Mijn nieuwe bureaublad achtergrond.quote:
Jawel. Je staat nu op mijn shitlist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het was niet als een belediging bedoeld hoor Karina
Nadine Broersen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde een TT doen over mijn favo Fokker
Hoeft niet hoor johannes, dat is echt te veel eer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde een TT doen over mijn favo Fokker
Weet ik wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik had het over mezelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor johannes, dat is echt te veel eer.
Beter blijf je binnen vanaf nu.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar deze show is helemaal kut.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Two and a half men is niks meer aan zonder hem.
Alsof een fokker buiten komt.quote:
Het is niet geweldig inderdaad. Er komt een nieuwe show met Michael J. Fox dat lijkt me wel wat.quote:
Mani89 moet overleven tussen de drugskoeriers zoals Wim Kieftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu val je Karina haar favo show aan. Je bent uit het clubhuis.
Nou nee hoor, dit is niet mijn favo showquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu val je Karina haar favo show aan. Je bent uit het clubhuis.
Dan kom je vanzelf in de Pelgrimscode terecht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89 moet overleven tussen de drugskoeriers zoals Wim Kieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |