daar moet ik gepost hebben!quote:
Ik kan me zo erg niet voorstellen dat jíj of all people het gevoel hebt dat je nergens bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef wyccie het volgende:
Best grappig, maar we hebben je zo ontzettend zien groeien. MM die je vertelt dat je toch echt eens van je telefoonangst af moet komen en er zelf voor moet zorgen dat je afstudeert, je eerste ervaringsstage, het contact met buitenlandse collega's en zelfs werkreizen.
Als ik zie wat jij hebt bereikt, vind ik dat ik echt nog nergens ben.![]()
Hopelijk komt daar nu verandering in, met mijn eerste echte baan.
Ja natuurlijk. Eerst jarenlang de boel tegenhouden en tot de Hoge Raad aan toe doorvechten om te voorkomen dat ze vrouwen op de kieslijst moeten toelaten. En als dan uiteindelijk ook het allerhoogste gerechtshof ze botweg gedwongen heeft om hun statuten aan te passen maakt het ze niet uit.quote:Landmeter vindt het geen probleem dat een vrouw zich kandidaat heeft gesteld. "Voor ons maakt het niet uit of die persoon een man of een vrouw is, als ze maar met hun hart voor de SGP gaan."
I doquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk stulpje heb je trouwens...
Dat klinkt echt interessant/stoer/etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeker mag dat. Ik ben projectmanager van het implementeren van een nieuw kwaliteitsmanagementsysteem / drastisch aanpassen van het bestaande systeem. Morgen is de audit op ISO 9001:2008
En het PVA is voor een communicatieplan om het nieuwe KMS uit te dragen naar de organisatie en alle medewerkers.
En na een half jaar werk is het nu bijna tijd om het uit handen te geven![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het Nationale bejaardendag bij de NS vandaag. Het ziet hier echt grijs in de trein
Handig, dat LinkedInquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Etcetera het volgende:
De eigenaar van het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb gisteren heeft mijn LinkedIn profiel bekeken![]()
Ze hebben m'n sollicitatie dus in elk geval ontvangen
Om 23:15, inmiddels achter de rug en nu kan ik hernieuwd een poging tot echte nachtrust ondernemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga tukken, althans een poging doen. Ben benieuwd hoe laat Lior de avond/nachtvoeding wil
Driewerfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net het allerlaatste bevestigende telefoontje gehad. ik begin maandag met mijn nieuwe baan!
Top! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net het allerlaatste bevestigende telefoontje gehad. ik begin maandag met mijn nieuwe baan!
feli!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
50 tinten grijs zou ook een prima naam zijn voor het Nederlandse wagenparkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het Nationale bejaardendag bij de NS vandaag. Het ziet hier echt grijs in de trein
Gadverdamme.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook, en hoop niemand een nachtvoeding te hoeven geven
vrijdag komt datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Gefeliciteerd PS, nu nog een autootje toch?
een Hyundai, geloof ikquote:
Thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer een emailtje uitgezonden aan degenen die er eerder ook een ontvangen hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Growing uphuisje, baantje, bakkie...
Ook al een Jap... Ben heel happy met mijn Fransoos, hij is niet de stilste of zuinigste maar een prettige ridequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook voor een Japanner, waarschijnlijk een Suzuki. Maar ik wacht eerst nog mijn salaris af.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb gewonnen btw, hij slaapten ik ga hem achterna, dromenland bezoeken
quote:
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan en je nieuwe huis!
Fijn te lezen dat het goed met je gaat!
Oei da's minderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.
Ik had bijvoorbeeld niet/nauwelijks een inkomen en uiteindelijk verkocht ik mijn medicijnen een tijd lang om rond te komen. En ik dronk, véél, wat natuurlijk counter productive was. Zat ik om twee uur 's middags aan een fles wokda omdat ik me daadwerkelijk beter voelde na een paar flinke slokken. Gooi er nog wat relatief onschuldige drugs bovenop (geen wiet, maar ook geen coke) en mijn zomer op een presenteer blaadjeEn natuurlijk de vertouwde heftige depressies.
De reden dat ik dat nu zomaar kan vertellen is omdat het nu een stuk beter lijkt te gaan en als ik straks erg druk ben met de baan, er helemaal geen ruimte is in mijn leven voor dat soort onzin. Nu gaat het weer goed
Wauw, wat een verhaal. Klinkt niet goed. Maar mooi dat het nu wel de goede kant op gaat! Je verdient het succes!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ook wel blij hoor. Ging wekenlang niet zo goed. Dat vertelde ik hier dan niet, maar in Galesburg ging het bergafwaards.
Ik had bijvoorbeeld niet/nauwelijks een inkomen en uiteindelijk verkocht ik mijn medicijnen een tijd lang om rond te komen. En ik dronk, véél, wat natuurlijk counter productive was. Zat ik om twee uur 's middags aan een fles wokda omdat ik me daadwerkelijk beter voelde na een paar flinke slokken. Gooi er nog wat relatief onschuldige drugs bovenop (geen wiet, maar ook geen coke) en mijn zomer op een presenteer blaadjeEn natuurlijk de vertouwde heftige depressies.
De reden dat ik dat nu zomaar kan vertellen is omdat het nu een stuk beter lijkt te gaan en als ik straks erg druk ben met de baan, er helemaal geen ruimte is in mijn leven voor dat soort onzin. Nu gaat het weer goed
precies dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Oei da's minder![]()
Nu helemaal blij te lezen dat het beter gaat
quote:
Hyundai's zijn Koreaansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook voor een Japanner, waarschijnlijk een Suzuki. Maar ik wacht eerst nog mijn salaris af.
Wat is er gebeurd met je Volvo?quote:
Ai PSquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dapper dat je dit durft te vertellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Reëele vraagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Damn. Wel fijn dat het nu weer beter gaat zeg!
Maar ik begrijp het op zich niet he. Dan heb je geen geld om rond te komen, maar hoe kom je dan aan drank en drugs? Misschien ben ik nu wel te lomp hoor, maar ik snap dat echt niet
.
Maar ik ben echt heel heel blij dat dat nu beter gaat. Ik gun niemand dat soort situaties
.
Hmmm. Niet heel verstandig dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Reëele vraagWijn kan je voor $3 per fles krijgen. Of 5 liter voor minder dan $20, uit een doos. En verder heb/had ik vrienden die altijd wel alcohol hebben/hadden. Drugs ook in ruil voor medicijnen, maar vooral van vrienden -- nahja, specifiek vooral één vriendin.
quote:En met de juiste drugs heb je ook geen honger dus dat is dan bijna voordeligerokee sorry niet grappig
Is dat eigenlijk hetzelfde als in Nederland qua spullen?quote:In unrelated news.... Het is bloedheet hier en ik kan niet slapen. Maar ik ga vandaag naar IKEA en ik ben als een kind zo blijOok maar even ventilator kopen, dan
Besta, Billy, dat soort dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee![]()
Ben wel ees geweest hier maar dat is alweer bijna vier jaar geleden
Roger roger.quote:
Ja hij heeft een beetje identity-issues, heeft zijn verdediging ook aangevoerd in zijn rechtszaak...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik las net op een buitenlandse site dat Bradley Manning een vrouw wil worden. Ik dacht dat ik naar een of andere slechte The Oninon/De Spel zat te kijken, kon het niet echt vinden en klikte het weg.
Blijk dat hij echt een vrouw wil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |