SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero gewoon laten knallen. Die gaat het wel maken!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef J2T het volgende:
Eriksen laten gaan zou een ramp zijn. Window sluit over anderhalve week. Wie moet je als vervanger halen? Plus Siem ligt nog in de lappenmand. Gewoon niet doen.
Wel werd Serero uitgeroepen tot zowel talent als speler van het jaar in Zuid-Afrika bij verscheidene verkiezingen. Snap wel dat het niveau in Zuid-Afrika een stuk minder is dan in Europa, maar ik heb nog steeds vertrouwen dat Serero een vrij goede speler kan gaan worden. Er zijn zoveel jonge spelers waarvan ik dacht, ''die gaan het niveau nooit aankunnen'', en die dan toch op een gegeven moment bewijzen dat ze dat wel kunnen.quote:
Ik heb het idee dat het in die contreien bij dergelijke verkiezingen een beetje de omgekeerde wereld is: Omdat hij bij Ajax speelt, zal het wel ons grootste talent zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wel werd Serero uitgeroepen tot zowel talent als speler van het jaar in Zuid-Afrika bij verscheidene verkiezingen. Snap wel dat het niveau in Zuid-Afrika een stuk minder is dan in Europa, maar ik heb nog steeds vertrouwen dat Serero een vrij goede speler kan gaan worden. Er zijn zoveel jonge spelers waarvan ik dacht, ''die gaan het niveau nooit aankunnen'', en die dan toch op een gegeven moment bewijzen dat ze dat wel kunnen.
Een soort Lukoki dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Serero is gewoon een grappig spelertje, niets meer, niets minder.
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hij heeft veel meer potentie dan Lukoki.
Totaal geen Enoh. Fysiek mag hij namelijk nog wel wat sterker worden. Hij is een hele creatieve speler. Het is gewoon een type als Eriksen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem echt te weinig zien spelen om een goed beeld te vormen. Is hij te vergelijken met bijvoorbeeld Enoh? Of is het meer een creatieve speler?
Ok, dan heb ik mij dus ook al die tijd vergist over zijn positie. Ik dacht dat het een verdedigende middenvelder was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Totaal geen Enoh. Fysiek mag hij namelijk nog wel wat sterker worden. Hij is een hele creatieve speler. Het is gewoon een type als Eriksen.
Doet me denken aan Luigi Bruins destijds bij ons.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.
Het probleem bij hem is juist dat hij zo creatief is en dingen zo snel ziet, dat medespelers het niet verwachten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Creatief spelertje met nadruk op tje, hij is net niet technisch genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren en hij ziet het ook vaak te laat, iets teveel een dromer.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het probleem bij hem is juist dat hij zo creatief is en dingen zo snel ziet, dat medespelers het niet verwachten.
Waarschijnlijk wel mogelijk om uit te proberen in de Eredivisie. Europees zal Frank er wel een sloper/stofzuiger extra bij plaatsen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Syntix het volgende:
Serero![]()
Die gast heeft de meest functionele techniek van alle selectiespelers. Het is alleen denk ik iets te frivool in CL wedstrijden, daar zal hij echt aan moeten gaan werken dit jaar.
Voor de rest zie ik hem graag een keer naast Eriksen, want die twee tikken alles weg en kunnen wel steekpasses geven.
Werkt het ook niet, mensen onderschatten gewoon wat middenvelder inhoudtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel mogelijk om uit te proberen in de Eredivisie. Europees zal Frank er wel een sloper/stofzuiger extra bij plaatsen.
Hij moet inderdaad wel werken aan zijn afstand schoten, maar dat heeft Eriksen ook moeten doen, die schoot ook nooit raak van afstand. En nu gaat de 1 na de andere er in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:07 schreef J2T het volgende:
Serero is wel heel goed in de kleine ruimte. Draait makkelijk weg van zijn tegenstanders, goede balbeheersing en een degelijke pass. Moet wel werken aan zijn schoten imo. Zeer bruikbare speler voor in de breedte. Zeker met het programma wat Ajax te wachten staat.
Als je hebt opgelet wordt er geen vervanger gehaald voor Eriksen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef J2T het volgende:
Eriksen laten gaan zou een ramp zijn. Window sluit over anderhalve week. Wie moet je als vervanger halen? Plus Siem ligt nog in de lappenmand. Gewoon niet doen.
Dus is het te hopen dat hij gewoon blijft, een club als Liverpool moet hij gewoon niet doen en de interessante clubs hebben hem niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet wordt er geen vervanger gehaald voor Eriksen.
Spurs hebben ineens geld. Clubs/TD's met geld zijn net vrouwen in de sale-periode...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus is het te hopen dat hij gewoon blijft, een club als Liverpool moet hij gewoon niet doen en de interessante clubs hebben hem niet nodig.
Willian>Eriksen, als je die al hebt heb je Eriksen niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spurs hebben ineens geld. Clubs/TD's met geld zijn net vrouwen in de sale-periode...
Waarom?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
We moeten dit maar als een tussenjaar zien denk ik.
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:29 schreef J2T het volgende:
Milan had toch ook interesse in Eriksen? Daar zie ik hem nog wel naar toe gaan.
Pardonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dont know. Volg Milan niet zo. Volgens Jaap de Groot hadden ze interesse. De Jong als VM en Montolivo en Boateng op het middenveld en Eriksen achter Shaarawy en Balo misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?
Ja, want het seizoen is al bijna afgelopen namelijk!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Paar wedstrijdjes nog en dan is het weer overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, want het seizoen is al bijna afgelopen namelijk!
Daarom, die zijn ook overgestapt op krachtvoetbal, daar heeft Eriksen weinig te zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middenveld van Milan zag er gister aardig compleet uit, voor wie zouden ze hem dan halen?
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:59 schreef Devv het volgende:
Het landskampioen staat- of valt in Heerenveen.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
die wilden toch juist af van krachtvoetbal, vandaar Eriksenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, die zijn ook overgestapt op krachtvoetbal, daar heeft Eriksen weinig te zoeken
OK wist ik niet, maar met alleen Eriksen erbij zal dat niet enorm veranderenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef Adames het volgende:
[..]
die wilden toch juist af van krachtvoetbal, vandaar Eriksen
Milan speelt met een breker een box to box speler KPB en een creatieve speler. Eriksen zou daar prima passen ipv Montolivo al zal hij daar nog een hele kluif aan krijgen om hem eruit te spelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK wist ik niet, maar met alleen Eriksen erbij zal dat niet enorm veranderen
Ik keek gisteren Sport1 en Schelvis had het over mogelijke aankopen voor Milan bij behalen CL en die noemde Eriksen niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milan speelt met een breker een box to box speler KPB en een creatieve speler. Eriksen zou daar prima passen ipv Montolivo al zal hij daar nog een hele kluif aan krijgen om hem eruit te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |