Ik heb er wel een paar die ik echt al vaker gebruikt heb. Bv Perceval van England toch al zeker 4x. Ok, dat klinkt alsnog wel genantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik minder dan 5 potjes heb die vaker dan 1 keer gebruikt zijn. En dan nog maar 2 keer
.
Wat een genante hobby hebben wij eigenlijk
quote:A England is having their Mid Summer Fayre special. I feel really badly for Adina that she cannot ship internationally due to Royal Mail and I also feel badly for her customers who cannot take advantage of the special outside of the UK. For one day only, August 22nd, we will match A England's prices and honor the Mid Summer Fayre pricing. Details coming later today!
Oh nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Via Llarowe op feestboek, voor degenen die nog graag A England willen falen. Die shipt toch wel internationaal?
[..]
wat heb je allemaal geaaid?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hele leuke dag gehad
Ik mocht alleen van brum geen awesome meer zeggen
Die baby olifant is cuuuuuute hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een wasbeer en pinguïns en baby olifant en en en en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de neushoornquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die baby olifant is cuuuuuute he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
Das een mooi buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die baby neushoorn was ook leuk jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en de neushoorn
En baby aapjes en neukende apen![]()
En altijd fijn, neukende beesten
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo lijkt het net echt
jaaaaa, nu zie je het toch wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
komt omdat je moet wennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Mirjam het volgende:
goed te zien bubs
Ik heb oorpijn![]()
Zou dat komen doordat ik moet wennen, of moet die headset met velen spoed zachter?
Wennen lijkt mequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Mirjam het volgende:
goed te zien bubs
Ik heb oorpijn![]()
Zou dat komen doordat ik moet wennen, of moet die headset met velen spoed zachter?
is het echt diep in je oor of meer op je oor? Indien dat laatste: dat komt door de druk op je oorschelp van je headset.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja? Ik maak me dan meteen zorgen dat hij dan zachter moet enzo
Allebei, in mn rechteroor ook echt diep zeg maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het echt diep in je oor of meer op je oor? Indien dat laatste: dat komt door de druk op je oorschelp van je headset.
probeer het anders gewoon wat zachter morgen, dan merk je het snel genoegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Allebei, in mn rechteroor ook echt diep zeg maar.
Ja, ga ik doen idd, maar vind dat wel moeilijk, omdat ik dan snel afgeleid word door het bellen van collega's om me heen, beetje dubbel dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer het anders gewoon wat zachter morgen, dan merk je het snel genoeg
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeftquote:
KOESIE!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeft
Hendige patiënt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
Hoerige kutdag weer, maar laatste patiënt gaf aan er doorheen te zitten zo binnen in het gebouw, dus toen hebben we het gesprek maar naar buiten verplaatst![]()
Dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg
Lekker een uur ouwehoerend (lees: werkend) doorstappen en de stress bij patiënt én mij eruit lopen
ik stuur ze gewoon hendig sjiek de kant op die ik wilquote:
is toch alleen nog contract tekenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat het voor het eerst op haarzelf wonen er iets mee te maken heeft
De Amsterdamse frisse lucht doet je vast goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
Misselijk en ziekig maar ik ben er! Vraag me alleen niet hoe lang
Banen waarmee je betaald kan gaan wandelen of dat soort dingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
Hoerige kutdag weer, maar laatste patiënt gaf aan er doorheen te zitten zo binnen in het gebouw, dus toen hebben we het gesprek maar naar buiten verplaatst![]()
Dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg
Lekker een uur ouwehoerend (lees: werkend) doorstappen en de stress bij patiënt én mij eruit lopen
bij de woningbouw krijg je toch dan direct de sleutel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is toch alleen nog contract tekenen?
het klinkt wel heerlijk makkelijk zo hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Banen waarmee je betaald kan gaan wandelen of dat soort dingen
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
De Amsterdamse frisse lucht doet je vast goed
(ok sorry![]()
maar de adrenaline en het plezier doet je vast wel goed
)
Ik heb er ook 1 hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
het klinkt wel heerlijk makkelijk zo he
je mag daar binnen toch niet roken, dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het maarmomenteel word ik al misselijk van sigarettengeur
not a good combi
Ow well! Nog ff wachten op Trix en mss
oh geen ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
bij de woningbouw krijg je toch dan direct de sleutel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |