SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero gewoon laten knallen. Die gaat het wel maken!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef J2T het volgende:
Eriksen laten gaan zou een ramp zijn. Window sluit over anderhalve week. Wie moet je als vervanger halen? Plus Siem ligt nog in de lappenmand. Gewoon niet doen.
Wel werd Serero uitgeroepen tot zowel talent als speler van het jaar in Zuid-Afrika bij verscheidene verkiezingen. Snap wel dat het niveau in Zuid-Afrika een stuk minder is dan in Europa, maar ik heb nog steeds vertrouwen dat Serero een vrij goede speler kan gaan worden. Er zijn zoveel jonge spelers waarvan ik dacht, ''die gaan het niveau nooit aankunnen'', en die dan toch op een gegeven moment bewijzen dat ze dat wel kunnen.quote:
Ik heb het idee dat het in die contreien bij dergelijke verkiezingen een beetje de omgekeerde wereld is: Omdat hij bij Ajax speelt, zal het wel ons grootste talent zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wel werd Serero uitgeroepen tot zowel talent als speler van het jaar in Zuid-Afrika bij verscheidene verkiezingen. Snap wel dat het niveau in Zuid-Afrika een stuk minder is dan in Europa, maar ik heb nog steeds vertrouwen dat Serero een vrij goede speler kan gaan worden. Er zijn zoveel jonge spelers waarvan ik dacht, ''die gaan het niveau nooit aankunnen'', en die dan toch op een gegeven moment bewijzen dat ze dat wel kunnen.
Een soort Lukoki dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Serero is gewoon een grappig spelertje, niets meer, niets minder.
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hij heeft veel meer potentie dan Lukoki.
Totaal geen Enoh. Fysiek mag hij namelijk nog wel wat sterker worden. Hij is een hele creatieve speler. Het is gewoon een type als Eriksen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?
Ok, dan heb ik mij dus ook al die tijd vergist over zijn positie. Ik dacht dat het een verdedigende middenvelder was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Totaal geen Enoh. Fysiek mag hij namelijk nog wel wat sterker worden. Hij is een hele creatieve speler. Het is gewoon een type als Eriksen.
Doet me denken aan Luigi Bruins destijds bij ons.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.
Het probleem bij hem is juist dat hij zo creatief is en dingen zo snel ziet, dat medespelers het niet verwachten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het probleem bij hem is juist dat hij zo creatief is en dingen zo snel ziet, dat medespelers het niet verwachten.
Waarschijnlijk wel mogelijk om uit te proberen in de Eredivisie. Europees zal Frank er wel een sloper/stofzuiger extra bij plaatsen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Syntix het volgende:
Serero![]()
Die gast heeft de meest functionele techniek van alle selectiespelers. Het is alleen denk ik iets te frivool in CL wedstrijden, daar zal hij echt aan moeten gaan werken dit jaar.
Voor de rest zie ik hem graag een keer naast Eriksen, want die twee tikken alles weg en kunnen wel steekpasses geven.
Werkt het ook niet, mensen onderschatten gewoon wat middenvelder inhoudtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel mogelijk om uit te proberen in de Eredivisie. Europees zal Frank er wel een sloper/stofzuiger extra bij plaatsen.
Hij moet inderdaad wel werken aan zijn afstand schoten, maar dat heeft Eriksen ook moeten doen, die schoot ook nooit raak van afstand. En nu gaat de 1 na de andere er in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:07 schreef J2T het volgende:
Serero is wel heel goed in de kleine ruimte. Draait makkelijk weg van zijn tegenstanders, goede balbeheersing en een degelijke pass. Moet wel werken aan zijn schoten imo. Zeer bruikbare speler voor in de breedte. Zeker met het programma wat Ajax te wachten staat.
Als je hebt opgelet wordt er geen vervanger gehaald voor Eriksen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef J2T het volgende:
Eriksen laten gaan zou een ramp zijn. Window sluit over anderhalve week. Wie moet je als vervanger halen? Plus Siem ligt nog in de lappenmand. Gewoon niet doen.
Dus is het te hopen dat hij gewoon blijft, een club als Liverpool moet hij gewoon niet doen en de interessante clubs hebben hem niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet wordt er geen vervanger gehaald voor Eriksen.
Spurs hebben ineens geld. Clubs/TD's met geld zijn net vrouwen in de sale-periode...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus is het te hopen dat hij gewoon blijft, een club als Liverpool moet hij gewoon niet doen en de interessante clubs hebben hem niet nodig.
Willian>Eriksen, als je die al hebt heb je Eriksen niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spurs hebben ineens geld. Clubs/TD's met geld zijn net vrouwen in de sale-periode...
Waarom?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
We moeten dit maar als een tussenjaar zien denk ik.
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:29 schreef J2T het volgende:
Milan had toch ook interesse in Eriksen? Daar zie ik hem nog wel naar toe gaan.
Pardonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dont know. Volg Milan niet zo. Volgens Jaap de Groot hadden ze interesse. De Jong als VM en Montolivo en Boateng op het middenveld en Eriksen achter Shaarawy en Balo misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?
Ja, want het seizoen is al bijna afgelopen namelijk!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Paar wedstrijdjes nog en dan is het weer overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, want het seizoen is al bijna afgelopen namelijk!
Daarom, die zijn ook overgestapt op krachtvoetbal, daar heeft Eriksen weinig te zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:59 schreef Devv het volgende:
Het landskampioen staat- of valt in Heerenveen.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
die wilden toch juist af van krachtvoetbal, vandaar Eriksenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, die zijn ook overgestapt op krachtvoetbal, daar heeft Eriksen weinig te zoeken
OK wist ik niet, maar met alleen Eriksen erbij zal dat niet enorm veranderenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef Adames het volgende:
[..]
die wilden toch juist af van krachtvoetbal, vandaar Eriksen
Milan speelt met een breker een box to box speler KPB en een creatieve speler. Eriksen zou daar prima passen ipv Montolivo al zal hij daar nog een hele kluif aan krijgen om hem eruit te spelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK wist ik niet, maar met alleen Eriksen erbij zal dat niet enorm veranderen
Ik keek gisteren Sport1 en Schelvis had het over mogelijke aankopen voor Milan bij behalen CL en die noemde Eriksen niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milan speelt met een breker een box to box speler KPB en een creatieve speler. Eriksen zou daar prima passen ipv Montolivo al zal hij daar nog een hele kluif aan krijgen om hem eruit te spelen
Ik zou Eriksen ook niet kopen maar voor Honda gaan nu of gratis in de winter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Sport1 en Schelvis had het over mogelijke aankopen voor Milan bij behalen CL en die noemde Eriksen niet.
Montolivo is toch ook hun aanvoerder? Zou een v/d Wiel-etje worden dan...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milan speelt met een breker een box to box speler KPB en een creatieve speler. Eriksen zou daar prima passen ipv Montolivo al zal hij daar nog een hele kluif aan krijgen om hem eruit te spelen
Honda had hij het inderdaad over en Diamanti, en nog 1 maar die weet ik niet meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Eriksen ook niet kopen maar voor Honda gaan nu of gratis in de winter.
Yup En KPB gaat hij al helemaal niet eruit spelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Montolivo is toch ook hun aanvoerder? Zou een v/d Wiel-etje worden dan...
Diamanti is ook een fantastische speler maar geloof ik ook al bijna 30quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Honda had hij het inderdaad over en Diamanti, en nog 1 maar die weet ik niet meer
Als ze met 2 spitsen spelen zou het nog wel kunnen maar ik hoop en verwacht dat dit het zoveelste loze gerucht over Eriksen is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat als Eriksen maar enigszins bespeurt dat het een "vd Wiel-etje" kan worden, hij er gewoon niet naartoe gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou voor de rest ook geen club weten die Eriksen zou willen hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze met 2 spitsen spelen zou het nog wel kunnen maar ik hoop en verwacht dat dit het zoveelste loze gerucht over Eriksen is.
Ik vind hem nog steeds meer een speler voor de Bundesliga. Daar wordt momenteel het meest verzorgde voetbal gespeeld. Ook door de lager geklasseerde teams.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou voor de rest ook geen club weten die Eriksen zou willen hebben
Ja maar Dortmund heeft Mhiktyrian en Bayern Götze dus die zitten ook echt niet te wachten op Eriksen en voor de clubs onder de top voelt meneer zich te grootquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds meer een speler voor de Bundesliga. Daar wordt momenteel het meest verzorgde voetbal gespeeld. Ook door de lager geklasseerde teams.
Strik erom heen en weg als het waar isquote:‘Paris Saint-Germain kijkt naar Van Rhijn als opvolger van Van der Wiel’
Twee weken voor het einde van de transfermarkt moet Ajax oppassen dat het belangrijke spelers kwijtraakt, die niet in beeld leken bij andere clubs. Een half jaar geleden zei Frank de Boer in de winterstop dat hij aandacht verwachtte voor Christian Eriksen, Siem de Jong en Toby Alderweireld. Nu worden echter ook Kolbeinn Sigthórsson en Ricardo van Rhijn genoemd in het buitenland.
Maandag kwam naar buiten dat Arsenal wellicht een poging doet Ajax te ontdoen van de IJslandse aanvaller. De Londenaren zijn in de laatste fase van de transfermarkt nog om zich heen aan het kijken naar interessante namen en zouden daarbij onder meer op Sigthórsson zijn gestuit. Nu schrijft Le Parisien dat Paris Saint-Germain denkt aan rechtsback Van Rhijn.
De 22-jarige verdediger kwam relatief laat op gang bij Ajax, maar veroverde vorig seizoen definitief een basisplaats en stond die niet meer af. Inmiddels nadert hij de vijftig competitieduels voor de Amsterdammers. Zondag ontbrak hij tijdens Ajax-Feyenoord, door een rode kaart die hij de week ervoor opliep tegen AZ. De komende weken zal hij echter weer beginnen aan de rechterkant van de defensie.
Paris Saint-Germain zou hem in de gaten houden als opvolger van Gregory van der Wiel. Hij verliet Ajax een jaar geleden, laat in de transfermarkt, voor de Fransen. Hij verloor de concurrentiestrijd echter van aanvoerder Christophe Jallet en komt nu niet meer in aanmerking voor een basisplaats. PSG zou ernaar neigen hem te verkopen en Internazionale is al enkele keren gelinkt aan de 35-voudig Oranje-international.
Van Rhijn zou volgens de Frans kampioen een nieuwe concurrent kunnen worden voor Jallet, temeer daar Mino Raiola al voor Van der Wiel zoekende is naar ander emplooi. De huidige back van Ajax, die bij Oranje concurreert met Daryl Janmaat, is niet de enige die op het lijstje staat in Parijs. Ook Bacary Sagna is een naam die genoemd wordt: hij heeft nog maar een contract voor een jaar bij Arsenal. Voor andere posities in het team kijkt men naar Yohan Cabaye en Nani.
Wie als vervanger?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strik erom heen en weg als het waar is. Kom maar op met die 10 miljoen
Waan van de dag weer natuurlijk. Ligeon moet het ook allemaal nog maar laten zien want hij is verdedigend net zo kwetsbaar als Van Rhijnquote:
En aanvallend beter. Conclussie: Ligeon > Van Rhijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waan van de dag weer natuurlijk. Ligeon moet het ook allemaal nog maar laten zien want hij is verdedigend net zo kwetsbaar als Van Rhijn
En dat allemaal op basis van 1 wedstrijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
En aanvallend beter. Conclussie: Ligeon > Van Rhijn.
Jij schrijft natuurlijk iedereen af op basis van 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat allemaal op basis van 1 wedstrijd
Jij hebt Bojan al afgeschreven op basis van 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer had ik ongelijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij schrijft natuurlijk iedereen af op basis van 1 wedstrijd.
Vind ik realistischer dan een jeugdspeler. Bojan is enorm ervaren en lijkt totaal niet te kunnen voetballen zoals hij speelt nuquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt Bojan al afgeschreven op basis van 3 wedstrijden
Ja maar hij komt van Barcelona dan kun je wel wat hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik realistischer dan een jeugdspeler. Bojan is enorm ervaren en lijkt totaal niet te kunnen voetballen zoals hij speelt nu.
Nou, dan moet ie dat maar snel eens laten zien, want zoals hij nu speelt was Derk nuttiger, misschien niet beter maar wel ijveriger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar hij komt van Barcelona dan kun je wel wat hoor
Dat mag je al helemaal niet zeggen in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan moet ie dat maar snel eens laten zien, want zoals hij nu speelt was Derk nuttiger, misschien niet beter maar wel ijveriger.
Gelukkig heb ik weinig te schaften met al die gassies hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je al helemaal niet zeggen in dit topic.
Heeft dus al meer goede wedstrijden gespeeld dan Fischer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelt voor het eerst in zijn leven rechtsbuiten...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik realistischer dan een jeugdspeler. Bojan is enorm ervaren en lijkt totaal niet te kunnen voetballen zoals hij speelt nu.
Die deed het toch zo goed vorig seizoen? Wordt hij dan nu na 3 wedstrijden alweer afgeschreven?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft dus al meer goede wedstrijden gespeeld dan Fischer.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die deed het toch zo goed vorig seizoen? Wordt hij dan nu na 3 wedstrijden alweer afgeschreven?
Niet afgeschreven maar hij heeft al meer dan een half jaar niets laten zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die deed het toch zo goed vorig seizoen? Wordt hij dan nu na 3 wedstrijden alweer afgeschreven?
Oh, en daar is het overspelen van een bal opeens significant anders dan op een andere positie? En een bal op goal schieten ipv kansloos over is daar ook aan gerelateerd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt voor het eerst in zijn leven rechtsbuiten...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft vorig seizoen veel gescoord ja, maar nooit echt een hele wedstrijd goed gespeeld.
Kun je nagaan hoe bepaalde zaken blijven hangen, ik dacht dat hij de lijn van Ajax-Feyenoord vorig seizoen had doorgezet...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet afgeschreven maar hij heeft al meer dan een half jaar niets laten zien.
Nee, dat was misschien zijn enige goede wedstrijd, al viel dat ook wel mee. Hij heeft het geluk dat hij weleens scoort wanneer hij slecht speelt, dat verbloemt het.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Kun je nagaan hoe bepaalde zaken blijven hangen, ik dacht dat hij de lijn van Ajax-Feyenoord vorig seizoen had doorgezet...
Hmm, heb ik dat met die Fischer toch totaal verkeerd gezien. Ik dacht écht dat hij het goed deed...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard kom je met slecht spelen een stuk makkelijker weg als je er 2 maakt. dat is een open deur.
Zijn statistieken zijn ook wel aardig maar ik erger me werkelijk kapot aan die gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dat met die Fischer toch totaal verkeerd gezien. Ik dacht écht dat hij het goed deed...
Het is ook geen Ebecilio hoor, en sommige doelpunten van hem waren vast belangrijk zoals Feyenoord en ook tegen PSV volgens mij, maar echt een goede wedstrijd heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dat met die Fischer toch totaal verkeerd gezien. Ik dacht écht dat hij het goed deed...
nee, maar het is wel de momentenvoetballer die je nodig hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan het wel, lukt hem weinig. Te krampachtig, hij wil ff te graag laten zien hoe goed hij is. Hij doet soms echt geweldige dingen, zondag op de achterlijn nog een geweldige passeerbeweging, maar de eindpass was dan weer kut.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Momentenspeler is het.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is ook geen Ebecilio hoor, en sommige doelpunten van hem waren vast belangrijk zoals Feyenoord en ook tegen PSV volgens mij, maar echt een goede wedstrijd heb ik nog niet gezien
Eriksen is zo beetje nu aan elke club gelinkt die er maar isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
- Een medium -
Voor wat het waar is hè. Eriksen.
quote:‘Als Eriksen weggaat, wordt het een ander Ajax’
Na zijn sterke optredens van vorig seizoen is Viktor Fischer op dit moment niet de man op wie de meeste aandacht is gericht bij Ajax. Zijn team- en landgenoot Christian Eriksen staat nu meer in de schijnwerpers. De vraag is of de spelmaker na 2 september nog in Amsterdam speelt, of in het buitenland. Fischer denkt dat het elftal zal veranderen, mocht Eriksen écht vertrekken.
Fischer benadrukt in Het Parool dat de 21-jarige Eriksen een absolute sleutelspeler is bij de kampioen. “Hij is zó belangrijk bij ons. Je kunt altijd goed spel van hem verwachten, zelfs als hij niet in heel grote vorm is en zijn passing niet altijd secuur is”, zegt Fischer bewonderend. “Eriksen is gewoon altijd goed voor ons, door zijn spelinzicht en zijn loopvermogen. Hij is een heel belangrijk stuk in de puzzel van Ajax. Als hij weggaat, wordt het een ander Ajax.”
De jonge Deen, die zelf vaker als linksbuiten opereert in het team van Frank de Boer, denkt dat hij zelf op Eriksens plek kan spelen. Hij acht het echter beter wanneer de trainer kiest voor Thulani Serero op die plek of een ander: in elk geval iemand die van huis uit meer een middenvelder is dan hijzelf. “Ik ben in de jeugd altijd spits geweest, nu ben ik linksbuiten. Ik heb altijd veel gescoord.”
Gaan ze volgens mij binnen een jaar vervangen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hadden de stoeltjes in de arena maar dezelfde kleur
Echt zo? Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze volgens mij binnen een jaar vervangen.
Dat las ik paar maanden terug op AN. Maar waren vooral hersenspinsels van die directeur. Maar volgens mij konden die stoeltjes ook pas tussen de 15-20 jaar mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt zo? Waar haal je dat vandaan?
Weet iemand ook of het haalbaar is de andere grachten vol te gooien? Heb er wel eens wat over gelezen, maar het lijkt nooit wat te worden.
Gaat niet over de Jong hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hèhè. By far onze belangrijkste speler.
Dat verhaal gaat al heel lang.quote:
quote:Braskem's green plastic to be used in the production of seats for the Amsterdan ArenA stadium
11/11/2011 10:03
Agreement with the Brazilian petrochemical company envisages the supply of raw material for 2,000 seats made of 100% renewable plastic for the Dutch stadium
Braskem, the leading thermoplastic resin producer in the Americas and the world's largest producer of biopolymers, established a partnership with Amsterdam ArenA to supply Green Plastic to be used in the production of seats for the multifunctional Dutch stadium. In addition to the 52,000 existing seats, two thousand new seats manufactured with Braskem's plastic made from ethanol will be installed in the coming months. By the end of the next two years, all 54,000 seats will be made of plastic from 100% renewable raw material, using Brazilian technology. The announcement will be made on Friday, the day the Netherlands celebrate its national Sustainability Day.
The installation of the "sugar seats" - as these seats are being called - is part of the strategy to turn the Amsterdam ArenA into a landmark of the world's most sustainable capital. The stadium was inaugurated in 1996, and its remodel will not adversely affect the events, like today´s friendly soccer match between the Netherlands and Switzerland. The entire remodeling project follows sustainability guidelines. In 2015, the stadium will be ecologically neutral, producing no carbon footprint.
Braskem produces Green Plastic since September 2010, when the Company inaugurated the world's largest plant of ethylene made from ethanol in city of Triunfo (Rio Grande do Sul state), with annual production capacity of 200 ktons of polyethylene. Unlike fossil plastic, Green Plastic presents a positive environmental result: each ton of plastic produced avoids the emission of 2.5 tons in carbon dioxide (CO2).
"The use of Green Plastic at the Amsterdam ArenA is fully in line with Braskem's strategy of becoming the world's leading company in sustainable chemicals", said Marcelo Nunes, Braskem's Renewable Chemicals Director. "Braskem's partnership with Station Amsterdam complements other alliances already consolidated in recent months, uniting companies that seek sustainable solutions", added the executive.
The project of the green ethylene plant, which was developed with Braskem's proprietary technology, received investments of R$500 million. The product is supplied to important clients in Brazil and abroad, such as Procter & Gamble, Nestlé, Toyota Tsusho, Natura, Tetra Pak, Danone and Chanel, among others.
Dat ze dat wouden doen wist ik wel, maar ik vroeg me af waar die termijn van een jaar vandaan kwam. Dan zou het dus, volgens dat stuk wat jij net plaatste, binnen een paar maand moeten gebeuren. Lijkt mij stug, eerlijk gezegd. Maar zou wel fantastisch zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat verhaal gaat al heel lang.
[..]
Kan natuurlijk ook volgend jaar in de zomerstop gebeuren. Of al een deel in de winterstop. Kunnen ze meteen die grachten opvullen. En dan die hoeken nog dichtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat ze dat wouden doen wist ik wel, maar ik vroeg me af waar die termijn van een jaar vandaan kwam. Dan zou het dus, volgens dat stuk wat jij net plaatste, binnen een paar maand moeten gebeuren. Lijkt mij stug, eerlijk gezegd. Maar zou wel fantastisch zijn.
Meende ook een keer gelezen te hebben dat de grachten niet overal dicht kunnen, ivm auto's etc. die bij concerten de grachten gebruiken. Ik weet ook niet hoe lang het duurt om die stoelen te vervangen, misschien is dat wel zo gebeurd en kan het in 2 weken gebeuren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook volgend jaar in de zomerstop gebeuren. Of al een deel in de winterstop. Kunnen ze meteen die grachten opvullen. En dan die hoeken nog dicht. En misschien een manier om meer licht in de Arena te krijgen.
Die grachten bij de F-Side kunnen sowieso niet dicht volgens mij. Door de hellingshoek ten opzichte van het veld enzo. Is toch jammer, het stadion had zoveel mooier kunnen zijn. Ze verbeteren het nu wel, maar niet alles is meer goed te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meende ook een keer gelezen te hebben dat de grachten niet overal dicht kunnen, ivm auto's etc. die bij concerten de grachten gebruiken. Ik weet ook niet hoe lang het duurt om die stoelen te vervangen, misschien is dat wel zo gebeurd en kan het in 2 weken gebeuren.
Dan zou het veld verlaagd moeten worden, of de tribune verhoogd. Vooral dat laatste lijkt mij niet haalbaar, veld verlagen zal veel te veel tijd in zitten. Maar goed, misschien komen ze nog met een oplossing.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die grachten bij de F-Side kunnen sowieso niet dicht volgens mij. Door de hellingshoek ten opzichte van het veld enzo. Is toch jammer, het stadion had zoveel mooier kunnen zijn. Ze verbeteren het nu wel, maar niet alles is meer goed te maken.
Maar dat zal toch best wat tijd kosten? Dan kan Ajax er niet meer spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou het veld verlaagd moeten worden, of de tribune verhoogd. Vooral dat laatste lijkt mij niet haalbaar, veld verlagen zal veel te veel tijd in zitten. Maar goed, misschien komen ze nog met een oplossing.
Zou natuurlijk ook kunnen, lijkt me zelfs een goede oplossing..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op de korte zijde eerste ring de tribune minder steil maken. Is dat geen mogelijkheid?
Daarom lijkt het me ook zeker niet aannemelijk dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden. We kunnen moeilijk een paar weken/maanden op de Toekomst spelen.. Hoop wel echt dat het nog een keer gaat gebeuren. Zou voor een veel mooier beeld zorgen, en misschien ook een betere sfeer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zal toch best wat tijd kosten? Dan kan Ajax er niet meer spelen.
Sowieso mag er wel wat meer licht in de Arena komen. Of dat beton een likje verf geven, ziet er nu allemaal zo grauw uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook zeker niet aannemelijk dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden. We kunnen moeilijk een paar weken/maanden op de Toekomst spelen.. Hoop wel echt dat het nog een keer gaat gebeuren. Zou voor een veel mooier beeld zorgen, en misschien ook een betere sfeer.
Zou een prima club voor hem zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf: NEC meldt zich om Boccara te huren
Ook zeer belangrijk, maar vind Eriksen toch een tikkeltje belangrijker voor het spel dat Ajax wilt spelen. Maar beide spelen minder zonder elkaar, al zag ik Eriksen in de eerste helft wel mooie dingen doen.quote:
Ilan Boccara in het eerste, altijd lastig?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef wickedmen het volgende:
Kap eens met die kut altijd lastig TT's.
Dat verbaast me niks, wat kreeg die een trap zeg.. Ik denk niet dat Toby twijfelt als Arsenal komt, maar het is maar de vraag of Arsenal miljoenen uit wil geven voor een verdediger uit de Eredivisie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
Hoorde dat Koscielny misschien een schedelbasisfractuur heeft.
Dan zou er misschien ruimte komen bij Arsenal voor Toby?
Bij Vermaelen ging het de vorige keer ook goed en Vertonghen is ook geen miskoop gebleken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, wat kreeg die een trap zeg.. Ik denk niet dat Toby twijfelt als Arsenal komt, maar het is maar de vraag of Arsenal miljoenen uit wil geven voor een verdediger uit de Eredivisie.
die mag weg. In ieder geval voor verhuur, maar dat zegt vaak veel. pech met blessures gehad en nu voorbijgestreefd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef huffderobot het volgende:
Iemand enig idee wat Ilan Boccara tegenwoordig doet? Hij speelt volgens mij ook niet bij Jong Ajax. Geblesseerd?
Stoelen vervangen kan wel in delen, speel je een wedstrijdje met 2 verschillende stoelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meende ook een keer gelezen te hebben dat de grachten niet overal dicht kunnen, ivm auto's etc. die bij concerten de grachten gebruiken. Ik weet ook niet hoe lang het duurt om die stoelen te vervangen, misschien is dat wel zo gebeurd en kan het in 2 weken gebeuren.
Zijn naam viel nog weleens in dit topic als het ging over talenten en mogelijke opstellingen. Als hij maar niet de volgende Daniel de Ridder wordt..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Adames het volgende:
[..]
die mag weg. In ieder geval voor verhuur, maar dat zegt vaak veel. pech met blessures gehad en nu voorbijgestreefd.
Zal zeker niet de laatste speler zijn die in het zicht van de haven nog verzuipt, die komen dan bij Twente of zo terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Zijn naam viel nog weleens in dit topic als het ging over talenten en mogelijke opstellingen. Als hij maar niet de volgende Daniel de Ridder wordt..
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:40:13Zegt het iets? Geen idee. Opvallend? Ja. Van Rhijn en Boilesen dragen hesjes bij 'basisploeg', Blind niet. #heeaja reageer retweet
Misschien staan die niet in de basis, maar wordt het wel Rhijn&Boilesen of Ligeon&Blind. Het liefst heb ik Ligeon&Boilesen, maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef TJV het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:40:13Zegt het iets? Geen idee. Opvallend? Ja. Van Rhijn en Boilesen dragen hesjes bij 'basisploeg', Blind niet. #heeaja reageer retweet
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef huffderobot het volgende:
Iemand enig idee wat Ilan Boccara tegenwoordig doet? Hij speelt volgens mij ook niet bij Jong Ajax. Geblesseerd?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf: NEC meldt zich om Boccara te huren
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:59:13Daley #Blind heeft lichte liesklachten gehad, kan spelen, maar 'zou met het oog op de drukke komende weken kunnen worden gespaard'. #heeaja reageer retweet
Hij oogt ook vermoeid, die jongen heeft heel veel gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:59:13Daley #Blind heeft lichte liesklachten gehad, kan spelen, maar 'zou met het oog op de drukke komende weken kunnen worden gespaard'. #heeaja reageer retweet
Goed nieuws kunnen we Boilesen weer eens zienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
ook hopen dat hij heel blijftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed nieuws kunnen we Boilesen weer eens zien
Lijkt wel een totaal andere speler sinds het einde van vorig seizoen. Heb er wel vertrouwen in dat hij heel blijftquote:
Zoals Frank ook zei:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt wel een totaal andere speler sinds het einde van vorig seizoen. Heb er wel vertrouwen in dat hij heel blijft
Ben benieuwd wat hij kan laten zien als hij in de basis staat. Blijft toch anders dan een invalbeurt.quote:'Als je een foto van anderhalf jaar geleden naast een huidige foto van Boilesen houdt, zie je een totaal andere jongen', zei De Boer na afloop van het duel waarin ook Meleg (foto onder) en Jody Lukoki scoorden. 'Hij is weliswaar lange tijd uitgeschakeld geweest, maar tijdens zijn revalidatie is hij fysiek gezien een echte kerel geworden.'
twitter:
twitter:
Afwachten of ze gaan gokken op een snelle counter of volle druk vanaf minuut 1twitter:
twitter:
twitter:
Heerenveen uit is helaas ook lastig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef wickedmen het volgende:
Kap eens met die kut altijd lastig TT's.
Stukje realisme is altijd fijn.quote:
Waarom kan Van Rhijn niet spelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Zonder Siem Goalmachine de Jong en Van Rhijn is 100% winnen in Friesland geen gegein
Hij staat in de basis?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kan Van Rhijn niet spelen?
Ik kan me een 0-5 van niet van lang geleden herinneren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heerenveen uit is helaas ook lastig.
Maar toen kreeg Vandenbussche rood héquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kan me een 0-5 van niet van lang geleden herinneren.
Zou mooi zijn als dat waar is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kan Van Rhijn niet spelen?
Maar dat is toch geen excuus?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toen kreeg Vandenbussche rood hé, haalt Jans ook nog een van zijn beste spelers naar de kant.
dus SC Scandinavië speelt tegen SC Denemarken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen SC Scandinavie is dat natuurlijk een gouden zet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toen kreeg Vandenbussche rood hé, haalt Jans ook nog een van zijn beste spelers naar de kant.
Zagreb heeft gisteren in de voorronde 0-2 verloren. Weet je het zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
Ajax, Benfica, PSG, Dinamo Zagreb. Markeer mijn woorden.
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef huffderobot het volgende:
Ajax, Benfica, PSG, Dinamo Zagreb. Markeer mijn woorden.
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik ingehaald zou worden door een technicicaliteit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zagreb heeft gisteren in de voorronde 0-2 verloren. Weet je het zeker?
Ik ben meer van geel, maar ik waardeer het gebaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende keer zelf doen
Prioriteiten stellen knul. Je begrijpt toch ook wel dat Ajax belangrijker is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Dven het volgende:
Godver, Ajax speelt dus morgen al. En dan heb ik een bruiloft
ik ook. Kak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Dven het volgende:
Godver, Ajax speelt dus morgen al. En dan heb ik een bruiloft
Live op Exclusive TV en ook hier; http://www.watchtv.co/mnc-tv-indonesia/twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 22-08-2013 om 17:23:49Line-up Jong Ajax (Ajax Reserves): Schmitz; Tete, Sporkslede, Kuipers, Nieuwpoort; Bazoer, Lobotka, De Kamps; De Sa, Hendriks, Höner. #ajax reageer retweet
Die kerel kreeg een stijfje denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ajax-Vrouwen-fotogeniek.htm
Stomme vragen en opmerkingen altijd van die kerel
Anouk Hoogendijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ze speelde vandaag dus ook. Moet nog wat werken aan zijn positionering in de opbouw maar aan de bal vind ik het prima en heel volwassen voor een 16 jarige. Geeft per wedstrijd ook altijd een aantal geniale lange ballen perfect op maat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jong Ajax speelt maandagavond, en te zien op FOX. Dus we kunnen weer van hem genieten
Had het gelezen ja, was niet best geloof ik? Tenminste, Groenendijk was niet tevreden. Heb Bazoer ook een paar wedstrijden zien spelen, als hij nu al zó goed is voor zijn leeftijd, kan ik me niet eens voorstellen waar hij over 2 jaar staat. De ideale CVM? Wedstrijd was alleen op Ajax Exclusive te zien toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze speelde vandaag dus ook. Moet nog wat werken aan zijn positionering in de opbouw maar aan de bal vind ik het prima en heel volwassen voor een 16 jarige. Geeft per wedstrijd ook altijd een aantal geniale lange ballen perfect op maat.
Je hebt ongetwijfeld meer aan Serero dan Schöne. Ik vind Schöne geen slechte speler maar, hoe die liep te kutten tegen Feyenoord was echt ongeëvenaard. Die wanprestatie is wel 3 wisselbeurten waard.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Serero dan in de basis..?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Alderweireld.dhtmlquote:Atlético Madrid is zeer concreet voor Toby Alderweireld (24). De Spaanse club heeft een eerste bod uitgebracht op de verdediger van Ajax, maar dat was veel te laag voor de Amsterdammers. Ajax hoopt minstens 7,5 miljoen euro te vangen, maar daar zat het eerste voorstel van Atlético ver onder. Mogelijk melden de Spanjaarden zich binnenkort opnieuw met een verhoogd bod, schrijft Het Laatste Nieuws.
Alderweireld heeft wel oren naar de club waar zijn landgenoot Thibaut Courtois keeper is. Atlético speelt dit seizoen Champions League en doet in de Primera División elk jaar mee voor de Europese plaatsen. Alderweireld, nog een jaar onder contract bij Ajax, heeft altijd benadrukt dat zijn voorkeur uitgaat naar een club die Europees actief is.
Naast Atlético heeft het management van de Antwerpenaar nog andere ijzers in het vuur. Het Russische Zenit Sint-Petersburg volgt de ontwikkelingen rond Alderweireld op de voet. Eerder deze transferperiode ketsten gesprekken met Norwich, Leverkusen en Spartak Moskou af. De interesse van Everton, dat de Belg scoutte, werd tot nu toe nooit concreet.
Ik zou Serero ook zeker de kans geven. Ben eigenlijk al vanaf dag 1 fan van hem, hopelijk kan hij nu na een jaar zichzelf eindelijk weer laten zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld meer aan Serero dan Schöne. Ik vind Schöne geen slechte speler maar, hoe die liep te kutten tegen Feyenoord was echt ongeëvenaard. Die wanprestatie is wel 3 wisselbeurten waard.
We hebben anders 2 uitstekende vervangers voor Toby. Niks aan de hand dus, lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef sausagin het volgende:
Alderweireld zie ik gewoon blijven , die soap duurt al veel te lang.
Daarbij Arsenal zou ook 7 miljoen willen bieden volgens geruchten
Geluk dat veel clubs achter deze gemiddelde centrumverdediger aanzittenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Alderweireld.dhtml
Denk als ploegen als atleti en Arsenal aan de deur kloppen dat ie weg isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef sausagin het volgende:
Alderweireld zie ik gewoon blijven , die soap duurt al veel te lang.
Daarbij Arsenal zou ook 7 miljoen willen bieden volgens geruchten
Is die nr. 1 van de Ajax vrouwen misschien getrouwd met Jeroen Verhoeven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ajax-Vrouwen-fotogeniek.htm
Stomme vragen en opmerkingen altijd van die kerel
Anouk Hoogendijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach.. Het kan ook zijn dat het gewoon nog niet loopt. En wat je zegt, die instelling. We zijn nu een keer vooraf bestempeld als de absolute titelfavoriet, dat zijn de spelers niet gewend en dan gaan ze zomaar op een andere manier zo'n wedstrijd in. Misschien gaat het bij Feyenoord ook nog wel lopen. Dan zou ik wel eerst bijna alle spelers wisselen, maar toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef DonRaja het volgende:
Warmte en slecht veld hebben de tegenstanders ook last van. Het lag volgens mij voor een groot deel aan een verkeerde instelling aan het begin van de eerste en een groot deel van de tweede helft.
Zou juist denken dat een selectie met 3 titels op rij wél met de druk van de favoriet kan omgaan. Het leek mij daarom juist een gebrek aan concentratie/motivatie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach.. Het kan ook zijn dat het gewoon nog niet loopt. En wat je zegt, die instelling. We zijn nu een keer vooraf bestempeld als de absolute titelfavoriet, dat zijn de spelers niet gewend en dan gaan ze zomaar op een andere manier zo'n wedstrijd in. Misschien gaat het bij Feyenoord ook nog wel lopen. Dan zou ik wel eerst bijna alle spelers wisselen, maar toch.
Dat dachten we bij Heitinga ook. Was geen groot succes ^^.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico zou wel een mooie club zijn voor Alderweireld. Serero vanavond in de basis aub, Schone is uit vorm.
Ze spelen champions league, mooie competitie, het is er lekker weer en je verdiend goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Heitinga ook. Was geen groot succes ^^.
Jawel, maar we zijn nooit vanaf het begin titelfavoriet geweest. Tenminste, de afgelopen 3 jaar niet. Ik vind het erg apart dat ervaren jongens als Frank, Bergkamp, Stam blijkbaar niet de spelers mentaal kunnen klaarstomen voor elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou juist denken dat een selectie met 3 titels op rij wél met de druk van de favoriet kan omgaan. Het leek mij daarom juist een gebrek aan concentratie/motivatie.
Mooie competitie? Als je de eeuwige nummers 1&2 Barca en Madrid wegdenkt misschien wel. Qua kampioenschap is dat al bijna geen competitie meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ze spelen champions league, mooie competitie, het is er lekker weer en je verdiend goed.
Zelfde geld voor Duitsland en daar heb je kut weer doe mij dan maar Spanje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooie competitie? Als je de eeuwige nummers 1&2 Barca en Madrid wegdenkt misschien wel. [ b]Qua kampioenschap is dat al bijna geen competitie meer.[/b]
Ik speel liever uit bij Valencia dan bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooie competitie? Als je de eeuwige nummers 1&2 Barca en Madrid wegdenkt misschien wel. Qua kampioenschap is dat al bijna geen competitie meer.
Excuses, ik werd wakker op de camping en zat meteen aan de wedstrijd te denken, en typte m'n wens in. Ik zal me weer gaan richten op verwerken van kater.quote:
Zijn beiden een beetje the one eyed queens in het land der blinden, kan er geen wegtrekker van krijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babiche Roof is overigens zoveel lekkerder dan die Hoogendijk
Die met het Wolverine kapselquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn beiden een beetje the one eyed queens in het land der blinden, kan er geen wegtrekker van krijgen.
quote:De lovehandles van Sulejmani en Mido de aangespoelde walrus
Thulani Serero eet vanavond uit een doos. Geen pizza deze keer, maar worteltjes, verse spinazie en een kikkererwtensalade. Met - als hij mazzel heeft - een Sonja Bakker-eierkoek toe. Bij Ajax doen ze tegenwoordig namelijk aan gezonde voeding. De spelers (vooral de vrijgezellen) krijgen een pakketje met verantwoord eten mee naar huis. Volgens Frank de Boer is Serero al kilo's afgevallen dankzij de voedselpakketjes.
Bij Ajax is de 21ste eeuw aangebroken. Gezond eten, wat een geweldig idee! Wel jammer dat het een jaar of vijftig te laat komt.
Ik moest meteen denken aan Miralem Sulejmani, de arme linksbuiten die voor een godsgruwelijk veel te hoge transfersom bij zijn hospita in Heerenveen werd weggehaald en in een veel te luxe appartement in Amsterdam werd neergezet. Op z'n negentiende. Stel je eens voor. Je bent nog geen twintig, je woont voor het eerst op jezelf en je hebt honger. Wat doe je? Ga je naar de biologische supermarkt en duik je daarna de keuken in om een zelfgemaakte Jamie Oliver-quiche met prei en broccoli te bakken - of blijf je nog even Playstationnen en bel je voor een pizzaatje?
Na een jaar in Amsterdam was Sulejmani tonnetjerond. Zijn lovehandles hingen over zijn broek en na elk sprintje moest hij aan de beademing. Hij was niet de enige, trouwens. Atouba speelde in die periode ook bij Ajax. Net als Jeroen 'Pizza' Verhoeven en Mido - de walrus, die ergens middenin een seizoen aanspoelde in de Arena. Volgens de toenmalige Ajax-trainer Martin Jol was Mido trouwens niet dik. Het lag aan de broekjes.
Atleten uit andere sporten kijken vaak met open mond naar de lichamen van sommige voetballers. Hoe is het mogelijk dat je zó veel verdient en zó slecht voor je lichaam zorgt? Dat Jhonny van de Burgerking in zijn Feyenoordtijd überhaupt zijn shirt over zijn buik kreeg was een wonder. Nicky Hofs: twee turven hoog, drie turven dik. Ronaldo, Adriano en John Hartsson vraten hun eigen carrière kapot. Andy van der Meijde kon tijdens zijn zestiende comebackpoging bij WKE alleen nog maar langs zijn tegenstander hobbelen, omdat er een lillend stuk vet op zijn bagagedrager lag. Ferne Snoyl at alleen sla op zijn McChicken. Wesley Sneijder buikt vrijwel elke zomer een paar riemgaatjes uit. En hoe ver was Theo Janssen gekomen met een kilootje of tien minder aan zijn lijf (en een pakje shag per dag minder)?
Tuurlijk, tuurlijk, het worden er steeds minder. De dikke voetballers sterven langzaam uit, omdat steeds meer trainers zien dat het kapitaalvernietiging is om een linksbuiten te kopen voor 17 miljoen en hem daarna pizza en hamburgers te voeren. Maar ze zijn er nog altijd.
Het afgelopen weekeinde stond er iets groots en geels in het doel van FC Utrecht. Het was Jeroen Verhoeven. Over zijn gewicht is de afgelopen jaren al te veel gezegd en geschreven, maar aan zijn omvang te zien leek het me zeer onwaarschijnlijk dat ze bij Utrecht ook voedselpakketten met doperwten meegeven aan spelers. Ach, voor hetzelfde geld léék hij alleen maar kolossaal.
Die broekjes ook altijd.
Las het ook vanmorgen ja. Leuk stukje weer van Zonneveld.quote:
Juist als een club als Ajax er niet in stapt dan zal het nooit wat worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
Verder niets tegen vrouwen die voetballen maar ik denk wel dat Ajax er wat te vroeg is ingestapt, het niveau is het Ajax shirt nog niet waard.
Ik vind het daadwerkelijk belachelijk dat een voedselpakket nodig is zodat die mannen fatsoenlijk eten.quote:
Toch best logisch? Zijn bijna allemaal jonge jongens. Die gaan natuurlijk niet snel staan kokkerellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk belachelijk dat een voedselpakket nodig is zodat die mannen fatsoenlijk eten.
Gezond eten maken is niet moeilijk als dat al teveel moeite is dan heb je gewoon een waardeloze instellingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch best logisch? Zijn bijna allemaal jonge jongens. Die gaan natuurlijk niet snel staan kokkerellen.
Dat weet ik niet, ze (KNVB) hadden low profile met goede opleiding het niveau omhoog kunnen brengen voordat ze het vrouwenvoetbal de exposure geven die het nu krijgt en waar het duidelijk niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juist als een club als Ajax er niet in stapt dan zal het nooit wat worden.
Dat gezegd hebbende denk ik persoonlijk dat het nooit iets gaat worden en dat binnen 5 jaar de stekker er uit is.
Ben het wel met je eens, maar wel goed dat de club het doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezond eten maken is niet moeilijk als dat al teveel moeite is dan heb je gewoon een waardeloze instelling
Gezond eten uitzoeken is nog helemaal niet zo makkelijk. Ze moeten het nog steeds zelf maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezond eten maken is niet moeilijk als dat al teveel moeite is dan heb je gewoon een waardeloze instelling
En kun jij mij eens uitleggen waarom het moeilijk is gezond eten klaar te maken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezond eten uitzoeken is nog helemaal niet zo makkelijk. Ze moeten het nog steeds zelf maken.
Een goed dieet zeker voor die jonge single gasten is helemaal niet verkeerd.
Vroeger werden hun vriendinnen gewoon opgeleid nu krijgen ze een voedseldoos
Ajax zal toch wel een goede diëtiste in dienst hebben ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezond eten uitzoeken is nog helemaal niet zo makkelijk. Ze moeten het nog steeds zelf maken.
Ik snap best dat voetballers dat lastig vinden. Groeien op in een cultuur waar alles voor ze gedaan wordt vanaf hun pak m beet 14e.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch dat vrouwenteam, dan kunnen die na de training het eten maken. Ook goed voor de teamgeest en een toekomst na het voetbal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe dan ik ook het is gewoon beter om het te vermijden, zal niet om tientallen spelers gaan maar enkelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik snap best dat voetballers dat lastig vinden. Groeien op in een cultuur waar alles voor ze gedaan wordt vanaf hun pak m beet 14e.
Dat is met bijna alle andere sporten heel anders. Voetballers wonen opeens opzichzelf en dan...?
De clubs moeten jongens dit leren van jongs af aan. Ik snap best dat het bij sommige voetballers mis gaat. Zeker de jongens die op hun 20ste nog geen huisje, boompje, beestje hebben.
Toen jij op jezelf ging wonen kwam je toch ook geen 10 kilo aan door te eten of wel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik snap best dat voetballers dat lastig vinden. Groeien op in een cultuur waar alles voor ze gedaan wordt vanaf hun pak m beet 14e.
Dat is met bijna alle andere sporten heel anders. Voetballers wonen opeens opzichzelf en dan...?
De clubs moeten jongens dit leren van jongs af aan. Ik snap best dat het bij sommige voetballers mis gaat. Zeker de jongens die op hun 20ste nog geen huisje, boompje, beestje hebben.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch dat vrouwenteam, dan kunnen die na de training het eten maken. Ook goed voor de teamgeest en een toekomst na het voetbal.
Dat begrijp ik ook nooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens hoeveel pizza moet je kanen als je als sporter zoveel aan komt als Sulejmani Die gasten staan 6 dagen per week te trainen en spelen een wedstrijd
Toen ik ging studeren? Zeker wel. (Al had dat meer met het goude nectar te maken dan met voedsel)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen jij op jezelf ging wonen kwam je toch ook geen 10 kilo aan door te eten of wel?
Waarom je zou nadenken over gezond voedsel? Omdat het je baan is en je er goed betaald voor krijgt bijvoorbeeld dat zijn al 2 goede redenen waarom je daarover zou moeten nadenken. Nogmaals het is gewoon die vertiefde instelling van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren? Zeker wel. (Al had dat meer met het goude nectar te maken dan met voedsel)
Niet helemaal relevant maar wat ik bedoel is dat prof voetballers vanaf jongs af aan op handen worden gedragen, alles wordt bijna voor ze geregeld. Waarom zou jij dan gaan nadenken over gezond voedsel en hoe je dat moet bereiden?
Je overdrijft een beetjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom je zou nadenken over gezond voedsel? Omdat het je baan is en je er goed betaald voor krijgt bijvoorbeeld dat zijn al 2 goede redenen waarom je daarover zou moeten nadenken. Nogmaals het is gewoon die vertiefde instelling van de jeugd van tegenwoordig.
Het enige waar die jongens over na moeten denken is voetbal. Snap heel goed dat de club een voedselpakket voor ze samen stelt. Elke minuut dat ze nadenken over voedsel hadden ze ook aan voetbal kunnen besteden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom je zou nadenken over gezond voedsel? Omdat het je baan is en je er goed betaald voor krijgt bijvoorbeeld dat zijn al 2 goede redenen waarom je daarover zou moeten nadenken. Nogmaals het is gewoon die vertiefde instelling van de jeugd van tegenwoordig.
Dus heeft de opleider daar ook belang bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus ook maar TV's, telefoons, vriendinnen en Playstations verbieden want dan kunnen ze nog meer tijd aan voetbal bestedenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het enige waar die jongens over na moeten denken is voetbal. Snap heel goed dat de club een voedselpakket voor ze samen stelt. Elke minuut dat ze nadenken over voedsel hadden ze ook aan voetbal kunnen besteden.
Ik ben ook niet tegen die pakketten maar als je echt leeft voor je sport en het wil maken dan ga ik er vanuit dat je wel op je voeding let.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dus heeft de opleider daar ook belang bij.
Dus is het helemaal niet gek wat Ajax doet en dat hadden ze wel 20jaar eerder mogen doen.
Ik ben het met je eens dat mensen zelf ook een verantwoordelijkheid hebben, zeker als je tonnen cq miljoenen verdient. Ik denk dat je onderschat hoe wereldvreemd de gemiddelde voetballer is als hij net alleen woont.
*Op vriendinnen kunnen ze goed bewegen, en goed in beweging blijven is belangrijk voor het voetbalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus ook maar TV's, telefoons, vriendinnen en Playstations verbieden want dan kunnen ze nog meer tijd aan voetbal besteden
Maar 5 minuten per dag nadenken over wat je gaat eten s'avonds is teveel moeite? Sorry hoor maar dit is dikke onzin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
*Op vriendinnen kunnen ze goed bewegen, en goed in beweging blijven is belangrijk voor het voetbal
*Op de playstation kunnen ze voetbal spelletjes spelen, dat is belangrijk omdat je dan goed over het spelletje nadenkt
*Op TV's kunnen ze wedstrijden van hun tegenstanders en Barcelona zien, daar kunnen ze een hele hoop van leren
*Telefoon is noodzakelijk zodat de club je altijd kan bereiken en visa versa.
dat valt dus wel tegen. Wel apart dat frank zegt "dat is voor de single spelers". Ik zie dat plopmokkeltje nou niet echt een gezonde maaltijd inelkaar zetten elke dag...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen die pakketten maar als je echt leeft voor je sport en het wil maken dan ga ik er vanuit dat je wel op je voeding let.
Dat krijgen ze toch op de voetbalhoeren opleiding?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat valt dus wel tegen. Wel apart dat frank zegt "dat is voor de single spelers". Ik zie dat plopmokkeltje nou niet echt een gezonde maaltijd inelkaar zetten elke dag...
Gezond eten maken an sich is niet moeilijk. Een goed dieet opstellen voor een topsporter is natuurlijk nog wel wat anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kun jij mij eens uitleggen waarom het moeilijk is gezond eten klaar te maken?
Ik snap dat een super gespecialiseerd dieet samenstellen lastig is maar mensen doen net of het moeilijk is om een beetje op je carbs te letten en gezond te eten
Dus de spelers die een vriendin hebben volgen dan niet het dieet wat de singles wel volgen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezond eten maken an sich is niet moeilijk. Een goed dieet opstellen voor een topsporter is natuurlijk nog wel wat anders.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
*Op vriendinnen kunnen ze goed bewegen, en goed in beweging blijven is belangrijk voor het voetbal
*Op de playstation kunnen ze voetbal spelletjes spelen, dat is belangrijk omdat je dan goed over het spelletje nadenkt
*Op TV's kunnen ze wedstrijden van hun tegenstanders en Barcelona zien, daar kunnen ze een hele hoop van leren
Het zijn geen robots.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Omdat het werk voor ze is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is ongezond als een voetballer telkens over voetbal moet nadenken, ze moeten zich ook ontspannen en soms genieten van het leven.
Waarom denk je dat voetballers het liefst in een gesprek niet over voetbal praten?
Voetballers willen het juist uitsluitend over voetbal hebben en niet zoveel over randzaken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het is ongezond als een voetballer telkens over voetbal moet nadenken, ze moeten zich ook ontspannen en soms genieten van het leven.
Waarom denk je dat voetballers het liefst in een gesprek niet over voetbal praten?
Maar, dat zou het op die leeftijd nog niet voor deze spelers moeten zijn. Als je op je 19e / 20e voetbal al als werk ziet, kan je in mijn ogen nooit echt een grote worden. Je moet liefhebber blijven om jouw eigen top te kunnen halen denk ik...quote:
Altijd als ik een voetballer bij een DWD of VI zie zeggen ze allemaal hetzelfde, dat ze liever even over andere dingen praten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voetballers willen het juist uitsluitend over voetbal hebben en niet zoveel over randzaken.
Maar het is natuurlijk ook niet goed om 24/7 aan voetbal te denken. Je moet je kop leeg kunnen maken en ontspannen. Het was ook als grapje bedoeld.
Nouja, het is natuurlijk ook dat ze door trainingen/wedstrijden/zaakwaarnemers en de media echt heel veel met voetbal bezig zijn, lijkt me logisch dat ze soms daar even rust van willen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, dat zou het op die leeftijd nog niet voor deze spelers moeten zijn. Als je op je 19e / 20e voetbal al als werk ziet, kan je in mijn ogen nooit echt een grote worden. Je moet liefhebber blijven om jouw eigen top te kunnen halen denk ik...
Denk je dat Ronaldo en Messi het niet als werk zagen op die leeftijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, dat zou het op die leeftijd nog niet voor deze spelers moeten zijn. Als je op je 19e / 20e voetbal al als werk ziet, kan je in mijn ogen nooit echt een grote worden. Je moet liefhebber blijven om jouw eigen top te kunnen halen denk ik...
19e, 20e? Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat Ronaldo en Messi het niet als werk zagen op die leeftijd?
Neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat Ronaldo en Messi het niet als werk zagen op die leeftijd?
Rensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme kunnen jullie nog iemand met een Heerenveen clubcard?
Ik kan het wel op een leuke Friese dame met een clubcard van Heereveen hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme kunnen jullie nog iemand met een Heerenveen clubcard?
Kijk even naar de manier waarop ze voetbalden op die leeftijd en hoeveel extra tijd zij voor zichzelf nog aan het pielen waren met trucjes e.d. ipv Fifa streetsoccer online te spelen...quote:
Die jongens speelden gewoon omdat ze plezier in het spelletje hadden. En dat ze er wat bij verdiende was lekker meegenomen...quote:
Maar dat ze dat doen in hun vrije tijd wil toch niet zeggen dat ze er niet veel meer mee bezig waren het te maken in het prof voetbal?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk even naar de manier waarop ze voetbalden op die leeftijd en hoeveel extra tijd zij voor zichzelf nog aan het pielen waren met trucjes e.d. ipv Fifa streetsoccer online te spelen...
Het verschil is dat zij het deden omdat ze het leuk vonden, niet omdat het geld opleverde. Ze zijn gewoon spelers met de kwaliteiten van de 21e eeuw, maar het spelplezier van de jaren '60 - '70.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat ze dat doen in hun vrije tijd wil toch niet zeggen dat ze er niet veel meer mee bezig waren het te maken in het prof voetbal?
Waarom zou 'ie als hij vindt dat hij gelijk heeft?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Fok-user LitmanenAFCA ooit wel eens in een discussie toe gegeven dat hij het zelf niet bij het rechte eind had?Ik mag die Jari wel!
Nee dat hoeft ook niet. Ben gewoon benieuwd of iemand hem wel eens op een ander idee heeft kunnen brengen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie als hij vindt dat hij gelijk heeft?
Als blijkt dat ik geen gelijk had of heb geef ik het met alle plezier toequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Fok-user LitmanenAFCA ooit wel eens in een discussie toe gegeven dat hij het zelf niet bij het rechte eind had?Ik mag die Jari wel!
Eriksen niet hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef Tyron het volgende:
VBL / Messi in compromiterende pose met blondine in Las Vegas
Dit topic laat bijvoorbeeld zien dat ook een Messi gewoon een leven heeft buiten het voetbal.
Ik ken Ronaldo toevallig een beetje. Van kleins af aan, heb heel af en toe nog wel contact met 'm. Hij geniet echt van het spelletje. En heeft voetbal nooit als werk gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
Hoe weten jullie overigens zeker wat Messi en Ronaldo doen in hun vrije tijd?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ken Ronaldo toevallig een beetje. Van kleins af aan, heb heel af en toe nog wel contact met 'm. Hij geniet echt van het spelletje. En heeft voetbal nooit als werk gezien.
Is dat nu duur, die echte goede hallucinerende mdma?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ken Ronaldo toevallig een beetje. Van kleins af aan, heb heel af en toe nog wel contact met 'm. Hij geniet echt van het spelletje. En heeft voetbal nooit als werk gezien.
Hij is vrij ongelukkig bij Real. Zeker toen Jose daar nog zat. Daar kon hij gewoon niet mee door 1 deur. Nu is het wel ietsje beter, maar hij zou erg graag naar Man United terug gaan hoor, believe me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ronaldo die het voetbal niet als werk ziet maar wel gaat huilen zodat hij meer geld krijgt van Real!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is vrij ongelukkig bij Real. Zeker toen Jose daar nog zat. Daar kon hij gewoon niet mee door 1 deur. Nu is het wel ietsje beter, maar hij zou erg graag naar Man United terug gaan hoor, believe me.
Ik zal hem zo even bellen, heb toevallig zijn nummer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is vrij ongelukkig bij Real. Zeker toen Jose daar nog zat. Daar kon hij gewoon niet mee door 1 deur. Nu is het wel ietsje beter, maar hij zou erg graag naar Man United terug gaan hoor, believe me.
Heb je ook zijn ping?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jullie hangen regelmatig samen in de gaybar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeg meteen ff dat ik nog een tientje van hem krijg. Wel mijn pizza opvreten, maar niet betalen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zal hem zo even bellen, heb toevallig zijn nummer.
goeiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie hangen regelmatig samen in de gaybar?
Nee, daar gaat Cris nooit heen. Maar dat zegt natuurlijk niet dat hij niet homoseksueel is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie hangen regelmatig samen in de gaybar?
mdaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat nu duur, die echte goede hallucinerende mdma?
Oh is dat de hallucinerende van de twee. Weet dat nooit.quote:
Wat is er buitenom de blessure van Siem nog meer gebeurd dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zoveel tegenslagen voor Ajax de laatste weken, hopelijk gaat het snel een stuk beter...
Hopelijk inderdaad gewoon weer goed spel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zoveel tegenslagen voor Ajax de laatste weken, hopelijk gaat het snel een stuk beter...
Sana op de bankquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er buitenom de blessure van Siem nog meer gebeurd dan?
???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat hij spelen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Afrikaans weer vanavond, Serero zal wel de pannen van het dak spelen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |