abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 20:47:58 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_130324550
De homoseksuele reporter James Kirchick is van de Russische buis gehaald na een donderpreek over de anti-homowetten in Rusland. Hij werd door nieuwszender RT gevraagd om verslag te doen over de veroordeling van klokkenluider Bradley Manning, maar de Amerikaan besloot om gekleed in regenboogkleurige bretels Rusland eens de les te lezen over de Russische homofobie.

Dat schrijft de Huffington Post. 'Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning, ik wil het hebben over de verschrikkelijke homofobie die Rusland momenteel teistert. Ik wil de Russische homogemeenschap laten weten dat ze over de hele wereld bondgenoten heeft en dat we niet zullen zwijgen over de vreselijke repressie in hun land.'

Hij vroeg zich ook af hoe de nieuwslezers 's nachts kunnen slapen, terwijl andere journalisten in Rusland worden lastiggevallen en gemarteld vanwege hun geaardheid.

De nieuwslezeres probeerde de kwestie Manning nog een aantal keer aan te kaarten, maar tevergeefs. De regie zag zich genoodzaakt om de laaiende Kirchick van de buis te gooien. De reporter, die op dat moment in Stockholm zat, vertelde later op Twitter dat de omroep na het incident zijn vervoer naar de luchthaven niet langer wilde betalen. 'Ze belden net naar het taxibedrijf om me onderweg naar het vliegveld van Stockholm langs de snelweg de auto uit te zetten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nti-homowetten.dhtml

Geweldig. _O_ Misschien niet het juiste moment. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130324864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning
Hebben ze in Amerika wel vaker last van.
Hypocrisie ten top.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 22:22:20 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_130329215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hebben ze in Amerika wel vaker last van.
Hypocrisie ten top.
Dit is alles behalve hypocriet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130330427
Wat een klootzak, je komt bij een zender en die verwachten dat je het over compleet iets anders gaat beginnen en begin je over homo rechten, ga lekker terug naar Amerika of Engeland ofzo :) Rusland is niet het land waar mensen dit willen egoïstische pro homotje

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2013 22:49:09 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 22:53:18 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_130330651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Wat een klootzak, je komt bij een zender en die verwachten dat je het over compleet iets anders gaat beginnen en begin je over homo rechten, ga lekker terug naar Amerika of Engeland ofzo :) Rusland is niet het land waar mensen dit willen egoïstische pro homotje
Niks mis mee om je mening te geven. Ook niks mis mee om het luidkeels te doen. Maar dit was het verkeerde moment op de verkeerde plaats.

pi_130331012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
De homoseksuele reporter James Kirchick is van de Russische buis gehaald na een donderpreek over de anti-homowetten in Rusland. Hij werd door nieuwszender RT gevraagd om verslag te doen over de veroordeling van klokkenluider Bradley Manning, maar de Amerikaan besloot om gekleed in regenboogkleurige bretels Rusland eens de les te lezen over de Russische homofobie.

Dat schrijft de Huffington Post. 'Ik ben nu niet geïnteresseerd in Bradley Manning, ik wil het hebben over de verschrikkelijke homofobie die Rusland momenteel teistert. Ik wil de Russische homogemeenschap laten weten dat ze over de hele wereld bondgenoten heeft en dat we niet zullen zwijgen over de vreselijke repressie in hun land.'

Hij vroeg zich ook af hoe de nieuwslezers 's nachts kunnen slapen, terwijl andere journalisten in Rusland worden lastiggevallen en gemarteld vanwege hun geaardheid.

De nieuwslezeres probeerde de kwestie Manning nog een aantal keer aan te kaarten, maar tevergeefs. De regie zag zich genoodzaakt om de laaiende Kirchick van de buis te gooien. De reporter, die op dat moment in Stockholm zat, vertelde later op Twitter dat de omroep na het incident zijn vervoer naar de luchthaven niet langer wilde betalen. 'Ze belden net naar het taxibedrijf om me onderweg naar het vliegveld van Stockholm langs de snelweg de auto uit te zetten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nti-homowetten.dhtml

Geweldig. _O_ Misschien niet het juiste moment. :)

Wat een egoïstische lul. In plaats van echt belangrijke zaken aan de kaak te stellen probeert hij ongevraagd zijn propaganda door andermans strot te duwen. :r

Wat zouden de Zweden hém hebben betaald...
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130331199
RT wordt trouwens niet of nauwelijks gevolgd in Rusland omdat het alleen Engelstalige items uitzendt. RT is een internationale, Amerika-kritische zender. Dus waarom er 'Russische buis' in de TT staat is mij ook al een raadsel.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130331815
Overigens valt die wet best mee: https://drive.google.com/(...)Mdi01THM&usp=sharing

Je mag nog steeds homo zijn, je mag kinderen ook nog steeds over homofilie voorlichten etc. Het enige dat verboden is is het promoten van homofilie aan minderjarigen.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 23:19:31 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_130331879
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
RT wordt trouwens niet of nauwelijks gevolgd in Rusland omdat het alleen Engelstalige items uitzendt. RT is een internationale, Amerika-kritische zender. Dus waarom er 'Russische buis' in de TT staat is mij ook al een raadsel.
Ik heb de krantenkop overgenomen.

woensdag 21 augustus 2013 @ 23:31:59 #10
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130332320
Jankbal.
pi_130332343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb de krantenkop overgenomen.

En het AD ( :') ) beroept zich op Huffington Post. In het originele artikel staat er dus Russian News Network en niet Russian TV.

Zou Huffington Post zich net zo kritisch uitlaten richting de Amerikaanse overheid omtrent de Bradley Manning kwestie? Of is het weer een gevalletje aandacht verschuiven van wat echt belangrijk is en makkelijk scoren bij slecht geïnformeerde publiek. (zoals Upnx al aangeeft)
pi_130332520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit is alles behalve hypocriet.

Nee, absoluut niet.
Even kritiek uiten op een ander land terwijl je hoort te berichten over een nog veel grotere schande in eigen land.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:58:30 #13
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130333320
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.

Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130333357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:
Zoals de man al opmerkt loopt die zender al 24/7 over Manning te berichten, want voor die Russen is dat ook gewoon propaganda waar ze van smullen. En de Russen zijn wel de laatsten die naar de VS mogen wijzen met hun wijzende vingertje, als Manning een Russische soldaat was geweest was hij nog veel slechter af geweest. Dus die berichtgeving op RT is sowieso al een grote hypocriete boel.

Volkomen terecht dus dat hij zelf de agenda even claimt en de Russen even op hun eigen fouten wijst.
ga toch weg :r
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:59:53 #15
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130333377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ga toch weg :r
Goeie bijdrage ^O^
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130333477
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Joanne35 het volgende:

Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:04:00 #17
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_130333537
af en toe heb ik het toch het idee dat onze homoseksuele medemens het maar wat leuk vind om verontwaardigd te wezen. hysterisch vent.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:56:00 #18
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130335096
Russische regering :')
Amerikaanse regering :')
Relnichten :')
pi_130335632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
haten op de russische regering :')
  donderdag 22 augustus 2013 @ 01:26:54 #20
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130335757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

haten op de russische regering :')
Hoe durf ik... Die regering is zo perfect :')
pi_130335765
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Hoe durf ik... Die regering is zo perfect :')
beter dan de rest?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 01:29:23 #22
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130335806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

beter dan de rest?
Nee, net zo erg als de VS
pi_130338143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb het ook niet zo op relnichten, maar de Russische wetgeving waar het hier om gaat is nog even een factor :') :') zo erg.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2013 @ 08:56:31 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_130338700
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:

Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen.
Ook aan grote kinderen hoor. En aan pubers en adolescenten.

pi_130338969
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Inderdaad. Homoseksualiteit moet en zal gepropagandeerd worden aan kleine kinderen. Die paar duizend onschuldige doden waarover Manning berichtte moeten oprotten met hun aandachttrekkerij!
WTF hebben "kleine kinderen" er mee te maken? Sinds wanneer zijn kleine kinderen de doelgroep van nieuwsprogramma's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')