euhm, tjah.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga d'r stampen. Tegen d'r tetten.
sowieso monoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mono die een Pauw nadoet
Niet. Kort haarquote:
quote:
Kijk, goed bezig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles prima![]()
Laptop is volgens mij overleden, en heb wat meer dingen ondernomen buiten FOK! omHet was lekker weer enzo, wat meer blowen en films kijken en naar plekken gaan enzo
Zometeen weer tijd zat om achter de PC te zitten als ik op mezelf zit in Groningen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig.![]()
Wat betreft het lekkere weer en dingen buiten ondernemen moet ik je ook groot gelijk geven. Lekker leveuh, beetje werkeuh.![]()
Dat geluid ging ook echt door merg en beenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mono die een Pauw nadoet
Die buitenlanders naast ons wisten niet wat ze mee maaktenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geluid ging ook echt door merg en been
Het noordenquote:
De ene hand wast die andere. Oidquote:
Oja tuurlijk. Ach halve liter blikken zijn vaak ook mijn weapon of choice als we in het park zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, was alleen goedkoop bier, maar werkte toch. als enige nuchtere tussen al die stoners was na een tijdje wel een beetje gaar
Is gay man.quote:
De laatste keer dat ik in een parkje ging chillen was in de tweede klas toen ik met een maat en twee meisjes ging picknicken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
De ene hand wast die andere. Oid
[..]
Oja tuurlijk. Ach halve liter blikken zijn vaak ook mijn weapon of choice als we in het park zitten.
Mja, als ik in Rotterdam zou wonen dan zou ik ook zorgen dat ik zo min mogelijk naar buiten kwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gay man.
[..]
De laatste keer dat ik in een parkje ging chillen was in de tweede klas toen ik met een maat en twee meisjes ging picknicken.![]()
Parken
Iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die buitenlanders naast ons wisten niet wat ze mee maakten
Wel. Super gezellig hier. Je gaat een keer naar de kroeg en je kent de halve stad al (de gezellige mensen dan).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
moet je het noorden maar niet adoreren
Waarom in een park zitten als ik ook gewoon kan chillen in mijn of iemand anders zijn tuin?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, als ik in Rotterdam zou wonen dan zou ik ook zorgen dat ik zo min mogelijk naar buiten kwam.![]()
Buiten die lelijke grafstad, wat is je probleem met een park?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |