SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik weet een mop!+1 voor originaliteit, welk spel wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
DOMBO LEES DE OP ZET HET SPEL ERBIJquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Morgen- het volgende:
A crowded United flight was canceled. A single agent was rebooking a long line of inconvenienced travelers. Suddenly, an angry passenger pushed his way to the desk. He slapped his ticket down on the counter and said, "I HAVE to be on this flight and it has to be FIRST CLASS."
The agent replied "I'm sorry sir. I'll be happy to try to help you, but I've got to help these folks first, and I'm sure we'll be able to work something out."
The passenger was unimpressed. He asked loudly, so that the passengers behind him could hear, "Do you have any idea who I am?"
Without hesitating, the gate agent smiled and grabbed her public address microphone. "May I have your attention please?" she began, her voice bellowing throughout the terminal. "We have a passenger here at the gate WHO DOES NOT KNOW WHO HE IS. If anyone can help him find his identity, please come to the gate."
With the folks behind him in line laughing hysterically, the man glared at the United agent, gritted his teeth and swore, "F*** you!"
Without flinching, she smiled and said, "I'm sorry, sir, but you'll have to stand in line for that too.
Battlefield 3 graagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DOMBO LEES DE OP ZET HET SPEL ERBIJ
Crysis 2 natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
+1 voor originaliteit, welk spel wil je.
Steam of Origin?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef LissaZuid het volgende:
Haan33: Je bent zo knap, muzikaal, artistiek, lief
Chimeid: Je wilt gwn neuke
Haan33: Je bent ook slim!
(khoef geen spel)
pleeg sudokuquote:
Steam of Originquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef smitjew het volgende:
De buurt slager wordt echt oud , ik zag hem laatst lopen achter een rollade.
Dead space.
`Deadspace 3 steam, I guessquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef Nelvalhil het volgende:
Komt er een man bij een waarzegster. Kijkt de waarzegster voor hem in de krisallen bol. Ze schrikt hevig, wordt lijkwit en haar handen beginnen te trillen. Zegt ze “Maar meneer.” “Uw schoonmoeder zal morgen een zeer geweldadige dood sterven”. “Ja”. zegt de man. “Maar wordt ik ook vrijgesproken?”
Grammatica fouten, helaas, geen deal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef Nelvalhil het volgende:
Komt er een man bij een waarzegster. Kijkt de waarzegster voor hem in de krisallen bol. Ze schrikt hevig, wordt lijkwit en haar handen beginnen te trillen. Zegt ze “Maar meneer.” “Uw schoonmoeder zal morgen een zeer geweldadige dood sterven”. “Ja”. zegt de man. “Maar wordt ik ook vrijgesproken?”
Steamquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grammatica fouten, helaas, geen deal.
Probeer het nog eens, andere grap, geen grammatica fouten dit keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zat WEL genoeg koriander in.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Anosmos het volgende:
Komt een man bij de dokter, want hij heeft last van een kwaal.
Hij stapt binnen, kijkt even rustig om zich heen, en merkt dan op:
"Goh, dokter, wat heeft u eigenlijk toch een kleine spreekkamer."
Waarop de dokter zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
welk spel wil je?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Anosmos het volgende:
Komt een man bij de dokter, want hij heeft last van een kwaal.
Hij stapt binnen, kijkt even rustig om zich heen, en merkt dan op:
"Goh, dokter, wat heeft u eigenlijk toch een kleine spreekkamer."
Waarop de dokter zegt:Ik moest hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Burnout Paradise graag... en als je dat echt doet dan ben je een oneindige heldquote:
Steam of Originquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Burnout Paradise graag... en als je dat echt doet dan ben je een oneindige held
houd ds3 voor mij gereserveerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, andere grap, geen grammatica fouten dit keer.
welk spel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef Plantagehouder het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156366953
Doe ik niet aan, post iets grappigsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
houd ds3 voor mij gereserveerd
MISSCHIEN IS HET GEWOON EEN KUTGRAPquote:
Een professor staat voor zijn klas en vraagt:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, post iets grappigs
DS3 steamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Een professor staat voor zijn klas en vraagt:
“Wie kan me zeggen welk lichaamsdeel in enkele seconden zeven maal zo groot kan worden ?”
Staat Truusje op en zegt: “Bah meneer, u moet niet van die vieze vragen stellen!”
Waarop de professor zegt: “Het antwoord is; de pupil, en jij, jongedame, kan in je leven nog wel eens behoorlijk teleurgesteld raken!”
jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef terrorsjaak het volgende:
Geef je gewoon spellen van ¤60 ps weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef _NZT_ het volgende:
Wat is bruin van buiten en knapperig van binnen?welk spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja
verdomme, verzin eens wat ipv te copy pasten
grappige / kwetsende plaatjes mag ook
1 per persoon sryquote:
kwetsender, je kan hetquote:
ga je inderdaad niet want je krijgt ze nietquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga je inderdaad niet want je krijgt ze niet
te vaak gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:50 schreef Faux. het volgende:
wat krijg je als je een SP'er tot moes slaat? Ketchup
Zeg maar welk spel je wilt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga je inderdaad niet want je krijgt ze niet
nouquote:
virus, niet gekliktquote:
JE KAN HET, KWETSENDE HUMORquote:
OKE WACHT NU GA JE T KRIJGENquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
virus, niet geklikt
[..]
JE KAN HET, KWETSENDE HUMOR
Geen virus, mietjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
virus, niet geklikt
[..]
JE KAN HET, KWETSENDE HUMOR
IK WACHT HOMOquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1 per persoon sry
[..]
kwetsender, je kan het
quote:
welk spel gr grquote:
mirror's edge steamquote:
welk spel sletquote:
Oh, dus alles wat hier wordt gepost is per definitie grappig :pquote:
ik moest grinniken,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, dus alles wat hier wordt gepost is per definitie grappig :p
Download maar voor mij een leuke DOS game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar multiplayer pacman.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef smegmanus het volgende:
Wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?Django Unchained (2012) - IMDbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar multiplayer pacman.
Racist. Kijk deze.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Zitten 2 peuters in de zandbak zegt de een tegen de ander: Ik zag net mijn vader onder de douche uitkomen....hij heeft een lul van wel 25 centimeter! Zegt de ander: Doet zeer he
noem je prijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Zitten 2 peuters in de zandbak zegt de een tegen de ander: Ik zag net mijn vader onder de douche uitkomen....hij heeft een lul van wel 25 centimeter! Zegt de ander: Doet zeer he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef meneerman het volgende:
De, De....
De DUITSERS!!!!
ZE KOMEN
KLAAR!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverhier kon ik geen eigen topic voor openen
Joodse boi wat wil je knul?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Koop de Humble Bundle, het gaat echt naar het goede doel.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Vader: "Kijk zoon, ik vind net een kaartje van de laatste kampioenswedstrijd van Feyenoord". Zoon:"Pap; wat betekent gulden?".
welk spel homoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Vader: "Kijk zoon, ik vind net een kaartje van de laatste kampioenswedstrijd van Feyenoord". Zoon:"Pap; wat betekent gulden?".
Geen, ik heb die bundle alquote:
Krijgt een vinger, pakt de hele handquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen, ik heb die bundle al
Of je moet BF3 nog over hebben maar dat betwijfel ik.
Nee? Je snapt het gezegde niet eens blijkbaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Krijgt een vinger, pakt de hele hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of natuurlijk,
hoe noem je 5 homo's onder de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woordgrapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |