Heel simpel, als ongelovige je niet bemoeien met geloof en omgekeerd. Lekker iedereen zijn eigen waarheid laten behouden.quote:
Helaas is dat voor sommigen erg moeilijk te begrijpen, voor niet-religieuzen als religieuzen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Heel simpel, als ongelovige je niet bemoeien met geloof en omgekeerd. Lekker iedereen zijn eigen waarheid laten behouden.
Wetten in dit land zijn gebaseerd op de bijbel. Mensen mogen hun winkel niet openen op zondag. Er zijn kinderen met ziektes die gemakkelijk voorkomen kunnen worden dmv inenting.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef ElPollo het volgende:
Heel simpel, als ongelovige je niet bemoeien met geloof en omgekeerd. Lekker iedereen zijn eigen waarheid laten behouden.
klinkt als een plan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Dat heet democratie en keuzevrijheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef MrMath het volgende:
[..]
Wetten in dit land zijn gebaseerd op de bijbel. Mensen mogen hun winkel niet openen op zondag. Er zijn kinderen met ziektes die gemakkelijk voorkomen kunnen worden dmv inenting.
Als niemand er last van zou hebben zou ik ook niks zeggen
Dat is best een lastig dilemma. Gezien de pedofilie van de katholieke kerk. En het moslim terrorisme.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef ElPollo het volgende:
[..]
heeft beiden niet veel met geloof te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is best een lastig dilemma. Gezien de pedofilie van de katholieke kerk. En het moslim terrorisme.
Dat er door die Deen met z'n strip 50 doden zijn gevallen heeft niks met het geloof te maken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
heeft beiden niet veel met geloof te maken.
De zondag rustdag wet is al bijna ter ziele. Het recht van beschikking op eigen lichaam is een universeel niet religieus mensenrecht en daar tegenover heb je wel de feestdagen die we anders niet hadden dus mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef MrMath het volgende:
[..]
Wetten in dit land zijn gebaseerd op de bijbel. Mensen mogen hun winkel niet openen op zondag. Er zijn kinderen met ziektes die gemakkelijk voorkomen kunnen worden dmv inenting.
Als niemand er last van zou hebben zou ik ook niks zeggen
nope, dat heeft alles met onverdraagzaamheid, domheid en extremisme te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef MrMath het volgende:
[..]
Dat er door die Deen met z'n strip 50 doden zijn gevallen heeft niks met het geloof te maken?
Ik vindt van wel. Het zijn toch de mensen die claimen het geloof in een god op aarde te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
[..]
heeft beiden niet veel met geloof te maken.
Zo zie ik t geloof nou ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:29 schreef Deetch het volgende:
nope, dat heeft alles met onverdraagzaamheid, domheid en extremisme te maken.
Deze vind ik ook wel erg makkelijk. Laat ze in andere landen maar vrouwen stenigen vanwege een boek waarvan het meeste niet waar is. Kop in t zandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef ElPollo het volgende:
Leuk veralgemeniseerd maar misschien moet je ff een stapje terug nemen en ook zien dat er een leger des heils is die zwervers belangeloos onderdak biedt.quote:
Ja, laat ouderen maar lekker afsterven in karige bejaardenhuizen omdat de gemiddelde niet zo religieuze Nederlander geen tijd heeft om er naar om te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef MrMath het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel erg makkelijk. Laat ze in andere landen maar vrouwen stenigen vanwege een boek waarvan het meeste niet waar is. Kop in t zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |