Het viel me nog mee dat we dat vuurtje konden stokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die komen nooit meer terug, ook met dat vuur
Ik moet nog 3 weken wachten voor ik een nieuwe kan bestellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen waarschijnlijk mijn nieuwe tellie
[ afbeelding ]
ivm geld of abbo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 weken wachten voor ik een nieuwe kan bestellen.
Ik snap je wel, ik zit ook vaak genoeg bij iemand in de tuin met pils, joints en een bbq. Ik vind het sowieso mooi om een beetje mensen te kijken en in het park, de stad of zwemvijver zie je nog eens een keer wat anders dan telkens alleen je vrienden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom in een park zitten als ik ook gewoon kan chillen in mijn of iemand anders zijn tuin?
Ik woon niet in Rotterdam, zit er net onder.
veel natuur, zon, muziek en versnaperingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom in een park zitten als ik ook gewoon kan chillen in mijn of iemand anders zijn tuin?
Ik woon niet in Rotterdam, zit er net onder.
en dat natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik zit ook vaak genoeg bij iemand in de tuin met pils, joints en een bbq. Ik vind het sowieso mooi om een beetje mensen te kijken en in het park, de stad of zwemvijfer zie je nog eens een keer wat anders dan telkens alleen je vrienden.
Nu kan ik ook achterlijk sociaal zijn oid maar ik vind het leuk om tegen nieuwe mensen aan te lullen of eens iemand anders te ontmoeten.
Dat was wat geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat we dat vuurtje konden stokenDat niet de popo kwam of een parkbeheerder of weet ik veel
Dat heb ik ook hoor, als ik naar het strand ga of naar het openlucht zwembad bijvoorbeeld hier in de buurt. Maar chillen in een parkje hebben wij gewoon nooit gedaan. Dus dan is het een emogifje waard, zo werkt dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik zit ook vaak genoeg bij iemand in de tuin met pils, joints en een bbq. Ik vind het sowieso mooi om een beetje mensen te kijken en in het park, de stad of zwemvijver zie je nog eens een keer wat anders dan telkens alleen je vrienden.
Nu kan ik ook achterlijk sociaal zijn oid maar ik vind het leuk om tegen nieuwe mensen aan te lullen of eens iemand anders te ontmoeten.
Sorry, moet ik opschuiven?quote:
Ah, ik begrijp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, als ik naar het strand ga of naar het openlucht zwembad bijvoorbeeld hier in de buurt. Maar chillen in een parkje hebben wij gewoon nooit gedaan. Dus dan is het een emogifje waard, zo werkt dat.
Als het op wetgeving en de handhaving hiervan aankomt ben ik altijd uiterst politiek correct.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat was wat geweest"Mono was het!" en dan wegrennen met zijn allen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het op wetgeving en de handhaving hiervan aankomt ben ik altijd uiterst politiek correct.
Zelf wanneer ik onder invloed ben van diverse verdovende middelen
Dat is leuk!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
ONZ / Plague Inc.
Dit maar eens even proberen beneden op de tablet.
Yo
Ik ken alleen de tegenhanger waar je de wereld moest behoeden voor een epidemie. Achterlijke madagascar altijd met zijn grenzen op slot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
ONZ / Plague Inc.
Dit maar eens even proberen beneden op de tablet.
Yo
tijd voor dreadsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
Godver, sta ik bij snowie nog lager op de ladder dan Mur.
Je zou het bijna overwegen.quote:
je doet net alsof ik een bottomfeeder ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
Godver, sta ik bij snowie nog lager op de ladder dan Mur.
Uns staat toch wel bovenaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
je doet net alsof ik een bottomfeeder ben.
kunnen ze elkaar haartjes kammen in de ochtendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uns staat toch wel bovenaan
even serieus, echt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uns staat toch wel bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |