Ik heb er wel een paar die ik echt al vaker gebruikt heb. Bv Perceval van England toch al zeker 4x. Ok, dat klinkt alsnog wel genantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik minder dan 5 potjes heb die vaker dan 1 keer gebruikt zijn. En dan nog maar 2 keer
.
Wat een genante hobby hebben wij eigenlijk
quote:A England is having their Mid Summer Fayre special. I feel really badly for Adina that she cannot ship internationally due to Royal Mail and I also feel badly for her customers who cannot take advantage of the special outside of the UK. For one day only, August 22nd, we will match A England's prices and honor the Mid Summer Fayre pricing. Details coming later today!
Oh nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Via Llarowe op feestboek, voor degenen die nog graag A England willen falen. Die shipt toch wel internationaal?
[..]
wat heb je allemaal geaaid?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hele leuke dag gehad
Ik mocht alleen van brum geen awesome meer zeggen
Die baby olifant is cuuuuuute hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een wasbeer en pinguïns en baby olifant en en en en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de neushoornquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die baby olifant is cuuuuuute he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
Das een mooi buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die baby neushoorn was ook leuk jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en de neushoorn
En baby aapjes en neukende apen![]()
En altijd fijn, neukende beesten
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
jaaaaa, nu zie je het toch wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
komt omdat je moet wennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Mirjam het volgende:
goed te zien bubs
Ik heb oorpijn![]()
Zou dat komen doordat ik moet wennen, of moet die headset met velen spoed zachter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |