Ja laten we even 20 miljoen man en wel meer afslachten. Dan wordt jij niet meer met hun leed geconfronteerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:18 schreef Samuray13 het volgende:
Laffe wereldleiders waardoor al 100.000 mensen omgekomen zijn.
Gooi paar atoombommen daar zodat we de lijdensweg van Syriers niet meer hoeven aan te zien. Misschien wil Israel dat doen.
Assad en welk leger? Hij heeft de middelen niet om heel het land onder de duim te houden. Regeringstroepen veroveren het ene gebied, rebellen veroveren het andere. Als Assad zijn troepen op het ene front concentreert, verzwakt hij de andere fronten waar de rebellen kunnen toeslaan. Het noorden van Syrië ziet Assad in ieder geval niet meer terug.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat denk jij.Nog even geduld, Assad heeft Syrië binnen mum van tijd weer onder controle.
Das klote zeg, voor de mensen in het noorden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Hierro het volgende:
[..]
Assad en welk leger? Hij heeft de middelen niet om heel het land onder de duim te houden. Regeringstroepen veroveren het ene gebied, rebellen veroveren het andere. Als Assad zijn troepen op het ene front concentreert, verzwakt hij de andere fronten waar de rebellen kunnen toeslaan. Het noorden van Syrië ziet Assad in ieder geval niet meer terug.
Geloof het of niet maar er zijn mensen die genoeg hebben van het Assad-regime. Mensen die daadwerkelijk de narigheden hebben ondervonden van een dictatuur in tegenstelling tot een paar gastjes in het veilige Nederland die roepen dat mensen zoals Assad hélemaal niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Das klote zeg, voor de mensen in het noorden.
Assad is wel degelijk aan de winnende hand hij heeft tal van gebieden in het Noorden en het Oosten terugveroverd op de rebellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Hierro het volgende:
[..]
Assad en welk leger? Hij heeft de middelen niet om heel het land onder de duim te houden. Regeringstroepen veroveren het ene gebied, rebellen veroveren het andere. Als Assad zijn troepen op het ene front concentreert, verzwakt hij de andere fronten waar de rebellen kunnen toeslaan. Het noorden van Syrië ziet Assad in ieder geval niet meer terug.
Ik kijk nou eenmaal naar het grote belang. Niet naar een aantal fundamentalisten die boehoe roepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:07 schreef Hierro het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zijn mensen die genoeg hebben van het Assad-regime. Mensen die daadwerkelijk de narigheden hebben ondervonden van een dictatuur in tegenstelling tot een paar gastjes in het veilige Nederland die roepen dat mensen zoals Assad hélemaal niet zo erg zijn.
Kan je nog vager zijn. Vertel, welk belang?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kijk nou eenmaal naar het grote belang. Niet naar een aantal fundamentalisten die boehoe roepen.
Belang van de goede Syriers en de stabiliteit in het M-O.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Hierro het volgende:
[..]
Kan je nog vager zijn. Vertel, welk belang?
Noem er eens een paar, ik volg het conflict behoorlijk goed maar ik heb daar nooit wat van gezien. Hoewel de timing wel vreemd/verdacht is zit Assad flink in de shit in en rondom Damascus. Dus zo heel raar vind ik die theorie niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Assad is wel degelijk aan de winnende hand hij heeft tal van gebieden in het Noorden en het Oosten terugveroverd op de rebellen.
quote:Opposition says as many as 1,300 killed in gas attack near Damascus
Die gebieden zijn allang weer terugveroverd mede door felle bombardementen met vliegtuigen van het regeringsleger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, ik volg het conflict behoorlijk goed maar ik heb daar nooit wat van gezien. Hoewel de timing wel vreemd/verdacht is zit Assad flink in de shit in en rondom Damascus. Dus zo heel raar vind ik die theorie niet.
Tsjah, dan denk ik dat ik daar wel bewijs van had gezien. Maar integendeel ik zag gisteren video's van rebellen die een nieuw communicatiegebouw innamen in Jobar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gebieden zijn allang weer terugveroverd mede door felle bombardementen met vliegtuigen van het regeringsleger.
Assad gaat echt geen chemische wapens inzetten daags nadat er inspecteurs zijn gearriveerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tsjah, dan denk ik dat ik daar wel bewijs van had gezien. Maar integendeel ik zag gisteren video's van rebellen die een nieuw communicatiegebouw innamen in Jobar.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Wie dan ook, hoe dan ook, vreselijke beelden met stuiptrekkende kinderen![]()
Ik hoop echt dat de daders een vreselijk lot te wachten staat, al dekt het nooit deze lading
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef YazooW het volgende:
Russia suggests Syria 'chemical attack' carried out by rebels, provocation not ruled out
http://rt.com/news/russia-syria-chemical-attack-801/
Maar dat geldt dan toch evengoed voor de rebellen? Oplossing is zo snel mogelijk dat VN-team ernaartoe sturen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Assad gaat echt geen chemische wapens inzetten daags nadat er inspecteurs zijn gearriveerd.
Mijn idee is dat de rebellen een Westerse interventie willen forceren.
quote:Pro-Assad Al Mayadeen TV channel tweets location of FSA fighters
The Lebanese Al-Mayadeen TV channel's official Twitter account posted a tweet today that appears to lead government security forces to the location of a Free Syrian Army fighter in Aleppo.
The official Twitter account of the channel deleted the aforementioned tweet and claimed that the account was hacked.
The Beirut-based TV channel is run by Ghassan Bin Jiddo, a Tunisian Journalist who left Al-Jazeera news channel following what he claimed to be "its lack of professionalism and objectivity in covering the Arab Spring," while arguing that “the regime of Bashar al-Assad is being subject to an international conspiracy."
Syrian activists claim that the channel has been cooperating with the regime since its launch after the Syrian uprising.
quote:quote:
Almayadeen tweets: "He's on top on the water tank, I want them to tell the pilots about him so he doesn't shoot them, he has anti-aircraft missiles. Aleppo"
http://liveblog.egyptindependent.com/node/10244quote:THE_47th: caught Almayadeen red-handed. No 1 gets hacked for 3 seconds, hacked for 1 tweet. It takes at least a minute to recover & retype the pass.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |