quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:58 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik typte die titel net in bij youtube, dadelijk krijg ik de NSA aan mijn deur
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
fucked a fucking dog in the ass
(FOK-ban riskerend hier)
dit zijn de enige 2 goede voor de rest vind ik hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:30 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie geen Rise Against in dit topic.
Bitch pleasequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:44 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dit zijn de enige 2 goede voor de rest vind ik het
zoek je nog die man overboard truiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
oooh is 'defend pop punk' in je signature een verwijzing naar man overboard, want die zijn ook wel heerlijk
ik wil merch kopen van hen maar dat kost pokkeveel, zeker met die verzendingskosten, kuut
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Ixnay het volgende:
Rise Against is geen pop-punk.
Is meer melodische hardcore en later rock.
joyce manorquote:Op maandag 23 september 2013 20:59 schreef otaku-desu het volgende:
niet echt pop punk maar wel een erg lekker nummer
Leuke band is dat inderdaad. Ken ze vooral van Malcolm in the Middle.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik post het maar even hier.
Op 10 mei speelt Lit in Tivoli, Utrecht. Op zich is dat niet zo speciaal, maar ze spelen gewoon het hele album "A Place In The Sun" entirely. Een van mijn favoriete albums als tiener, moet denken aan zomer 1999 als ik die plaat hoor, net als Enema Of The State. Ga hem dalijk opzetten in de auto naar werk.
Was dat dit jaar? Daar was ik helaas niet bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef nofxtbr het volgende:
![]()
The gimmes laatst dus nog gezien alleen mike was er dus gewoon niet
Ja was dit jaar.. vond t wel jammer maar ik ga in augustus naar nofx ook in de melkweg dus achquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Blinker het volgende:
[..]
Was dat dit jaar? Daar was ik helaas niet bij.
In 2007 wel en toen was Fat Mike er ook niet!
Ik denk dat hij niet van touren houdt...
Was je ook op mildtfest?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef otaku-desu het volgende:
op groezrock geweest paar weken terug
geweldig festival en heel veel vette bands gezien
waaronder NOFX met Fat Mike
Het was magischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:37 schreef otaku-desu het volgende:
nee daar was ik niet
ken het ook niet eigenlijk
maar nu ik zie wat er allemaal was vind ik het wel jammer dat ik het heb gemist![]()
Jaloers, groez heeft bijna altijd wel een hele vette line upquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef otaku-desu het volgende:
op groezrock geweest paar weken terug
geweldig festival en heel veel vette bands gezien
waaronder NOFX met Fat Mike
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |