Hebben ze in Amerika wel vaker last van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning
Dit is alles behalve hypocriet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze in Amerika wel vaker last van.
Hypocrisie ten top.
Niks mis mee om je mening te geven. Ook niks mis mee om het luidkeels te doen. Maar dit was het verkeerde moment op de verkeerde plaats.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Wat een klootzak, je komt bij een zender en die verwachten dat je het over compleet iets anders gaat beginnen en begin je over homo rechten, ga lekker terug naar Amerika of Engeland ofzoRusland is niet het land waar mensen dit willen egoïstische pro homotje
Wat een egoïstische lul. In plaats van echt belangrijke zaken aan de kaak te stellen probeert hij ongevraagd zijn propaganda door andermans strot te duwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
De homoseksuele reporter James Kirchick is van de Russische buis gehaald na een donderpreek over de anti-homowetten in Rusland. Hij werd door nieuwszender RT gevraagd om verslag te doen over de veroordeling van klokkenluider Bradley Manning, maar de Amerikaan besloot om gekleed in regenboogkleurige bretels Rusland eens de les te lezen over de Russische homofobie.
Dat schrijft de Huffington Post. 'Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning, ik wil het hebben over de verschrikkelijke homofobie die Rusland momenteel teistert. Ik wil de Russische homogemeenschap laten weten dat ze over de hele wereld bondgenoten heeft en dat we niet zullen zwijgen over de vreselijke repressie in hun land.'
Hij vroeg zich ook af hoe de nieuwslezers 's nachts kunnen slapen, terwijl andere journalisten in Rusland worden lastiggevallen en gemarteld vanwege hun geaardheid.
De nieuwslezeres probeerde de kwestie Manning nog een aantal keer aan te kaarten, maar tevergeefs. De regie zag zich genoodzaakt om de laaiende Kirchick van de buis te gooien. De reporter, die op dat moment in Stockholm zat, vertelde later op Twitter dat de omroep na het incident zijn vervoer naar de luchthaven niet langer wilde betalen. 'Ze belden net naar het taxibedrijf om me onderweg naar het vliegveld van Stockholm langs de snelweg de auto uit te zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nti-homowetten.dhtml
Geweldig.Misschien niet het juiste moment.
Ik heb de krantenkop overgenomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
RT wordt trouwens niet of nauwelijks gevolgd in Rusland omdat het alleen Engelstalige items uitzendt. RT is een internationale, Amerika-kritische zender. Dus waarom er 'Russische buis' in de TT staat is mij ook al een raadsel.
En het AD (quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de krantenkop overgenomen.
Nee, absoluut niet.quote:
ga toch wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.
Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
Goeie bijdragequote:
Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.
Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
haten op de russische regeringquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
Russische regering![]()
Amerikaanse regering![]()
Relnichten
beter dan de rest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hoe durf ik... Die regering is zo perfect
Ik heb het ook niet zo op relnichten, maar de Russische wetgeving waar het hier om gaat is nog even een factorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
Russische regering![]()
Amerikaanse regering![]()
Relnichten
Ook aan grote kinderen hoor. En aan pubers en adolescenten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen.
WTF hebben "kleine kinderen" er mee te maken? Sinds wanneer zijn kleine kinderen de doelgroep van nieuwsprogramma's?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!
Terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:04 schreef speedcore het volgende:
af en toe heb ik het toch het idee dat onze homoseksuele medemens het maar wat leuk vind om verontwaardigd te wezen. hysterisch vent.
Nou, compleet iets anders, Manning is openlijk gay en liet vaker weten dat hij sex reassignment surgery overwoog. Personen als hij hebben het echt niet makkelijker In het Amerikaanse leger. Je weet niet in hoeverre ervaringen in Irak hebben bijgedragen, maar de mate waarin hij heeft gelekt suggereert mi dat hij te instabiel was om onderscheid te maken. Aangezien RT blijkbaar 24/7 over Manning bericht zonder de acceptatie van mensen als hij ter discussie te stellen is deze actie totaal op zijn plek. Wat 'mensen willen' doet er niet zoveel toe verder, als je daar op af gaat komt er nooit iets aan het licht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Wat een klootzak, je komt bij een zender en die verwachten dat je het over compleet iets anders gaat beginnen en begin je over homo rechten, ga lekker terug naar Amerika of Engeland ofzoRusland is niet het land waar mensen dit willen egoïstische pro homotje
Zeer ontroerendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, compleet iets anders, Manning is openlijk gay en liet vaker weten dat hij sex reassignment surgery overwoog. Personen als hij hebben het echt niet makkelijker In het Amerikaanse leger. Je weet niet in hoeverre ervaringen in Irak hebben bijgedragen, maar de mate waarin hij heeft gelekt suggereert mi dat hij te instabiel was om onderscheid te maken. Aangezien RT blijkbaar 24/7 over Manning bericht zonder de acceptatie van mensen als hij ter discussie te stellen is deze actie totaal op zijn plek. Wat 'mensen willen' doet er niet zoveel toe verder, als je daar op af gaat komt er nooit iets aan het licht.
quote:
relheteroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!
Dit dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Wat een egoïstische lul. In plaats van echt belangrijke zaken aan de kaak te stellen probeert hij ongevraagd zijn propaganda door andermans strot te duwen.![]()
Wat zouden de Zweden hém hebben betaald...
Sarcastme, toch? Toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Wat een egoïstische lul. In plaats van echt belangrijke zaken aan de kaak te stellen probeert hij ongevraagd zijn propaganda door andermans strot te duwen.![]()
Omdat minderheden beschermd dienen te worden. De veroordeling van een persoon vind ik ook minder belangrijk dan de onderdrukking van een grote groep mensen. Dat hij zijn baan kwijt is vind ik wel logisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus
Waarom kan hij niet zo ''openminded zijn'' en beseffen dat er mensen zijn met een afwijkende mening ipv de relnicht uit te hangen
Hoe toepasselijk.quote:
Werelddominantie door een malafide staat vind ik toch het iets belangrijker dan het verbod op pedofiele (want dat valt er ook onder) en homofilie propaganda voor kinderen. Van onderdrukking van minderheden is hier geen sprake.quote:
Held!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
De homoseksuele reporter James Kirchick is van de Russische buis gehaald na een donderpreek over de anti-homowetten in Rusland. Hij werd door nieuwszender RT gevraagd om verslag te doen over de veroordeling van klokkenluider Bradley Manning, maar de Amerikaan besloot om gekleed in regenboogkleurige bretels Rusland eens de les te lezen over de Russische homofobie.
Dat schrijft de Huffington Post. 'Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning, ik wil het hebben over de verschrikkelijke homofobie die Rusland momenteel teistert. Ik wil de Russische homogemeenschap laten weten dat ze over de hele wereld bondgenoten heeft en dat we niet zullen zwijgen over de vreselijke repressie in hun land.'
Hij vroeg zich ook af hoe de nieuwslezers 's nachts kunnen slapen, terwijl andere journalisten in Rusland worden lastiggevallen en gemarteld vanwege hun geaardheid.
De nieuwslezeres probeerde de kwestie Manning nog een aantal keer aan te kaarten, maar tevergeefs. De regie zag zich genoodzaakt om de laaiende Kirchick van de buis te gooien. De reporter, die op dat moment in Stockholm zat, vertelde later op Twitter dat de omroep na het incident zijn vervoer naar de luchthaven niet langer wilde betalen. 'Ze belden net naar het taxibedrijf om me onderweg naar het vliegveld van Stockholm langs de snelweg de auto uit te zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nti-homowetten.dhtml
Geweldig.Misschien niet het juiste moment.
nee totaal niet, in Rusland kan je gewoon voor je geaardheid uitkomen. Alleen jammer dat je dan gelijk de bak in vliegt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Van onderdrukking van minderheden is hier geen sprake.
Het is een goede wet, want pedofilie wordt er ook in verboden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Werelddominantie door een malafide staat vind ik toch het iets belangrijker dan het verbod op pedofiele (want dat valt er ook onder) en homofilie propaganda voor kinderen. Van onderdrukking van minderheden is hier geen sprake.
Zei die met droge ogen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
Van onderdrukking van minderheden is hier geen sprake.
Homofobe posts? Die zijn er niet hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
Geachte vigen98, kappen met die homofobe posts.
Het bevreemde mij al dat hij die link niet legde in dat filmpje van RT. Was een mooi bruggetje geweest, nu was het m.i. wat te schreeuwerig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, compleet iets anders, Manning is openlijk gay en liet vaker weten dat hij sex reassignment surgery overwoog. Personen als hij hebben het echt niet makkelijker In het Amerikaanse leger. Je weet niet in hoeverre ervaringen in Irak hebben bijgedragen, maar de mate waarin hij heeft gelekt suggereert mi dat hij te instabiel was om onderscheid te maken. Aangezien RT blijkbaar 24/7 over Manning bericht zonder de acceptatie van mensen als hij ter discussie te stellen is deze actie totaal op zijn plek. Wat 'mensen willen' doet er niet zoveel toe verder, als je daar op af gaat komt er nooit iets aan het licht.
Ik vind jouw posts ook tamelijk homofoob. De wet heeft niets te maken homofobie, maar is slechts opgesteld om kinderen tegen homofiele propaganda te beschermen. De achterliggende drijfveren van Rusland in deze is de nog steeds lage geboortecijfer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Homofobe posts? Die zijn er niet hoorIk zeg alleen wat hij zelf zegt wat hij is. Maar oke ik stop er wel mee
Een particulier kan een boete van 100 euro verwachten van het overtreden van de wet. Door rood rijden in Nederland wordt nog harder gestraft.quote:FEDERAL LAW
On Introducing Amendments to the Code of the Russian Federation on Administrative Offences
The Code of the Russian Federation on Administrative Offences (Collection of Laws of the Russian Federation, 2002, No. 1, Article 1, No. 30 et al.) shall be amended as follows:
1) add Article 6.13.1 reading as follows:
"Article 6.13.1. Propaganda of homosexualism among minors
Propaganda of homosexualism among minors -
is punishable by an administrative fine for citizens in the amount of four thousand to five thousand rubles; for officials –forty thousand to fifty thousand rubles; for legal entities – four hundred thousand to five hundred thousand rubles";
2) in Article 28.3, Section2, Clause 1 figures “6.13” shall be changed to “6.13.1”.
President of the Russian Federation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |