ik vond scott een betere drummer, liep zich tenminste niet zo uit te sloven de hele tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was dat even vergeten, maar allebei goed!
Sinds de herenigingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vond scott een betere drummer, liep zich tenminste niet zo uit te sloven de hele tijd.sowieso is blink bergafwaarts gegaan sinds de komst van travis. En sinds ze weer bij elkaar zijn is het echt aids gewoon
live shit van blink is sowieso epicquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sinds de herenigingwat een treurnis inderdaad.
Maar Travis vind ik wel goed.
Mark, Tom & Travis show is dan ook geniaal.
altijd veel te snelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
live shit van blink is sowieso epic
preciesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
altijd veel te snelen slecht, maar daardoor goed.
haha. Ik ging altijd die grappen herhalen op school. Vonden mensen niet zo gepast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
preciestom met zijn belachelijke uitspraak van woorden in livenummers
en mark en tom waren sowieso fucking grappig samen vroeger.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:58 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik typte die titel net in bij youtube, dadelijk krijg ik de NSA aan mijn deur
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
fucked a fucking dog in the ass
(FOK-ban riskerend hier)
dit zijn de enige 2 goede voor de rest vind ik hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:30 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie geen Rise Against in dit topic.
Bitch pleasequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:44 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dit zijn de enige 2 goede voor de rest vind ik het
zoek je nog die man overboard truiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
oooh is 'defend pop punk' in je signature een verwijzing naar man overboard, want die zijn ook wel heerlijk
ik wil merch kopen van hen maar dat kost pokkeveel, zeker met die verzendingskosten, kuut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |