nomos Glashütte catalogus bij heeft gedaan.
@Terrorizer: Nog bedankt voor jouw tip! Ben er tevreden mee.![]()
Dank je!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Nice! Vind het een mooi klokje, band staat er ook netjes op. Hoe lang is 'ie nou uiteindelijk met 'klein'? Hij lijkt inderdaad wat kort. en wat kostte 'ie? Vind het voor mezelf ook wel wat.
[ afbeelding ]
Weer een Vostok![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:49 schreef Zhano het volgende:
GJE jonge, ik moet een dikke gangsterklok hebben voor max 100¤. Wat raad je aan? (Of iemand anders)
Die "van" prijzenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)s&utm_campaign=flash
Stel leuke Invicta klokjes (ken het niet, weet niet of het iets is maar dacht, ik deel het even)
Pure misleiding.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
Die "van" prijzenze doen een watch2daytje bij iBood...
Die eerste kost iig gewoon op Amazon maar 70 dollar en zie 'm elders al voor 55 dollar
Ah, nouja geen idee ik dacht ik deel het even mocht het een buitenkansje zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
Die "van" prijzenze doen een watch2daytje bij iBood...
Die eerste kost iig gewoon op Amazon maar 70 dollar en zie 'm elders al voor 55 dollar
Zijn prima klokjes voor dat geld, hoor. Alleen die oorspronkelijke prijzen slaan nergens opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah, nouja geen idee ik dacht ik deel het even mocht het een buitenkansje zijn.
Ik neem de "van" prijzen ook nooit zo heel serieusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:05 schreef Flurry het volgende:
[..]
Zijn prima klokjes voor dat geld, hoor. Alleen die oorspronkelijke prijzen slaan nergens op
Lijkt me een prima prijs:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik neem de "van" prijzen ook nooit zo heel serieus
Tevens, mijn klokje (zie post #22 hierboven) stond een van prijs van 250 euro, maar ik kon hem verder niet vinden online. Kan jij hem vinden?
Mooi, ik heb hem voor 150 bij een erkend juwelier gekocht. Was in "sale"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
Lijkt me een prima prijs:
http://www.ebay.com/itm/N(...)CULINE-/290795417673
http://www.watchshop.com/(...)21104-p99945486.html
http://www.trendhorloge.n(...)n-klein-horloge.html
Looking good.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
En mijn Horween Shell Cordovan bandje is binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb voor small gekozen, dacht dat deze perfect zou zijn vanwege smalle pols, maar achteraf beter medium kunnen nemen. Uiteinde is net wat aan de korte kant, maar ach... het zit verder prima.
Wel leuk dat die webshop er een Nomos Glashütte catalogus bij heeft gedaan.
@Terrorizer: Nog bedankt voor jouw tip! Ben er tevreden mee.![]()
Thanks. Heb het bandje er nu een dag op zitten en moet zeggen dat ik het horloge hierdoor toch wel wat chiquer vind ogen. Ben er erg content mee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Looking good.![]()
Volgens zat er ook nog een zonnewijzer o.i.d. bij van karton. Maar die van mij is weggegooid door mijn vrouw.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef blup het volgende:
Mijn oog is gevallen op de Casio PRW-5000T-7ER (Atomic Solar Triple Sensor)
[ afbeelding ]
Hier:
http://www.wereldhorloges(...)r-prw-5000t-7er.html
549,- ik vind 't nogal wat voor een Casio.
In engeland omgerekend 347,31.
http://www.firstclasswatc(...)000t-7er-p-6428.html
Kent iemand toevallig die shop, en krijg ik geflikker met de douane als ik die bestel? Zover ik hieruit begrijp niet, Engeland is toch een EU land maar zonder euro?
http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat
Binnenquote:
Heel erg VET horloge. mijn stijl. heb ook een aantal casio'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
Binnen![]()
[ afbeelding ]
Prima site die First Class Watches scheelt echt veel.![]()
Haha mag hopen dat het van en het en nu andersom bedoeld is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef Garbageman het volgende:
Gave casio
Ik heb mijn Seiko weer een beetje mooier gemaakt. Hij is ietsje geler geworden
van:
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Garbageman het volgende:
Hoebedoellu? Ik heb de zwarte ring door een gele vervangen.
zo heb ik hem ooit gekocht:
[ afbeelding ]
Dacht al dat het geen gewild merk was. Ach, hij ligt hier niet in de wegquote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je er ¤40 voor krijgt, zo op Ebay te zien..
Kwalitatief is Roamer een heel mooi merk, ze brengen alleen de afgelopen jaren geen spectaculaire horloges uit. Dat heeft er ook wel voor gezorgt dat het geen bekend merk meer is. Vroeger deed het zeker niet onder merken als Tissot en Certina. Als je het wilt verkopen dan komt het uiteindelijk neer op vraag en aanbod. Je hebt nou eenmaal geen gewild model in handen. Zal niet meer worden dan voor een paar tientjes van de hand doen aan een liefhebber die het vervolgens ook een beetje opknapt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dacht al dat het geen gewild merk was. Ach, hij ligt hier niet in de wegDank je wel voor je antwoord.
Aha. Misschien neem ik 'm zelf wel over dan, hij past goed bij me (aan de afmetingen bij mij lijkt het me ook een damesmodel).quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Kwalitatief is Roamer een heel mooi merk, ze brengen alleen de afgelopen jaren geen spectaculaire horloges uit. Dat heeft er ook wel voor gezorgt dat het geen bekend merk meer is. Vroeger deed het zeker niet onder merken als Tissot en Certina. Als je het wilt verkopen dan komt het uiteindelijk neer op vraag en aanbod. Je hebt nou eenmaal geen gewild model in handen. Zal niet meer worden dan voor een paar tientjes van de hand doen aan een liefhebber die het vervolgens ook een beetje opknapt.
Ik zie het niet zo goed op de foto's, maar het lijkt me meer een herenmodel. Tegenwoordig is het echter gebruikelijk om grotere horloges te dragen. Zo was vroeger 36mm absoluut een herenmaat, tegenwoordig is het Unisex.quote:Op zondag 1 september 2013 14:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aha. Misschien neem ik 'm zelf wel over dan, hij past goed bij me (aan de afmetingen bij mij lijkt het me ook een damesmodel).
Op chrono24 voor nog geen 400 euro:quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar deze stijl, maar bij voorkeur goedkoper. Iemand tips?
Is deze tissot weer in prijs gestegen? Zie ze nu veel voor 410 euro te koop staan. Dacht een hele tijd geleden dat ze voor 350 weggingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dank je!
Maar goed.. het bandje kostte 60 Euro. Besteld bij http://www.nomos-store.com/en/Watchstraps/Tangomat/
Voor de maat S geven ze op dat de maximum omtrek van je pols 18 centimeter mag zijn. De omtrek van mijn pols is iets van 17,3 centimeter. Voor M moet je denken aan een max van 20 centimeter.
Bij mij zit ik op het derde gaatje van onder en heb nog maar een klein stukje over. Zie:
[ afbeelding ]
En hier dan nog een keer een grotere klikbare afbeelding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er trouwens nog niet uit wat ik mooier vind... de metalen band of de leren. Ach... leuk om eens af te kunnen wisselen.
Die Vostok is ook weer nice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 290,- voor betaald. Bij een juwelier.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Is deze tissot weer in prijs gestegen? Zie ze nu veel voor 410 euro te koop staan. Dacht een hele tijd geleden dat ze voor 350 weggingen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef thethoryd het volgende:
Heb laatst via Marktplaats een tweedehands Diesel horloge gekocht maar het bandje moet echt vervangen worden. Bij een beetje googelen kom ik steeds uit op ¤30,0; maar die zijn van Diesel zelf.
Kan je het bandje ook vervangen als je de afmetingen weet of is dit per merk verschillend?
Gaat om dit horloge:
Diesel DZ-4132.je zou er een bandje van dezelfde afmeting aan moeten kunnen hangen. Ik vind die dingen van diesel echt spuuglelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Thnx, was dat met stalen band?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb er 290,- voor betaald. Bij een juwelier.
DMquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thnx, was dat met stalen band?
Misschien naam juwelier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |