daar moet ik gepost hebben!quote:
Ik kan me zo erg niet voorstellen dat jíj of all people het gevoel hebt dat je nergens bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef wyccie het volgende:
Best grappig, maar we hebben je zo ontzettend zien groeien. MM die je vertelt dat je toch echt eens van je telefoonangst af moet komen en er zelf voor moet zorgen dat je afstudeert, je eerste ervaringsstage, het contact met buitenlandse collega's en zelfs werkreizen.
Als ik zie wat jij hebt bereikt, vind ik dat ik echt nog nergens ben.![]()
Hopelijk komt daar nu verandering in, met mijn eerste echte baan.
Ja natuurlijk. Eerst jarenlang de boel tegenhouden en tot de Hoge Raad aan toe doorvechten om te voorkomen dat ze vrouwen op de kieslijst moeten toelaten. En als dan uiteindelijk ook het allerhoogste gerechtshof ze botweg gedwongen heeft om hun statuten aan te passen maakt het ze niet uit.quote:Landmeter vindt het geen probleem dat een vrouw zich kandidaat heeft gesteld. "Voor ons maakt het niet uit of die persoon een man of een vrouw is, als ze maar met hun hart voor de SGP gaan."
I doquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk stulpje heb je trouwens...
Dat klinkt echt interessant/stoer/etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeker mag dat. Ik ben projectmanager van het implementeren van een nieuw kwaliteitsmanagementsysteem / drastisch aanpassen van het bestaande systeem. Morgen is de audit op ISO 9001:2008
En het PVA is voor een communicatieplan om het nieuwe KMS uit te dragen naar de organisatie en alle medewerkers.
En na een half jaar werk is het nu bijna tijd om het uit handen te geven![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het Nationale bejaardendag bij de NS vandaag. Het ziet hier echt grijs in de trein
Handig, dat LinkedInquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Etcetera het volgende:
De eigenaar van het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb gisteren heeft mijn LinkedIn profiel bekeken![]()
Ze hebben m'n sollicitatie dus in elk geval ontvangen
Om 23:15, inmiddels achter de rug en nu kan ik hernieuwd een poging tot echte nachtrust ondernemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga tukken, althans een poging doen. Ben benieuwd hoe laat Lior de avond/nachtvoeding wil
Driewerfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net het allerlaatste bevestigende telefoontje gehad. ik begin maandag met mijn nieuwe baan!
Top! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net het allerlaatste bevestigende telefoontje gehad. ik begin maandag met mijn nieuwe baan!
feli!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
50 tinten grijs zou ook een prima naam zijn voor het Nederlandse wagenparkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het Nationale bejaardendag bij de NS vandaag. Het ziet hier echt grijs in de trein
Gadverdamme.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook, en hoop niemand een nachtvoeding te hoeven geven
vrijdag komt datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Gefeliciteerd PS, nu nog een autootje toch?
een Hyundai, geloof ikquote:
Thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer een emailtje uitgezonden aan degenen die er eerder ook een ontvangen hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Growing uphuisje, baantje, bakkie...
Ook al een Jap... Ben heel happy met mijn Fransoos, hij is niet de stilste of zuinigste maar een prettige ridequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook voor een Japanner, waarschijnlijk een Suzuki. Maar ik wacht eerst nog mijn salaris af.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb gewonnen btw, hij slaapten ik ga hem achterna, dromenland bezoeken
quote:
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan en je nieuwe huis!
Fijn te lezen dat het goed met je gaat!
Oei da's minderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.
Ik had bijvoorbeeld niet/nauwelijks een inkomen en uiteindelijk verkocht ik mijn medicijnen een tijd lang om rond te komen. En ik dronk, véél, wat natuurlijk counter productive was. Zat ik om twee uur 's middags aan een fles wokda omdat ik me daadwerkelijk beter voelde na een paar flinke slokken. Gooi er nog wat relatief onschuldige drugs bovenop (geen wiet, maar ook geen coke) en mijn zomer op een presenteer blaadjeEn natuurlijk de vertouwde heftige depressies.
De reden dat ik dat nu zomaar kan vertellen is omdat het nu een stuk beter lijkt te gaan en als ik straks erg druk ben met de baan, er helemaal geen ruimte is in mijn leven voor dat soort onzin. Nu gaat het weer goed
Wauw, wat een verhaal. Klinkt niet goed. Maar mooi dat het nu wel de goede kant op gaat! Je verdient het succes!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.
Ik had bijvoorbeeld niet/nauwelijks een inkomen en uiteindelijk verkocht ik mijn medicijnen een tijd lang om rond te komen. En ik dronk, véél, wat natuurlijk counter productive was. Zat ik om twee uur 's middags aan een fles wokda omdat ik me daadwerkelijk beter voelde na een paar flinke slokken. Gooi er nog wat relatief onschuldige drugs bovenop (geen wiet, maar ook geen coke) en mijn zomer op een presenteer blaadjeEn natuurlijk de vertouwde heftige depressies.
De reden dat ik dat nu zomaar kan vertellen is omdat het nu een stuk beter lijkt te gaan en als ik straks erg druk ben met de baan, er helemaal geen ruimte is in mijn leven voor dat soort onzin. Nu gaat het weer goed
precies dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Oei da's minder![]()
Nu helemaal blij te lezen dat het beter gaat
quote:
Hyundai's zijn Koreaansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook voor een Japanner, waarschijnlijk een Suzuki. Maar ik wacht eerst nog mijn salaris af.
Wat is er gebeurd met je Volvo?quote:
Ai PSquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dapper dat je dit durft te vertellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Reëele vraagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Damn. Wel fijn dat het nu weer beter gaat zeg!
Maar ik begrijp het op zich niet he. Dan heb je geen geld om rond te komen, maar hoe kom je dan aan drank en drugs? Misschien ben ik nu wel te lomp hoor, maar ik snap dat echt niet
.
Maar ik ben echt heel heel blij dat dat nu beter gaat. Ik gun niemand dat soort situaties
.
Hmmm. Niet heel verstandig dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Reëele vraagWijn kan je voor $3 per fles krijgen. Of 5 liter voor minder dan $20, uit een doos. En verder heb/had ik vrienden die altijd wel alcohol hebben/hadden. Drugs ook in ruil voor medicijnen, maar vooral van vrienden -- nahja, specifiek vooral één vriendin.
quote:En met de juiste drugs heb je ook geen honger dus dat is dan bijna voordeligerokee sorry niet grappig
Is dat eigenlijk hetzelfde als in Nederland qua spullen?quote:In unrelated news.... Het is bloedheet hier en ik kan niet slapen. Maar ik ga vandaag naar IKEA en ik ben als een kind zo blijOok maar even ventilator kopen, dan
Besta, Billy, dat soort dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee![]()
Ben wel ees geweest hier maar dat is alweer bijna vier jaar geleden
Roger roger.quote:
Ja hij heeft een beetje identity-issues, heeft zijn verdediging ook aangevoerd in zijn rechtszaak...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik las net op een buitenlandse site dat Bradley Manning een vrouw wil worden. Ik dacht dat ik naar een of andere slechte The Oninon/De Spel zat te kijken, kon het niet echt vinden en klikte het weg.
Blijk dat hij echt een vrouw wil worden
Klopt. Ik heb het overwogen, maar vooralsnog besloten deze vacature maar aan me voorbij te laten gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In die tijd kan je natuurlijk wel ook verder zoeken!
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:54 schreef B.ertha het volgende:
Hij spoort overduidelijk gewoon niet, dus daar moet jij je niets van aantrekken
ik denk altijd maar dat er mensen en fietsbellen zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar blijf het shocking vinden dat iemand zoiets grofs tegen je zegt
Ik heb ooit wel eens zoiets meegemaakt. Heb er toen dagen mee rondgelopen en ging er gelijk van uit dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:23 schreef MaJo het volgende:
Damn, een klant wenst me zojuist dood![]()
![]()
Hij had een hele onbeschofte mail gestuurd waarop ik een net antwoord had gegeven dat ik het jammer vind dat hij zo'n toon aanslaat. Daar krijg ik als reactie op dat ik dood moet vallen. Wat leven er toch rare mensen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik denk altijd maar dat er mensen en fietsbellen zijn
Nee hierbij betrek ik het niet op mezelf, zijn reactie is echt buitenproportioneel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens zoiets meegemaakt. Heb er toen dagen mee rondgelopen en ging er gelijk van uit dat het aan mij lag.
Niets van aantrekken en gewoon doorgaan. Idioten joh, zulke mensen.
Mee eens, dus goed documenteren dat je dit in de toekomst nog kunt oproepen als iemand zich ooit nog eens meldt voor ietsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar blijf het shocking vinden dat iemand zoiets grofs tegen je zegt
dat laatste is ook zo, ook zonder die trillingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Even iets heel anders: we hebben nu al een tijdje dat bij RTL8 er een tril in het geluid zit, bij geen van de andere zenders is dit zo. Wat zou dit kunnen zijn? Het begint behoorlijk irritant te worden, soms duurt het een paar seconden en klinkt Dr Phil als een schaap
Mailtje blijft goed bewaardquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, dus goed documenteren dat je dit in de toekomst nog kunt oproepen als iemand zich ooit nog eens meldt voor iets
Flauwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat laatste is ook zo, ook zonder die trilling
Oplossing voor het eerste, niet meer naar kijken
Ik ook. Pas je goed op jezelf PS?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
precies dit.
Eerste reactie toen ik aan het bijlezen was:
![]()
Daarna![]()
![]()
En vervolgens
Het is me meer dan eens gebeurd, maar gewoon wordt het nooit inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
soms duurt het een paar seconden en klinkt Dr Phil als een schaap
*boks*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn eerste weekend al single mom is van start.
Vanwege een weekendje weg voor de duidelijkheid, relatie doet het nog prima.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Verder; hoi allemaalik kom hier erg weinig, sorry
heb je vandaag al meer gegeten dan brood met ei?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*boks*
Vriend is deze week di-vrij weg, em volgende week ma-za! Wel ff wennen hoor, maar t gaat natuurlijk prima.
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
heb je vandaag al meer gegeten dan brood met ei?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:08 schreef Greenpeas het volgende:
Moggel!
Het is vrijdaaaaaag! Laatste dagdienst voordat ik vakantie heb
M'n portemonnee kan er misschien net een weekendje weg uitpersen en geen Australiëquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Gaan we samen op vakantie
Ik kan het enkel met wyccie eens zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
PS, je moet echt als een gek op zoek naar andere 'vrienden'. Wat zijn dat voor mongolen die jou drank en drugs aanbieden in plaats van hulp en geld of maaltijd. Doe dat nooit meer, ok?
Ik hoop dat je in Chicago met een schone lei kan beginnen en ook van de drank afblijft.
Sorry dat ik als een moeder klink, maar je bent te labiel om met zulke mensen om te gaan, je hebt inderdaad gewoon die hulp nodig. Als het tegenzit, moet je in een veilige omgeving zijn.
Oof, ik kreeg een hartverzakking van jou (voordat ik de kleine lettertjes zag).
Een Seat Leonquote:
Eerst even ongestoord wakker worden hoor. Dan weer aan de bak.quote:
neem je phone op klojoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst even ongestoord wakker worden hoor. Dan weer aan de bak.
Gelul!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hij is nog bezig met ongestoord wakker worden
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hij is nog bezig met ongestoord wakker worden
Bouwjaar? Die oudere modellen zijn mooi, die nieuwe vind ik er wat minder uitzien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een Seat Leon
1.6 zelfs zie ik nu.
2011quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bouwjaar? Die oudere modellen zijn mooi, die nieuwe vind ik er wat minder uitzien.
Doe ik ook hoor, in de avond gaat mobieltje op stilquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat is het fijne van die mobieltjes tegenwoordig. Je kunt ze gewoon uitzetten/negeren.
Minder mooi dan die eerdere modellen. Wat ik wel stoer vind van deze modellen is hoe ze deurknop hebben weggewerkt in het portier.quote:
De huidige Leon rijdt primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef wyccie het volgende:
Da's een Spaanse auto ... is dat wat? Ik heb het gevoel dat ze moeten gaan voetballen, niet auto's maken.
Oh dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Minder mooi dan die eerdere modellen. Wat ik wel stoer vind van deze modellen is hoe ze deurknop hebben weggewerkt in het portier.
Wees gerust, het is gewoon een Volkswagen Golf. Seat is van Volkswagen. Het verschil is, dat hij iets goedkoper is dan een golf en wat sportiever oogt, meer georiënteerd op jonge mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef wyccie het volgende:
Da's een Spaanse auto ... is dat wat? Ik heb het gevoel dat ze moeten gaan voetballen, niet auto's maken.
De grille van een Seat vind ik lelijk, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:27 schreef ß het volgende:
[..]
Wees gerust, het is gewoon een Volkswagen Golf. Seat is van Volkswagen. Het verschil is, dat hij iets goedkoper is dan een golf en wat sportiever oogt, meer georiënteerd op jonge mensen.
twitter:JOR_ID twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:38:03Je zal maar Age heten en een vriendin hebben die anti-age crème gebruikt. reageer retweet
Whehehequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef B.ertha het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:38:03Je zal maar Age heten en een vriendin hebben die anti-age crème gebruikt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef B.ertha het volgende:
Hij heeft 'm gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
E. gaat een andere auto bekijken vandaag. Zelfde model als dat hij nu heeft, alleen nieuwer en dieselvariant
We nemen zelfs een katquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:
Fijn dat het goed is uitgepakt. Nu weer braaf huisje, boompje, beestje doen, ok?
Nieuw inrichten vind ik altijd zo leuk. Ik kan uren online 'shoppen' bij Ikea (en vervolgens weer met een zucht op het kruisje klikken)..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die vrienden zijn ondertussen ook niet echt meer in beeld hoor. Maar in hun defense, die wisten verder ook niet van mijn situatie. Praatte ik verder niet over. En het gaat echt veel beter nu, anders had ik er niet over kunnen pratenEn ik heb nu een baan! anderhalf jaar achterstallige zorgtoeslag uitbetaald gekregen, dat is de reden dat ik naar Chicago ben verhuisd ook. Wat een goed risico was dat
IKEA was trouwens tof, niet heel anders dan in NL en ik heb wat fijn meubeltjes. En ik ga vandaag ook mijn auto halen
dit!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef wyccie het volgende:
Andersom dacht ik; geld om te kunnen verhuizen.
Ik dacht dat ik mijn naam hoorde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de andere co's, maar hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens mijn auto halen![]()
nerveus
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die vrienden zijn ondertussen ook niet echt meer in beeld hoor. Maar in hun defense, die wisten verder ook niet van mijn situatie. Praatte ik verder niet over. En het gaat echt veel beter nu, anders had ik er niet over kunnen pratenEn ik heb nu een baan! anderhalf jaar achterstallige zorgtoeslag uitbetaald gekregen, dat is de reden dat ik naar Chicago ben verhuisd ook. Wat een goed risico was dat
IKEA was trouwens tof, niet heel anders dan in NL en ik heb wat fijn meubeltjes. En ik ga vandaag ook mijn auto halen
Twee weken geleden was het bijna negen uur toen ik het ziekenhuis uitliep. Niet dat ik nou zo veel had gedaan, maar ik was gewoon langzaam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Grote klus afgekregen vandaag, klein klusje ook nog kunnen doen, ik heb zelden zo hard gewerkt op een vrijdag geloof ik
Allemaal berglucht aanraden en zelf een tripje naar zee boeken. Of andersom, als je zelf liever naar de bergen gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef wyccie het volgende:
[..] En zit ik aan de vakantieveiling terwijl ik patiëntbrieven moet typen.
Ook weekend, ook thuisquote:
Zitten daar ook van die rare voorwaarden/ beperkingen aan vast als bij bijv. Groupon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef wyccie het volgende:
Vakantieveilingbuit tot nu toe: Fish Spa en Indisch eten. Lieve help, laat dit geen nieuwe hobby worden.
Wij hebben twee Leons gehad voor onze huidige bak. Waren hele toffe autootjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bouwjaar? Die oudere modellen zijn mooi, die nieuwe vind ik er wat minder uitzien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef B.ertha het volgende:
Wat vind jij raar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zitten daar ook van die rare voorwaarden/ beperkingen aan vast als bij bijv. Groupon?
quote:
Klinkt als een heel mooi weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:47 schreef Greenpeas het volgende:
Zondag met een groep vrienden naar Gamescom in Köln, morgen lekker klussen, ik heb er zin an.
beetje zeilen en rondtouren, 6 weken ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gaaf! Hoe lang? En wat ga je daar doen??
Heel veel plezier Jojo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beetje zeilen en rondtouren, 6 weken ofzo
Bergen aan zee of...?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ga zelf naar de bergen.![]()
Vakantieveilingbuit tot nu toe: Fish Spa en Indisch eten. Lieve help, laat dit geen nieuwe hobby worden.
...dus die ene op Facebook, met Knox-sticker erop, is niet van jou?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik (nog) niet. Tis een onhebbelijk ding
Nu Soempie wat minder online is, zijn dit toch wel de leukere berichten...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef wyccie het volgende:
Kom ik daarnet thuis, vraag ik me af wie er in de tussentijd allemaal plantenpotten voor mijn deur heeft neergezet ... bleek ik een verdieping te ver zijn gelopen.
ben wel even onderweg ja....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Jojo, leuk vooruitzicht!
Zou graag ook die kant op willen, maar die reistijd...
misschien Johan Cruijff?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand anders waar ik een post aan moet wijden?
Dat van PS d'r party bedoel je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
MM, moedig dat nou niet aan. Lekker aan de thee.
Ik ben wel benieuwd naar die visjes, veel viezer word je er toch niet van. Schilfers zijn niet besmettelijk. Het lijkt me wel erg kriebelen.
Oh, ze geeft een housewarming en vraagt om bier?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Dat van PS d'r party bedoel je?
Volgens de uitnodiging is het een BYOB feest, dus...
BYOB = Bring your own bottle/booze...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ze geeft een housewarming en vraagt om bier?Ik volg geen tweets, Facebook en dergelijke.
Of Bring your own BOB.
Varië...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen idee, maar daar zou je nog een post aan kunnen wijden
juawel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
...dus die ene op Facebook, met Knox-sticker erop, is niet van jou?
een fles sinaasappelsap. Moest erg lachen om je aanmeldingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef MadMaster het volgende:
PS, nog een leuke hunk er bij en je bent klaar...
Wat voor drank moet ik meenemen bij je move in-party?
Ah, je bedoelde dat je geen voiture had, niet dat je er geen pics van had. Het kwartje is gaan rinkelen!quote:
andersomquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde dat je geen voiture had, niet dat je er geen pics van had. Het kwartje is gaan rinkelen!
De titel van die van de VPRO is ook leukquote:
Kwantum, daar haal ik mijn gordijnen ook altijd. Ideaal!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:40 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuisbroer D. geholpen met een klusje in huis, en even gekeken bij de Kwantum voor gordijnstof voor de uitbouw/eetkamer. Strook materiaal mee die ik mooi vind
Idem, zijn er zeer tevreden meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kwantum, daar haal ik mijn gordijnen ook altijd. Ideaal!
Avond.quote:
ik heb over jou gedroomd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:04 schreef wyccie het volgende:
Buh, wat zijn jullie vroeg wakker voor een weekenddag.
Ik heb een uur liggen snoozen.
Mijn reacties:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh, voor de liefhebbers: http://snow-co.nl/winkel bekijk de site even, en dan vooral klikken op 'coolnews - Gesloten - Maandag en dinsdag gesloten' en lees dan even goed wat er daar aan info staat
preciesquote:
Zal wel heel goed gaan daar dat ze op zaterdag dicht kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Het is de winkel die het dichtste bij is, dus de kans dat we er wel geld gaan uitgeven is aanzienlijk
maar de vriend die met ons mee was heeft ze gemaild en gevraagd waarom het zo bizar is neergezet
Ah, dat verklaart een hoop. Moet voor mn werk wel eens in zo'n ding rijden, maar vind het maar een irritante kar. Rijdt veel te onrustig, en zit niet echt lekker als je >1,90m bent. Rij veel liever in zo'n lompe VW caddy bus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:27 schreef ß het volgende:
[..]
Wees gerust, het is gewoon een Volkswagen Golf. Seat is van Volkswagen. Het verschil is, dat hij iets goedkoper is dan een golf en wat sportiever oogt, meer georiënteerd op jonge mensen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat PS daar wel vaker een handje van heeft..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef wyccie het volgende:
Wat gebeurde er dan in je droom, PS? Geen halve berichten, hè.
weet ik niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef wyccie het volgende:
Wat gebeurde er dan in je droom, PS? Geen halve berichten, hè.
oud nieuwsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat PS daar wel vaker een handje van heeft..![]()
![]()
Hmz, Poolse mevrouw die ik twee keer had opgezocht daar is niks geworden. In de tussentijd toevallig wel een andere Poolse verovering gehad hier maar dat is ook op weinig uitgelopen. (evenals de Nederlandse en Portugese veroveringen daarna) dus trouwen gaat niet gebeuren voorlopig en vaderschap hopelijk ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:39 schreef wyccie het volgende:
Wg, waar ben jij tegenwoordig zoal mee bezig? Je bent hier nog maar sporadisch.
Heb je ondertussen toch je Poolse veroverd, ben je getrouwd en word je vader?
Als ik een paar roze Atomic of Rossignol skischoenen moet meenemen, dan zeg je het maar. Wel even je maat doorgeven dan...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Skischoenen shoppen was geen succesWel bij de Ikea geweest en daar geld uitgegeven
![]()
Oh, voor de liefhebbers: http://snow-co.nl/winkel bekijk de site even, en dan vooral klikken op 'coolnews - Gesloten - Maandag en dinsdag gesloten' en lees dan even goed wat er daar aan info staat
Maak je onsterfelijk en zorg dat het vanaf nu geschiedenis wordt...quote:
Ja, de mooie dagen zijn hier qua weer voorbij.quote:
ik doe op zich mijn bestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je onsterfelijk en zorg dat het vanaf nu geschiedenis wordt...![]()
Een spontaan zwembad ontstaat hier in de achtertuin en zelfs de wespen komen binnen schuilen... BD
Zeg dat dan meteen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe op zich mijn besthier was er gewoon niet méér informatie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Dus tijd om onder de wol te kruipen, want >21:00 op een zaterdagavond
Ik pas graag voor ik iets koop, vooral met zoiets als skischoenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik een paar roze Atomic of Rossignol skischoenen moet meenemen, dan zeg je het maar. Wel even je maat doorgeven dan...
Thee van welk kalmerend middel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef Lotusss het volgende:
Zeau, fucked up paar dagen gehad en nu gewoon maar aan de thee.
Je mag ze ruilen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik pas graag voor ik iets koop, vooral met zoiets als skischoenen
ik geloof het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef wyccie het volgende:
Is dat je zomerversie van de cola-Berenburg?
Thee zonder kalmerend middel zelfsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thee van welk kalmerend middel?
Lipton Green Tea is ook mijn favoriet iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat er tegenwoordig ook Lipton green tea wordt geserveerd op terrassen en in restaurants. Dat is mijn zomerdrankje.
Die vind ik dan weer wat minder.. die is voor mij te zoet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie Arizona green tea?
Wel wat duur, maar wel lekker. Met honing...
daar ga ik vandaag later op de dag uitgebreid op antwoorden want idd Ieren....quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef Nico_S. het volgende:
Jojo, je vertrekt vandaag? Een geweldige vakantie gewenst!![]()
Maarre.. wat moeten ze in Ierland zes weken zonder jou? Gaat dat wel goed??? Leer mij die Ieren kennen!
Een keer gekocht, en ik voelde me bekocht op meerdere manieren. Het theedrankje bleek volgens de ingrediëntenlijst hooguit 0,5% thee te bevatten en de fles die ik had kwam niet uit Arizona, maar was gefabriceerd in Duitsland. Arizona was dus een leugen en thee bijna, de oplichters!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie Arizona green tea?
Wel wat duur, maar wel lekker. Met honing...
Tuig!quote:
eet smakelijk!quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens wat frikandellen het vet in mieteren
Het zijn onze "kindjes"quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan door de kinderen...
<3quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zijn onze "kindjes"![]()
Echter niet fijn als je om 05:30 al door een zwarte katoeter gewekt word omdat die likjes aan mijn kop geeft
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
<3
wel erg lief...
Onze poes is van de week of weg gelopen of door iemand anders in huis genomen. Ze is sinds woensdag al weg. Normaal is ze altijd in de buurt van ons huis.
Hopen wij ook. Maar we vrezen dat ze niet meer terugkomt. Ze is 15 en de laatste tijd erg vermagerd, ondanks dat ze wel goed at. We denken dat dat afvallen kwam door het gemis van onze andere kat die hebben we in december moeten laten inslapen en ze waren al 14 jaar samen en de stress dat wij met vakantie zijn geweest. We hopen dat ze gewoon bij iemand thuis is nu.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Niet leuk Diaan![]()
Ik hoop dat jullie poes alsnog opduikt.
Wat een mooierdquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Stalin, onze knuffelkater met zijn stippeltjesbuik![]()
[ afbeelding ]
Die hoop heb ik ook altijd als ik het van andere mensen hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopen wij ook. Maar we vrezen dat ze niet meer terugkomt. Ze is 15 en de laatste tijd erg vermagerd, ondanks dat ze wel goed at. We denken dat dat afvallen kwam door het gemis van onze andere kat die hebben we in december moeten laten inslapen en ze waren al 14 jaar samen en de stress dat wij met vakantie zijn geweest. We hopen dat ze gewoon bij iemand thuis is nu.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ER, geef die kat eens terug aan Diaan. Dat is nou al de 2e kat die jullie er bij hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ER, geef die kat eens terug aan Diaan. Dat is nou al de 2e kat die jullie er bij hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook altijd als ik het van andere mensen hoor.
Wij wonen 3 hoog, 2 balkons, eigenlijk kunnen ze niet ontsnappen, maar zwarte katoeter is wel al 2 keer naar beneden gevallen in een plantsoen![]()
Heeft ze van geleerd. Doet ze al 1 jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |