Ik ben jaloers!quote:Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Saysem het volgende:
Woensdag in Eindhoven en ik ben er gewoon bij!
We vallen in herhalingquote:
ik ben erg benieuwd, ben gisteravond pas begonnen met ze te luisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef Saysem het volgende:
[..]
We vallen in herhaling
Album komt uit over een week en gaat echt huge worden
Wel vette muziek, maar die zanger vind ik wat zeikerig met z'n sleepy eyes / bony knees.quote:
En nu al in zijn geheel te streamenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef Saysem het volgende:
Album komt uit over een week en gaat echt huge worden
dat met die knieën en ogen is van de bassist van toen hij door een depressie ging (volgens mij)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:48 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wel vette muziek, maar die zanger vind ik wat zeikerig met z'n sleepy eyes / bony knees.
Heb ik met The Wonder Years ook...
Mijn band zoekt alleen nog een bassistquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:12 schreef otaku-desu het volgende:
Zijn er hier ook mensen in een pop-punk band?
cool cool, bepaalde bands waar het op lijkt qua sound?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Mijn band zoekt alleen nog een bassist
Green Day en Blink-182 zijn de grootste inspiratiesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
cool cool, bepaalde bands waar het op lijkt qua sound?
Stamp je gitarist eruit en laat mij gitaar spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:07 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Green Day en Blink-182 zijn de grootste inspiraties
Vet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
state champs nieuwe album is best wel goed maar vind het jammer dat het niet meer nummers als nothing's wrong want dat is een beest van een nummer
Over The Line gaat ook wel hard hoor. En Deadly Conversationquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
state champs nieuwe album is best wel goed maar vind het jammer dat het niet meer nummers als nothing's wrong want dat is een beest van een nummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |