Je zit wel vast aan het draaiding dat erbij hoort. Maar er valt wel wat van de maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Wow! Nu MOET ik m wel he
Maarre, kan ik er ook een andere set aanhangen? Ultiem doel is namelijk om zelf beestjes of stukes fruit oid te haken en dat er aan te hangen.
Anyhow, ik ga je even pm'en Cathmar!
Mja, een beetje houtje touwtje is niet erg, maar als ik het maar enigszins kan verbouwen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je zit wel vast aan het draaiding dat erbij hoort. Maar er valt wel wat van de maken.
Echt fruit kan ook als ze groter is, creatief koekhappen.
Ik heb nog een grijs mêlee, een blauwe, een donkerblauwe ( met lange en met korte mouw), een witte ( ook met lange en met korte mouw)....quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:38 schreef Suikertante het volgende:
Poppedein ik vind hem heel gaafMaar boven maat 100 mag ik echt niet kopen van mezelf (en met F's rode haar erboven krijg ik een beetje de neiging om een hamer in de broekzak te doen en een Village People foto van hem te maken, maar dat heeft niks met de leukheid van de overall!)
Heeft iemand hier nog van die stretchrompers van de hema liggen in maat 62/68 in jommenskleuren?
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zoiets?
(niet mijn foto)Met terugwerkende kracht vind ik het nog altijd jammer dat ik niet zo'n ding hebt gekocht. Maar ja, mijn hormonen vonden het hysterisch en hysterische dingen kwamen mijn huis niet in. /failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik voor je. Met ab. Vele duizenden rondjes gedraaid maar doet het nog. Euhh... 15 incl verzenden?
Lange mouw of korte mouw?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:38 schreef Suikertante het volgende:
Heeft iemand hier nog van die stretchrompers van de hema liggen in maat 62/68 in jommenskleuren?
Ik heb eventueel een roodharig meisje erin en ik vind hem gaaf, maar ik heb net de kasten helemaal opgeruimd en ben tot de conclusie gekomen dat ze echt al veel te veel hebben! En een grote 104 is echt nog te groot voor mij dametje.. Maar hij is echt superrrrr leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:49 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha suikertante!
Al ben ik t totaaaaal niet met je eens, ik zou willen dat ik een roodharig jongetje had voor in die jumpsuit! Hoewel je me wel op een idee brengt en ik er voor J idd wel een vilten gereedschapsriem bij kan fabrieken
Ik heb een blondharig meisje dat mijn lief er graag in zou zien. Heb je m nog?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:49 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha suikertante!
Al ben ik t totaaaaal niet met je eens, ik zou willen dat ik een roodharig jongetje had voor in die jumpsuit! Hoewel je me wel op een idee brengt en ik er voor J idd wel een vilten gereedschapsriem bij kan fabrieken
Nog bedankt voor je snelle service!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Shandaly het volgende:
Phaidra, had je mijn albums gezien? Ik zit nu mobiel en kan de link even niet vinden,maareen paar posts hierboven staan links naar mijn photobucket. Daar heb ik ook een album met 86/92...
Ik heb er misschien nog wel een paar over nu onze vakantie voorbij is.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef Phaidra het volgende:
Iemand misschien rompers korte mouw of mouwloos in 86/92 in de aanbieding? Voor een jongetje.
Yes! Sorry zie nu pas je reactie, heb m nog hoor, dus als je wil is ie voor Dot!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een blondharig meisje dat mijn lief er graag in zou zien. Heb je m nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand misschien interesse in deze buntingbag? Is van dpam. Overgenomen via.... Ophelia? Maar nauwelijks gebruikt dus nog als nieuw.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |