abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130829874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Wow! Nu MOET ik m wel he oO<

Maarre, kan ik er ook een andere set aanhangen? Ultiem doel is namelijk om zelf beestjes of stukes fruit oid te haken en dat er aan te hangen.

Anyhow, ik ga je even pm'en Cathmar!
Je zit wel vast aan het draaiding dat erbij hoort. Maar er valt wel wat van de maken. :Y
Echt fruit kan ook als ze groter is, creatief koekhappen. :+
  woensdag 4 september 2013 @ 22:23:43 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130830531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Je zit wel vast aan het draaiding dat erbij hoort. Maar er valt wel wat van de maken. :Y
Echt fruit kan ook als ze groter is, creatief koekhappen. :+
Mja, een beetje houtje touwtje is niet erg, maar als ik het maar enigszins kan verbouwen.

En dat fruit heb ik ooit als kraamcadeau gemaakt, was zo leuk O+ Een appeltje, sinaasappeltje, banaantje en een peertje O+
pi_130873695
Is er hier iemand die ik er blij mee maak?
Ik heb deze superleuke overall/jumpsuit van Moonkids voorJelte in 2 maten besteld, maar hij blijkt flink ruim te vallen waardoor ik nu een ruim vallende maat 104 nieuw in de verpakking heb liggen. Ik heb m zelf in de sale gekocht bij Moonkids en hoef er uiteraard niet rijk van te worden, maar dat bedrag (¤18) zou ik er dus in iedergeval wel graag voor terug willen.

Hij kan overigens prima voor zowel jongens als meisjes

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_130874491
Poppedein ik vind hem heel gaaf O+ Maar boven maat 100 mag ik echt niet kopen van mezelf (en met F's rode haar erboven krijg ik een beetje de neiging om een hamer in de broekzak te doen en een Village People foto van hem te maken, maar dat heeft niks met de leukheid van de overall te maken!)

Heeft iemand hier nog van die stretchrompers van de hema liggen in maat 62/68 in jommenskleuren? (milka dus!)

[ Bericht 2% gewijzigd door Suikertante op 06-09-2013 10:10:15 ]
pi_130874535
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:38 schreef Suikertante het volgende:
Poppedein ik vind hem heel gaaf O+ Maar boven maat 100 mag ik echt niet kopen van mezelf (en met F's rode haar erboven krijg ik een beetje de neiging om een hamer in de broekzak te doen en een Village People foto van hem te maken, maar dat heeft niks met de leukheid van de overall!)

Heeft iemand hier nog van die stretchrompers van de hema liggen in maat 62/68 in jommenskleuren?
Ik heb nog een grijs mêlee, een blauwe, een donkerblauwe ( met lange en met korte mouw), een witte ( ook met lange en met korte mouw)....
pi_130874538
Ik ga je PM'en! O+
pi_130874713
Hahaha suikertante!
Al ben ik t totaaaaal niet met je eens, ik zou willen dat ik een roodharig jongetje had voor in die jumpsuit! Hoewel je me wel op een idee brengt en ik er voor J idd wel een vilten gereedschapsriem bij kan fabrieken :D
pi_130875018
O+ Dan moet je wel even een foto PM'en hoor, als je dat doet!
pi_130875032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zoiets?
(niet mijn foto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik voor je. Met ab. Vele duizenden rondjes gedraaid maar doet het nog. Euhh... 15 incl verzenden?
Met terugwerkende kracht vind ik het nog altijd jammer dat ik niet zo'n ding hebt gekocht. Maar ja, mijn hormonen vonden het hysterisch en hysterische dingen kwamen mijn huis niet in. /fail
pi_130875145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:38 schreef Suikertante het volgende:
Heeft iemand hier nog van die stretchrompers van de hema liggen in maat 62/68 in jommenskleuren?
Lange mouw of korte mouw?

Lang heb ik nog wel eea liggen geloof ik.
pi_130875168
Ik ben intussen voorzien door Milka, toch bedankt!
pi_130877035
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:49 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha suikertante!
Al ben ik t totaaaaal niet met je eens, ik zou willen dat ik een roodharig jongetje had voor in die jumpsuit! Hoewel je me wel op een idee brengt en ik er voor J idd wel een vilten gereedschapsriem bij kan fabrieken :D
Ik heb eventueel een roodharig meisje erin en ik vind hem gaaf, maar ik heb net de kasten helemaal opgeruimd en ben tot de conclusie gekomen dat ze echt al veel te veel hebben! En een grote 104 is echt nog te groot voor mij dametje.. Maar hij is echt superrrrr leuk!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_130878468
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:49 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha suikertante!
Ik heb een blondharig meisje dat mijn lief er graag in zou zien. Heb je m nog?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:28:35 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130880434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Shandaly het volgende:
Phaidra, had je mijn albums gezien? Ik zit nu mobiel en kan de link even niet vinden,maareen paar posts hierboven staan links naar mijn photobucket. Daar heb ik ook een album met 86/92...
Nog bedankt voor je snelle service!
Heel veel plezier van gehad in Kroatië!
Dank!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:29:11 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_130880450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:
Iemand misschien rompers korte mouw of mouwloos in 86/92 in de aanbieding? Voor een jongetje :).
Ik heb er misschien nog wel een paar over nu onze vakantie voorbij is.
Maar dan moet ik eerst de vakantiewas achter de rug hebben ;)
pi_130916930
Heeft er iemand misschien interesse in deze buntingbag? Is van dpam. Overgenomen via.... Ophelia? Maar nauwelijks gebruikt dus nog als nieuw.

pi_130917029
Oef danic, heel leuk! Ik pm je even..
pi_130918176
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb een blondharig meisje dat mijn lief er graag in zou zien. Heb je m nog?
Yes! Sorry zie nu pas je reactie, heb m nog hoor, dus als je wil is ie voor Dot!
pi_130918813
Ik heb hier een paar kleertjes liggen die we niet tot nauwelijks dragen of hebben gedragen, misschien kan ik er iemand anders blij mee maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130920709
Aangeboden, ik krijg mijn knulletje er niet meer ingepropt helaas:

2 slaapzakjes 68/80
blauw met witte blokjes met donkerblauwe bies bij de rits, hema
winterslaapzakje met afritsbare mouwen, met konijntjes in autootjes van worteltjes

Ze zijn te leuk om hier in de kast te blijven liggen! Graag pm bij interesse
pi_130932207
Ik hou grote opruiming. Ik ben er helemaal klaar mee ineens en alles moet gewoon weg.

Vraagprijzen zijn hier ruim onderhandelbaar.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/9298733.html

Mail of pm maar.

Heb nog veel meer spul. Alles tot Jelte z'n leeftijd (1 jaar en 8 maanden) gaat gewoon de deur uit. Dus zoek je iets? Vraag maar. Wellicht heb ik het :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_130932388
Ik heb 2 winterslaap zakken maat 110 liggen... Iemand interesse?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_130939684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand misschien interesse in deze buntingbag? Is van dpam. Overgenomen via.... Ophelia? Maar nauwelijks gebruikt dus nog als nieuw.

[ afbeelding ]
Ik was het niet. ;)
Al had het zomaar gekund want O+ O+
pi_130940426
Ik ben op zoek naar adapters voor mijn quinny Buzz om een maxicosi er op te zetten..
Iemand die een setje over heeft?
pi_130942297
Ik heb ze niet, mocht je ze niet vinden, Quinny levert zelf snel en het is niet echt duur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')