Hebben ze in Amerika wel vaker last van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning
Dit is alles behalve hypocriet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze in Amerika wel vaker last van.
Hypocrisie ten top.
Niks mis mee om je mening te geven. Ook niks mis mee om het luidkeels te doen. Maar dit was het verkeerde moment op de verkeerde plaats.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Wat een klootzak, je komt bij een zender en die verwachten dat je het over compleet iets anders gaat beginnen en begin je over homo rechten, ga lekker terug naar Amerika of Engeland ofzoRusland is niet het land waar mensen dit willen egoïstische pro homotje
Wat een egoïstische lul. In plaats van echt belangrijke zaken aan de kaak te stellen probeert hij ongevraagd zijn propaganda door andermans strot te duwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
De homoseksuele reporter James Kirchick is van de Russische buis gehaald na een donderpreek over de anti-homowetten in Rusland. Hij werd door nieuwszender RT gevraagd om verslag te doen over de veroordeling van klokkenluider Bradley Manning, maar de Amerikaan besloot om gekleed in regenboogkleurige bretels Rusland eens de les te lezen over de Russische homofobie.
Dat schrijft de Huffington Post. 'Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning, ik wil het hebben over de verschrikkelijke homofobie die Rusland momenteel teistert. Ik wil de Russische homogemeenschap laten weten dat ze over de hele wereld bondgenoten heeft en dat we niet zullen zwijgen over de vreselijke repressie in hun land.'
Hij vroeg zich ook af hoe de nieuwslezers 's nachts kunnen slapen, terwijl andere journalisten in Rusland worden lastiggevallen en gemarteld vanwege hun geaardheid.
De nieuwslezeres probeerde de kwestie Manning nog een aantal keer aan te kaarten, maar tevergeefs. De regie zag zich genoodzaakt om de laaiende Kirchick van de buis te gooien. De reporter, die op dat moment in Stockholm zat, vertelde later op Twitter dat de omroep na het incident zijn vervoer naar de luchthaven niet langer wilde betalen. 'Ze belden net naar het taxibedrijf om me onderweg naar het vliegveld van Stockholm langs de snelweg de auto uit te zetten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nti-homowetten.dhtml
Geweldig.Misschien niet het juiste moment.
Ik heb de krantenkop overgenomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
RT wordt trouwens niet of nauwelijks gevolgd in Rusland omdat het alleen Engelstalige items uitzendt. RT is een internationale, Amerika-kritische zender. Dus waarom er 'Russische buis' in de TT staat is mij ook al een raadsel.
En het AD (quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de krantenkop overgenomen.
Nee, absoluut niet.quote:
ga toch wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.
Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
Goeie bijdragequote:
Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.
Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
haten op de russische regeringquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
Russische regering![]()
Amerikaanse regering![]()
Relnichten
beter dan de rest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hoe durf ik... Die regering is zo perfect
Ik heb het ook niet zo op relnichten, maar de Russische wetgeving waar het hier om gaat is nog even een factorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
Russische regering![]()
Amerikaanse regering![]()
Relnichten
Ook aan grote kinderen hoor. En aan pubers en adolescenten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen.
WTF hebben "kleine kinderen" er mee te maken? Sinds wanneer zijn kleine kinderen de doelgroep van nieuwsprogramma's?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |