cool cool, bepaalde bands waar het op lijkt qua sound?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Mijn band zoekt alleen nog een bassist
Green Day en Blink-182 zijn de grootste inspiratiesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
cool cool, bepaalde bands waar het op lijkt qua sound?
Stamp je gitarist eruit en laat mij gitaar spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:07 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Green Day en Blink-182 zijn de grootste inspiraties
Vet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
state champs nieuwe album is best wel goed maar vind het jammer dat het niet meer nummers als nothing's wrong want dat is een beest van een nummer
Over The Line gaat ook wel hard hoor. En Deadly Conversationquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef otaku-desu het volgende:
state champs nieuwe album is best wel goed maar vind het jammer dat het niet meer nummers als nothing's wrong want dat is een beest van een nummer
Hehe bazenband is dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Voortbups het volgende:
Toy Dolls – The Final Countdown (Europe Cover)
Inderdaad, jammer dat dat soort bands er niet echt meer zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Voortbups het volgende:
Lijkt me echt een feestje, mocht ik terug in de tijd kunnen reizen om hen in die tijd te kunnen zien. Pret punk ten top.
Zou een kazoo meenemen.
En dan de pit in!
quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:52 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
avondje vergelijkbare artiesten doorklikken op spotify en je komt een hoop goeds tegen
soms werkt dat nog, alleen doen ze nu meer met je weergavegeschiedenis vergelijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan.Ik deed dat eerst altijd gewoon op youtube, maar sinds ze de gerelateerde video's helemaal verneukt hebben gaat dat niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |