2de natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
De opmerking van de Russen of de mogelijkheid dat de rebellen het hebben gedaan?
Als de VN van mening is dat Assad hierachter zit kan het nog aardig escaleren. Zeker nu de verhoudingen tussen de VS en Rusland ernstig bekoeld zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef YazooW het volgende:
Russia suggests Syria 'chemical attack' carried out by rebels, provocation not ruled out
http://rt.com/news/russia-syria-chemical-attack-801/
En waarom?quote:
Omdat sommigen nog erg veel bewegen voor een lijk, omdat je niet onder het bloed zit als je sterft door een (zenuw) gas aanval.quote:
Exactly.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat sommigen nog erg veel bewegen voor een lijk, omdat je niet onder het bloed zit als je sterft door een (zenuw) gas aanval.
Zulke dingen.
quote:lisa b 2 minuten geleden
I have worked in level II trauma centers, these "victims" look alive, some moved, some blinked, they are not salivating, they are not blue and their mouths are not gaped open. FAKE."
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Exactly.
Nog een opmerking van een Youtuber:
[..]
Ik kijk er niet van op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kwam net foto's tegen van de gasaanvallen door Saddam en die mensen zien er ook asgrauw uit en deze mensen lijken nog volop kleur op de gelaten te hebben.
Die filmpjes uit het ziekenhuis zijn nog lachwekkender.
Er liggen kinderen van hun zogenaamd letterlijk te sterven en er is geen sprake van paniek niets. IJzige kalmte, bijna een relaxt sfeertje en men kijkt regelmatig melodramatisch in de camera.
Sommige mensen hebben hun armen op een onmogelijke positie zouden hun spieren verslapt zijn indien ze echt dood waren, daarnaast heeft iedereen nog een doorbloede gelaatskleur, snap ook niet waarom sommige mensen hun handen samengebonden zijn maar goed, mischien konden ze anders hun armen niet goed stilhouden.quote:
Last van Braakgas ?quote:
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is tegen spastische bewegingen maar dan zouden ook de voeten bij elkaar gebonden moeten zijn en dat is niet. Bovendien liggen al die personen stil.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
snap ook niet waarom sommige mensen hun handen samengebonden zijn maar goed, mischien konden ze anders hun armen niet goed stilhouden.
Tja... en als die mensen echt door een giftig gas zijn omgekomen, dan ga je er niet zonder bescherming tussendoor lopen en lekker bij ze zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is tegen spastische bewegingen maar dan zouden ook de voeten bij elkaar gebonden moeten zijn en dat is niet. Bovendien liggen al die personen stil.
Dat kan ik niet echt beoordelen, ik weet niet of dat nog gevaarlijk is. Je zou zeggen van wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja... en als die mensen echt door een giftig gas zijn omgekomen, dan ga je er niet zonder bescherming tussendoor lopen en lekker bij ze zitten.
Die mensen waarschijnlijk ook niet, dus dan is het verstandig om uit voorzorg bescherming aan te trekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, ik weet niet of dat nog gevaarlijk is.
Moet je die bescherming wel hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mensen waarschijnlijk ook niet, dus dan is het verstandig om uit voorzorg bescherming aan te trekken.
In ziekenhuizen is dat wel aanwezig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet je die bescherming wel hebben.
Dit ook?quote:
Je fantasie slaat op hol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja... ik zie eigenlijk niet in waarom dit niet in scene gezet zou kunnen zijn.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja... ik zie eigenlijk niet in waarom dit niet in scene gezet zou kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |