Heerlijk spel dit

De bedoeling is om met een bacterie ofeen virusof een schimmel etc de hele wereldbevolking uit te roeien. Elk soort ziekte heeft weer andere eigenschappen, die 1 verspreid heel snel maar is minder dodelijk en de andere is weer andersom. Je kan zelf bepalen wat de symptomen zijn van jouw plaag zoals tumorgroei, koorts, coma en tal andere kwaaltjes.
Zijn er meer mensen die dit spel spelen? Ik heb Bacterie en Virus nu op "normaal" uitgespeeld en bij nu bij Fungus (schimmel) die is wat lastiger want die verspreid moeilijk.
Wat screenshotjes:
![mzl.eupmolnm.320x480-75.jpg]()
![Plague-Inc-Transmission.png]()
![plague.inc_.png]()
![0zySpIF.jpg]()
Het is dus niet echt een makkelijk spel en echt een uitdaging.
Mijn tactiek is eerst de hele wereldbevolking besmetten en daarna het virus dodelijk maken met tumoren, coma's en total organ failures.
Hij is te downloaden als app onder de naam : Plague Inc voor Android toestellen. Mijn highscore is nu nog 17310 met mijn ziekte "Dopjeuk", ik speel het nog niet zo lang

Als je Bacterie op normaal uitspeelt wordt de volgende unlocked "virus" enz. enz.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fopje op 21-08-2013 14:33:22 ]
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.