Ik heb er wel een paar die ik echt al vaker gebruikt heb. Bv Perceval van England toch al zeker 4x. Ok, dat klinkt alsnog wel genantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik minder dan 5 potjes heb die vaker dan 1 keer gebruikt zijn. En dan nog maar 2 keer
.
Wat een genante hobby hebben wij eigenlijk
quote:A England is having their Mid Summer Fayre special. I feel really badly for Adina that she cannot ship internationally due to Royal Mail and I also feel badly for her customers who cannot take advantage of the special outside of the UK. For one day only, August 22nd, we will match A England's prices and honor the Mid Summer Fayre pricing. Details coming later today!
Oh nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Via Llarowe op feestboek, voor degenen die nog graag A England willen falen. Die shipt toch wel internationaal?
[..]
wat heb je allemaal geaaid?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hele leuke dag gehad
Ik mocht alleen van brum geen awesome meer zeggen
Die baby olifant is cuuuuuute hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een wasbeer en pinguïns en baby olifant en en en en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de neushoornquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die baby olifant is cuuuuuute he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
Das een mooi buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die baby neushoorn was ook leuk jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en de neushoorn
En baby aapjes en neukende apen![]()
En altijd fijn, neukende beesten
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
jaaaaa, nu zie je het toch wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
komt omdat je moet wennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Mirjam het volgende:
goed te zien bubs
Ik heb oorpijn![]()
Zou dat komen doordat ik moet wennen, of moet die headset met velen spoed zachter?
Wennen lijkt mequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Mirjam het volgende:
goed te zien bubs
Ik heb oorpijn![]()
Zou dat komen doordat ik moet wennen, of moet die headset met velen spoed zachter?
is het echt diep in je oor of meer op je oor? Indien dat laatste: dat komt door de druk op je oorschelp van je headset.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja? Ik maak me dan meteen zorgen dat hij dan zachter moet enzo
Allebei, in mn rechteroor ook echt diep zeg maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het echt diep in je oor of meer op je oor? Indien dat laatste: dat komt door de druk op je oorschelp van je headset.
probeer het anders gewoon wat zachter morgen, dan merk je het snel genoegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Allebei, in mn rechteroor ook echt diep zeg maar.
Ja, ga ik doen idd, maar vind dat wel moeilijk, omdat ik dan snel afgeleid word door het bellen van collega's om me heen, beetje dubbel dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer het anders gewoon wat zachter morgen, dan merk je het snel genoeg
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeftquote:
KOESIE!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeft
Hendige patiënt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
Hoerige kutdag weer, maar laatste patiënt gaf aan er doorheen te zitten zo binnen in het gebouw, dus toen hebben we het gesprek maar naar buiten verplaatst![]()
Dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg
Lekker een uur ouwehoerend (lees: werkend) doorstappen en de stress bij patiënt én mij eruit lopen
ik stuur ze gewoon hendig sjiek de kant op die ik wilquote:
is toch alleen nog contract tekenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeft
De Amsterdamse frisse lucht doet je vast goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
Misselijk en ziekig maar ik ben er! Vraag me alleen niet hoe lang
Banen waarmee je betaald kan gaan wandelen of dat soort dingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
Hoerige kutdag weer, maar laatste patiënt gaf aan er doorheen te zitten zo binnen in het gebouw, dus toen hebben we het gesprek maar naar buiten verplaatst![]()
Dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg
Lekker een uur ouwehoerend (lees: werkend) doorstappen en de stress bij patiënt én mij eruit lopen
bij de woningbouw krijg je toch dan direct de sleutel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is toch alleen nog contract tekenen?
het klinkt wel heerlijk makkelijk zo hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Banen waarmee je betaald kan gaan wandelen of dat soort dingen
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
De Amsterdamse frisse lucht doet je vast goed
(ok sorry![]()
maar de adrenaline en het plezier doet je vast wel goed
)
Ik heb er ook 1 hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
het klinkt wel heerlijk makkelijk zo he
je mag daar binnen toch niet roken, dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het maarmomenteel word ik al misselijk van sigarettengeur
not a good combi
Ow well! Nog ff wachten op Trix en mss
oh geen ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
bij de woningbouw krijg je toch dan direct de sleutel?
ik bedoelde het meer sarcastischquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 hoor![]()
En dat is af en toe ook best kut.
Maar om dan op een mooie dag gewoon lekker met die kinderen in een badje in de tuin te hangen.. Dat maakt het het waard dat je er daarna 1 in bedwang moet houden omdat ze de verandering heul niet aankunnen
Dat had Dico gezegdquote:
ja, dat gaat heel snel.quote:
omdat ze zo ongegeneerd zaadvragend in de camera kunnen kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zitten ze allemaal toch eeuwig hun haar te kammen voor het krullen?
ik had me ingeschreven op studio-appartementen, nieuwbouw. Ik kreeg er 1 toegewezen, toen bleek ik de badkamer te moeten delenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, dat gaat heel snel.
mooie is ook wel dat toen ik Koos leerde kennen, ik zat te kijken naar een huisje voor mijzelf. Alle bezichtigingen van de woningbouw waren altijd paar dagen na versturen van de uitnodiging, altijd op werkdagen op kuttijden. Dus doordat ik werkte en studeerde (en werk kon nooit zo kort van tevoren verzet worden i.v.m. planningen) kon ik gewoon nooit op bezichtigingen komen
Zo velen vooroordelen over woningbouwmensen bevestigd in die tijd
Uiteindelijk maar gewoon particulier gaan samenwonen, "iets" duurder, maar ja
Ik alleen als mijn haar nat is, anders is het meteen een pluizige poedel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat ze zo ongegeneerd zaadvragend in de camera kunnen kijken
Nee geen idee, ik doe nooit mijn haren kammen
Welke vooroordelen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, dat gaat heel snel.
mooie is ook wel dat toen ik Koos leerde kennen, ik zat te kijken naar een huisje voor mijzelf. Alle bezichtigingen van de woningbouw waren altijd paar dagen na versturen van de uitnodiging, altijd op werkdagen op kuttijden. Dus doordat ik werkte en studeerde (en werk kon nooit zo kort van tevoren verzet worden i.v.m. planningen) kon ik gewoon nooit op bezichtigingen komen
Zo velen vooroordelen over woningbouwmensen bevestigd in die tijd
Uiteindelijk maar gewoon particulier gaan samenwonen, "iets" duurder, maar ja
Dat komt door de wenkbrauwen die Masja zo mooi na maaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
Ik vind dat meisje uit die film City of Bones op Spees lijken trouwens
dat het werkschuw tuig is, gok ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke vooroordelen dan?
Ik heb trouwens voor mijn beide huizen gewoon zelf een afspraak voor bezichtigen kunnen maken. En nieuwe bewoners van mijn oude huis hebben ook afspraken gemaakt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had me ingeschreven op studio-appartementen, nieuwbouw. Ik kreeg er 1 toegewezen, toen bleek ik de badkamer te moeten delenheb dus uiteindelijk nooit via woningbouw gehuurd
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat het werkschuw tuig is, gok ik
Zie mijn vorige bericht, zelfde regioquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Bij Den Haag en Rijswijk e.o. vinden ze het niet meer dan logisch dat je gewoon altijd vrij bent ofzo
ik kijk niet naar die filmpjes jonguhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat komt door de wenkbrauwen die Masja zo mooi na maakt
Delluft heeft toch andere woonaanbieders? Nah ja, dat was toen en bij mijn zusje paar jaar later zo in ieder gevalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht, zelfde regio.
En anders heb je mensen zoals ik die onregelmatig werken en dus regelmatig door de week vrij zijn![]()
I PROOF YOUR VOOROORDEEL WRONG!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel mijn vorige huis naar een tienermoeder zonder baan is gegaan
Valt allemaal onder woonnet-haaglandenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Delluft heeft toch andere woonaanbieders? Nah ja, dat was toen en bij mijn zusje paar jaar later zo in ieder geval
en je bent de uitzondering die de regel dus bevestigd
misschien ging ze voor deze look?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Zelfs na het krullen loopt er eentje te kammen. Dan kam je de krullen toch weer weg?
ah, weird..... speelt wel zo'n 12, 13 jaar geledenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt allemaal onder woonnet-haaglanden
Ik denk hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien ging ze voor deze look?
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo moe dat ik moe word van mezelf
En ik moet wandelen
Ik kreeg mijn eerste huis toen ik 19 was.. Dus da's 10 jaar geleden (quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, weird..... speelt wel zo'n 12, 13 jaar geledenmisschien heeft dat ermee te maken?
je hoort bijna bij de mede oudjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste huis toen ik 19 was.. Dus da's 10 jaar geleden (![]()
![]()
)
het kan zomaar mijn cmv weer zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
(nee serieus, even in de gaten houden, anders even huisarts bezoeken als het aanhoudt )
bijna dertigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste huis toen ik 19 was.. Dus da's 10 jaar geleden (![]()
![]()
)
quote:
quote:
cmv?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan zomaar mijn cmv weer zijnof ik ben zwanger
Is dat eetbaar?quote:
de dag na je 30e krijg je ineens van die rookrimpels en haren uit/op je neus en grijs haar en theezaktetten en een valen huidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar ik mag m'n ID nog laten zien![]()
oh ja, diequote:
Herpes dusquote:Cytomegalovirus (CMV) (ook wel cytomegalievirus) is een virus met het grootste genoom van alle herpesvirussen. Het blijft latent aanwezig in monocyten, en kan opnieuw actief worden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
de dag na je 30e krijg je ineens van die rookrimpels en haren uit/op je neus en grijs haar en theezaktetten en een valen huid
mocht je je verjaardag vergeten zijn (want oud) merk je het wel als je wakker wordtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
de dag na je 30e krijg je ineens van die rookrimpels en haren uit/op je neus en grijs haar en theezaktetten en een valen huid
Wel praktischquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mocht je je verjaardag vergeten zijn (want oud) merk je het wel als je wakker wordt
ja dat helpt ook niet echt meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik acht de kans ook zeer groot dat ik me gewoon te druk maak op mijn werk
HOARD THEM ALL!quote:
wakker worden met zo'n glas en gebitje naast jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vergeet het spontane kunstgebit niet.
en de incontinentie en kalknagelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vergeet het spontane kunstgebit niet.
wil je daar een vies verhaal over horen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wakker worden met zo'n glas en gebitje naast je
oh sorry, natuurlijk! Al geeft alleen orgaantransplantatie écht garantie bij cmv!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar SQ reageert er heel tactisch niet op![]()
ze wilt mij niet .. *krast*
is alleen overdraagbaar door sexueel contact toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar SQ reageert er heel tactisch niet op![]()
ze wilt mij niet .. *krast*
sterkte!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, ik ga maar lopen en wellicht voel ik me daarna beter
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, natuurlijk! Al geeft alleen orgaantransplantatie écht garantie bij cmv!
GRAAG! of een stukje lever of schildklier, die kan k wel gebruiken!quote:
bobbels zijn kanker, sukkel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Kip, ik ga trouwens toch maar na m'n vakantie naar de huisarts met die pols denk ik.. Ik heb nu een bobbel aan de onderkant van m'n handpalm die ik op de andere hand niet heb. Zou het aids zijn?
of aidskankerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Kip, ik ga trouwens toch maar na m'n vakantie naar de huisarts met die pols denk ik.. Ik heb nu een bobbel aan de onderkant van m'n handpalm die ik op de andere hand niet heb. Zou het aids zijn?
komt door je goedkope Ebay pocket rocketsquote:
Ga ik daar dood aan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
of aidskanker
(maar logischer is een ganglion of pees die je loopt te fucken)
fuque.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
komt door je goedkope Ebay pocket rockets
JOUW SCHULD ALS IK STRAKS HANDKANKER HEBquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganglion_(holte)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga ik daar dood aan?![]()
OF MOET IK STOPPEN MET COMPUTEREN?![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een ganglion ook alweer?
mijn nutteloze feitenbrein had dit toch mooi onthouden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JOUW SCHULD ALS IK STRAKS HANDKANKER HEB
Godverdommequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganglion_(holte)
Gewoon wachten dus, of inspuiten als je er last van hebt in de zin van pijn of dat het in de weg zit met bewegen.
is wel een typisch ouderdomsverschijnsel trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godverdomme.
Maar de plaatjes op google zien er wel anders uit. het ziet er ook niet zo uit als een bobbel, want het zit precies op de hoek van m'n handpalm. Dus die hoek is wat groter dan aan m'n andere hand zeg maar.
NIKS AAN DE HAND DUShmmm, dan kan ik er de vinger ook niet echt op leggen.... ach ja, je hebt er ook maar in beperkte mate de hand in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen is dat je een huisarts hebt die van aanpakken weet en je niet met lege handen weg laat gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en mijn bobbel is hard, voelt niet alsof het hol isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
hmmm, dan kan ik er de vinger ook niet echt op leggen.... ach ja, je hebt er ook maar in beperkte mate de hand in.
Hopen is dat je een huisarts hebt die van aanpakken weet en je niet met lege handen weg laat gaanJe ziet het eigenlijk voornamelijk als je het vergelijkt met de andere hand. En ik heb natuurlijk al een hele tijd pijn in m'n rechterpols, anders was het me waarschijnlijk niet eens opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: Zo veel goeden matigen woordspelingen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Coolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn ma hebben ze toen zo'n ding van der duim afgeschraapt.
dat lijkt me zo tof he om te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn ma hebben ze toen zo'n ding van der duim afgeschraapt.
dank!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je ziet het eigenlijk voornamelijk als je het vergelijkt met de andere hand. En ik heb natuurlijk al een hele tijd pijn in m'n rechterpols, anders was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen
Tevens: Zo veel goeden matigen woordspelingen
Ja, ga ik na m'n vakantie doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
dank!![]()
hup hup naar de huisarts dus, gewoon even naar laten kijken
Waarschijnlijk is het gewoon een handkanker kiste
Lees maar:
http://niggle.wordpress.c(...)obbeltje-in-de-hand/
hehehehehehe. Maar na je vakantie is prima toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ga ik na m'n vakantie doen
Die bobbel boeit me niet zo, maar ik heb nu toch wel regelmatig last van pijn en dat begint irritant te worden.
Als ik terug kom van vakantie en het is helemaal weg, dan weet ik dat m'n bureau niet ergonomisch is![]()
Volgende week, Griekenland. ERMAGERD GAAN WE AL Ik wil zo graagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehehehe. Maar na je vakantie is prima toch?
wanneer ga je op vakantie? En waarheen ook alweer?
heeeeerlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgende week, Griekenland. ERMAGERD GAAN WE AL Ik wil zo graag
Nee, die gaat dan een week lang zitten miepen dat het te warm isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
je ging niet met Fred op vakantie toch dit jaar?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, die gaat dan een week lang zitten miepen dat het te warm is
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, die gaat dan een week lang zitten miepen dat het te warm is
Morgen terugappen "frikandellen zijn gecheckt. Verder nog actie nodig?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg een apje of ik morgen de frikandellen even wil checken. Yeah man, ik check die frikandellen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen terugappen "frikandellen zijn gecheckt. Verder nog actie nodig?"
Ik maak altijd een lijstjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Tas inpakken.
Ik denk altijd dat ik dingen vergeet.
Ik heb er ook een, maar nooit gekampeerd, dus wtf heb ik allemaal nodig.quote:
Een telefoon voor als je 112 wilt bellen omdat je de heide in de hens hebt gezet met je kutcamping-gasstelletjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, maar nooit gekampeerd, dus wtf heb ik allemaal nodig.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een telefoon voor als je 112 wilt bellen omdat je de heide in de hens hebt gezet met je kutcamping-gasstelletje
een slaapzak, rennies, schijtlint, wcbril-dekjes, knaks, dropjes, renniesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, maar nooit gekampeerd, dus wtf heb ik allemaal nodig.
Dan zul je het wel overlevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt mee met m'n onwetendheid, alles behalve knacks stond op m'n lijstje.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
oh en van die natte opfrisdoekjes bij gebrek aan douches om je oksels en foef mee te ontstinken.
Vuilniszakken!
Beter dan festivaldouche.quote:
In mijn hoofd zijn alle campings hetzelfdequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is een festivalcamping schaar.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is een festivalcamping schaar.
Dit zijn nog vrij ruim opgezette festivalcampingsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga al krassen als ik ernaar kijk
En dat vinden mensen leuk?quote:
als je dronken bent is alles leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat vinden mensen leuk?
Het alternatief was heul veul betalen voor een hotel. Dan maar wat minder luxe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat vinden mensen leuk?
Dit is nou 1 van de weinige gelegenheden dat ik niet gierig benquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het alternatief was heul veul betalen voor een hotel. Dan maar wat minder luxe.
En ik kan altijd in m'n auto gaan zitten als ik iedereen zat ben.
Dit. Formule 1.quote:
Het festival zelf gaat ook voorbij mijn inlevingsvermogenquote:
Naja HONDERDEN euro's kwijt zijn voor het hotel, die niet eens in de buurt is omdat dat een jaar van tevoren al zeker volgeboekt is, mehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is nou 1 van de weinige gelegenheden dat ik niet gierig ben![]()
Aan de andere kant wil ik sowieso niet naar een festival, scheelt ook. ERMAGERD SCHEELT NOG MEER GELD![]()
Ja, dit. Echt bizar dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja HONDERDEN euro's kwijt zijn voor het hotel, die niet eens in de buurt is omdat dat een jaar van tevoren al zeker volgeboekt is, meh
Alles beter dan een tentquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja HONDERDEN euro's kwijt zijn voor het hotel, die niet eens in de buurt is omdat dat een jaar van tevoren al zeker volgeboekt is, meh
Oh jij zou 600 p.p. per weekend neerleggen voor een hotel op laten we zeggen een uur rijafstand? Sorry maar ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles beter dan een tent![]()
Sorry ik ben echt heel erg als het op tenten in welke vorm dan ook aan komt
Ik heb nog nooit in een tent geslapen, dus ik kan er vrij weinig over zeggen. Erger dan met honderd duitsers in een gymzaal kan het niet zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles beter dan een tent![]()
Sorry ik ben echt heel erg als het op tenten in welke vorm dan ook aan komt
Nee, ik zou dan helemaal niet gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jij zou 600 p.p. per weekend neerleggen voor een hotel op laten we zeggen een uur rijafstand? Sorry maar ik geloof er niks van
Dat is geen optie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan helemaal niet gaan
Ja, hoi.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
F1 zou een van de weinige dingen zijn waarvoor ik wél in een tent zou slapen
en je weet ook dat jij geen graadmeter bent he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het festival zelf gaat ook voorbij mijn inlevingsvermogen![]()
Een concert heb ik in het verleden wel gedaan en zelfs leuk gevondenMaar na 4 uur vind ik dat ook heul mooi geweest
Altijd ééndaags.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet naar festivals omdat tent
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je weet ook dat jij geen graadmeter bent he?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig is niet iedereen zoals ik
Om velen velen velen redenen
Heel blij, ik zou velen toffen dingen mislopen dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind Formule 1 ook echt geen kut aan, dus dat scheelt.
Maar al zou het iets zijn dat ik wel heel leuk vind, dan zou ik alsnog niet gaan, want ik zou het dan niet leuk meer vinden
Gelukkig is niet iedereen zoals ik
Om velen velen velen redenen
Mwah, mettuhl valt meestal wel mee qua prijs.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik dan te duur vergeleken met t hele weekend
Ik heb vooral een WTF MOET IK VERWACHTEN-effect.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie maken het allemaal zo onnodig veel dramatischer dan het is
komt heus goed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een WTF MOET IK VERWACHTEN-effect.
En een beetje van ERMAHGERD HEUL NAAR BELGIE RIJDEN ook.
Zeker wel.quote:
Nooit in Duitsland gereden? WEET JE HOE TOF?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker wel.
MAAR ERMAHGERD VOOR HET EERST IN HET BUITENLAND RIJDEN.
t is wat hobbeliger. Zeker met zo'n cakeblikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker wel.
MAAR ERMAHGERD VOOR HET EERST IN HET BUITENLAND RIJDEN.
Nope, het is niet alsof ik "eventjes" naar de DM zal gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit in Duitsland gereden? WEET JE HOE TOF?
Belgie is niet zo spannend, de wegen zijn hier en daar wat kutter en je hebt wat meer heuvels
Dat hobbelen heb ik gezien idd. Hopelijk valt het mee met m'n nieuwe bandjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
t is wat hobbeliger. Zeker met zo'n cakeblik
Ik ben met m'n vriendinnen een keer een dagje naar Duitsland gegaan. Want ik wilde weten hoe hard m'n auto konquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, het is niet alsof ik "eventjes" naar de DM zal gaan.
Lollerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
Al drie uur heerlijk liggen tukken, maakt koos me wakker voor iets onbenulligs. Dus nu ligt hij te slapen en ben ik klaarwakker. En hij vond het gek dat ik daar boos op werd, lul
Dan kom je langs mij jongequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is fucking suf de A2 afkarren en ergens voor Luik een afslag. Dawast. Maar toch. Velen nieuwe impressies.
Ik ga maar naar beneden, dit wordt voorlopig niks meerquote:
Jup, ik zag 'm voorbijkomen bij het google mapsen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kom je langs mij jongeknooppunt Kerensheide
Ik zou eigenlijk ook gaanmeeeh..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef Mss het volgende:
Tof!
Wel jammer dat d'n Priem het niet tot het einde heeft vol gehouden. Ze was zo ziek ze heeft ons niet eens betast
.
Ja, die kwam naderhand nog aangereden en hallon zeggen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Das wel jammer zeg, maar toch nog een stukkie meegemaakt gelukkig
Taart en consorten nog gezien?
Wel een beetje geen galmbak hoor, en alles wat op de ring zat was wel een beetje lafjes. Maar wel chill verder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef Molo het volgende:
Ziggo Dome is relaxed trouwens he? Echt een fijne tent voor muziekfeestjes
Ja die hebben zulken mooien berichten altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef Molo het volgende:
Whehehehe, dat De Speld artikel op je feestboek
vroem vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die kwam naderhand nog aangereden en hallon zeggen!
serieus? Oh, Muse was echt hypervet daaro, maar moet zeggen dat ik toen lekker vooraan stond te hossen :vquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel een beetje geen galmbak hoor, en alles wat op de ring zat was wel een beetje lafjes. Maar wel chill verder.
Het gypsy smurfen liedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Molo het volgende:
Diegene die op Priem reageert op feestboek, op haar SOAD post
Het profiel daarvan bekijken![]()
![]()
![]()
Ultra sadnessquote:
ah, sterkte! Met opstaan en met aidsclub!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef Mss het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer naar d'n aidsclub
Dit!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge! Uitgeslapen want thuiswerken
Ja wel okayquote:
Ja ik hoorde het, wat súperlame!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja wel okayIk ben net wakker dus dan gaat t meestal wel ff, baal wel dat ik pas onderzoek na de vakantie krijg maar ik ga er maar even vanuit dat alles op vakantie gewoon goed gaat
Concert was gaaf?
Ja we hebben de reis wel iets aangepast, liever iets rustiger aan doen dan zoveel dingen zien. Alsnog gaan we een hoop gave dingen doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, wat súperlame!nouja, voordeel van vakantie is dat je wel lekker alles op je eigen tempo kunt doen enzo..
Jaaaaa, ze ware way cool! Mijn stem is half weg want ik heb alles mee lopen brullen, haha! Goede set wel, in het idden kakte het een beetje in maar dat maakten ze wel weer goed. En ze speelden Spiders en Sugar
succes! Knalluh!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
voor het concert.... Kwam er gisteren pas achter waar SOAD voor stond
![]()
Nog 10 minuten en dan begint het uur/anderhalfuur van de waarheid![]()
Tis wel al warm in Eindhoven
Ja maar als je lang moet wachten tot je vakantie ben je jaloers omdat iedereen weg is en jij nog thuis zit en ook op vakantie wilt, het is van beide kantne gewoon balen wat je ook doetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
En volgend jaar ga ik ook weer in de nazomer op vakantie. Ik ben hevig jaloers op jullie allemaal!!![]()
enige oplossing is aan t begin en aan t einde en in feb en desnoods nog tussendoor op vakantie gaanquote:
Oplossing: iedereen het hele jaar vakantiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als je lang moet wachten tot je vakantie ben je jaloers omdat iedereen weg is en jij nog thuis zit en ook op vakantie wilt, het is van beide kantne gewoon balen wat je ook doet
Ik heb morgen mijn laatste werkdag pasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oplossing: iedereen het hele jaar vakantie![]()
![]()
![]()
Laatste werkdag begint zo, ik ben er zo klaar mee
En dan lekker gaan klagen over die buitenlanders die ons geld inpikkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oplossing: iedereen het hele jaar vakantie![]()
![]()
![]()
Laatste werkdag begint zo, ik ben er zo klaar mee
vakantiedagtechnisch zou het moeten kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
enige oplossing is aan t begin en aan t einde en in feb en desnoods nog tussendoor op vakantie gaan
nee?
bij mij niet want ik ga t liefste latijd 1 keer drie weken wegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vakantiedagtechnisch zou het moeten kunnen
kun je geen automaatsubsidie hosselen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Twee bloemkoolknieen van het filerijden. Ik ga verkeer en waterstaat aanklagen damnit
Ik zit er dringend over te denken. Maar we hebben net een nieuwe auto...en ik heb al heel veel in moeten leveren de afgelopen anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je geen automaatsubsidie hosselen?
Misschien een soort speelgoedpook voor het idee er bij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zit er dringend over te denken. Maar we hebben net een nieuwe auto...en ik heb al heel veel in moeten leveren de afgelopen anderhalf jaar
en het heeft me 40 lessen gekost om te leren schakelen...weet je hoe zonde?
quote:
Dat ziet er vet uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
we gaan deze doen
http://jungleflightchiangmai.com/en/eco/detail/1
Dat lijkt me fysiek best heftig ... trek jij dat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
we gaan deze doen
http://jungleflightchiangmai.com/en/eco/detail/1
Ja komt wel goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me fysiek best heftig ... trek jij dat?
nee iddquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en nou ben ik niet heel sterk in engels en grammatica enzo, maar dit klopt toch niet?
[ afbeelding ]
nee joh t moet armor zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tattooboer beweert bij hoog en laag dat het goed is zo
Meiske tochquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
@molo: mijn moeder geeft les aan mentaal gehandicapten en dat is een oud leerlinge van haar waar ik altijd erg veel kwam en met die dochter optrokik heb ze verder niet on mijn feed want ze post 80 van die prachtige plaatjes per dag
maar ze is verder super lief dus ja die hou ik als fb vriend
En Thx meiden!ik lig nu ook ziek te bed.. Rijden naar huis was drama als je niet fit bent
enig voordeel was dat ik de file voor was
had ik nog veel gemist??? Toen ik de parking afreed zag ik de eerste over de brug lopen namelijk
Maar na een uurtje kon ik echt niet meer...heb het toen nog 10 minuten kunnen rekken maar ik voelde me zo benauwd en misselijk
Naja het uur wat ik meegemaakt heb was wel awesome en tanktop gekocht![]()
We hadden nog niks besteld (ivm velen voorraad altijd) maar ik hoop eik morgen al weer beter te zijn ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meiske toch
Heb je de bbq al afgebeld?
Godsamme Tyler, hoe kan dat nouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Priem, beterschap! Hoop dat het niets ernstigs is....
Ik ben gezakt![]()
![]()
![]()
Vriendlief is boos (op de leraren) en ik weet het allemaal niet meer.....ik heb dr zo geen zin meer in! Ik hik al 2a3 jaar tegen die opleiding aan....een jaar erbij trek ik echt niet meer.
Durf de rest van de familie nog niet op de hoogte te stellen![]()
Wat voor opleiding deed je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Priem, beterschap! Hoop dat het niets ernstigs is....
Ik ben gezakt![]()
![]()
![]()
Vriendlief is boos (op de leraren) en ik weet het allemaal niet meer.....ik heb dr zo geen zin meer in! Ik hik al 2a3 jaar tegen die opleiding aan....een jaar erbij trek ik echt niet meer.
Durf de rest van de familie nog niet op de hoogte te stellen![]()
Beterschap, wat zonde dat het niet goed ging gisterenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hadden nog niks besteld (ivm velen voorraad altijd) maar ik hoop eik morgen al weer beter te zijn ookik hou jullie up,to date
wat kut zegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kreeg een 4,5 en dit was al mijn herkansing. Het was schijnbaar niet commercieel genoeg en niet HBO waardig ofzo.....(ben het allemaal een beetje kwijt)
Ik deed/doe Commerciele Economie.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kreeg een 4,5 en dit was al mijn herkansing. Het was schijnbaar niet commercieel genoeg en niet HBO waardig ofzo.....(ben het allemaal een beetje kwijt)
Ik deed/doe Commerciele Economie.
ohaiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie net dat mijn eigen risico volgend jaar 600 euro wordt.
Ik word er een beetje moe van
Ik snap wel dat het nodig is, maar laat mensen nou godverdomme niet steeds veel meer betalen voor iets als gezondheidszorg. Neem dan iets anders om de "rijken" op te pakken, zoals autorijden of huizenbezit of tweede-auto-tax of noem het maar. Maar niet steeds de gezondheidszorg. Ik durf godverdomme niet eens meer naar de dokter omdat het me klauwen vol geld kost
Uhm nee niet echt. Heb wel nog even met mijn begeleider gesproken, maar de keuze is aan mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
wat geeft je school nu voor advies wat je het beste kan doen?
Oh yayquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie net dat mijn eigen risico volgend jaar 600 euro wordt.
Ik word er een beetje moe van
Ik snap wel dat het nodig is, maar laat mensen nou godverdomme niet steeds veel meer betalen voor iets als gezondheidszorg. Neem dan iets anders om de "rijken" op te pakken, zoals autorijden of huizenbezit of tweede-auto-tax of noem het maar. Maar niet steeds de gezondheidszorg. Ik durf godverdomme niet eens meer naar de dokter omdat het me klauwen vol geld kost
Ik stem voor de campertaxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie nou dat ik heb getypt "de rijken pakken". Dat staat er wat zuurder dan ik bedoel. Ik weet dat het van de rijkeren moet komen omdat de armen het simpelweg niet hebben. Wat ik dus eigenlijk bedoel:"
Als je dan toch de staatskas moet aanvullen, doe het dan via autotax, huizentax of campertax. Niet via de gezondheidszorg.
oh ik las het niet eens op zo'n manier, ik ben t met je eens hoor, tweede auto en campers en dat soort dingen moet je aanpakken, niet de shit die mensen echt nodig hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie nou dat ik heb getypt "de rijken pakken". Dat staat er wat zuurder dan ik bedoel. Ik weet dat het van de rijkeren moet komen omdat de armen het simpelweg niet hebben. Wat ik dus eigenlijk bedoel:"
Als je dan toch de staatskas moet aanvullen, doe het dan via autotax, huizentax of campertax. Niet via de gezondheidszorg.
ik denk dat dat weinig zoden aan de dijk zet, in Nederlandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik stem voor de campertaxof misschien een speedboottax....weet je zeker dat je de goeie hebt
een goede boten tax dan??? tweede-auto-tax moeten wij ook betalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat weinig zoden aan de dijk zet, in Nederland
heb je die twee auto's ècht nodig?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
een goede boten tax dan??? tweede-auto-tax moeten wij ook betalen![]()
een groter huis dan zoveel vierkante meter tax???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |