juich ook even namens mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo meteen naar de kuip en kijken of ze eindelijk eens kunnen winnen
Doe ik, als er wat te juichen valt ar ga ik daar wel vanuit tegen nac. Maar je weet het nooit.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo meteen naar de kuip en kijken of ze eindelijk eens kunnen winnen
Heb je ze horen juichenquote:
Yupquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Wiebeldak het volgende:
En ja hoorrrrr 3-1! 3x Pelle eindelijk weer gewonnen. Leuke wedstrijd.
[..]
Heb je ze horen juichen
Ja, hoe staat t ermee? Wanneer is je leven voorbij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga nogErgens eind november denk ik, in ieder geval ruim na de bevalling zodat mijn vriendin ook mee kan
Onzin!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, hoe staat t ermee? Wanneer is je leven voorbij?
I kid, I kid!quote:
GA WEG!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:13 schreef Tain het volgende:
AQ! Haarlems Uitgeef Bedrijf heeft faillissement aangevraagd.
GOVERF!quote:
quote:
Ik zal de PU ook wel missen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GOVERF!
En de PU hoe gaat dit nu verder! Ed en kornuiten ze hebben net een Gameroom van 10k wegegeven!
HUB is nu ieder geval echt failliet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GOVERF!
En de PU hoe gaat dit nu verder! Ed en kornuiten ze hebben net een Gameroom van 10k wegegeven!
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef Poit het volgende:
Beste url ooit!
http://www.lookatmyhorsemyhorseisamazing.com
OMDAT JE DIE NOOIT MEER WILT STOPPENquote:
Tgggggquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
HUB is nu ieder geval echt failliet.
quote:Q: Wat gebeurt er met Power Unlimited wanneer HUB failliet wordt verklaard?
A: Vooralsnog niets, in de goede zin van het woord. Op de redactie gaan we gewoon door met waar we goed in zijn: het maken van goede content voor PU magazine, PU.nl, PU-TV en PU Live. Iets wat we met liefde en vooral veel plezier doen!
Q: Krijg ik nog steeds een Power Unlimited in de brievenbus als ik een abonnement heb?
A: Jazeker! Wij blijven gewoon de Power Unlimited maken als magazine en als het aan ons ligt ploft er in september gewoon een nummer op je deurmat. En ook in oktober, november, december, etc.
Q: Gaat PU.nl op zwart?
A: PU.nl blijft gewoon online en gaat gewoon door zoals je dat gewend bent.
Dit is alles wat we op dit moment over deze kwestie kwijt kunnen en vragen daarvoor jullie begrip. Geniet vooral zoals je gewend was van PU.nl!
In Groningen zijn ze al een maand te koopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
PEPERNOTEN ZIJN ER WEER![]()
Ik heb meteen maar ff zo een zakje van die chocolade kruidnoten gehaald
Had gezegd lul!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
In Groningen zijn ze al een maand te koop
WAIT WUT GIEF!!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Dat heeft iemand letterlijk in de GAM SC gepost josti. Als je nou eens wat leest in plaats van alleen maar random zooi post wat niemand wat boeit.. maar neeeeee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |