Hou nog even deze blik op de maatschappij vast alsjeblieft, want het maakt wie je bent, een net als ik soms naief maar goed persoonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben geen ouder, gelukkig voor de koters op deze aardkloot, maar ik denk dat je voor je kind toch net iets verder gaat dan voor een collega die (bijna) familie is.
En op iemand vertrouwen wil niet persé zeggen dat je irrationeel risico voor iemand moet gaan lopen en dat zie ik eerder gebeuren voor echte familie.
Rationeel inhouden kan juist veel beter zijn denk ik, er vol ingaan met oogkleppen op is geen tactiek.
Toen was het al ROOD, mijn grootmoeder leefde nog tussen WO ! en WO 2 in, en die sprak nog over het GELE gevaar, ondanks cuba en zoquote:
Waar komt die trots dan vandaan? Dat je nou net op dit stukje grond geboren bent, tja, generatiekloofquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dus duidelijk van mening maar ik respekteer jouw mening wel hoor
Het is geen trots maar meer de verdediging van dat kleine lapje grond dat we nog hebben. Al is er van die 'eigen' identiteit weinig meer terug te vinden in dit land heden ten dage.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar komt die trots dan vandaan? Dat je nou net op dit stukje grond geboren bent, tja, generatiekloof?
Hop hop bijna twee uur!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ow 01:55 of zo, en ikke en morgen ziekenhuizen en weer en zo
Dat kleine lapje grond is trouwens wél even een lapje grond waar...................quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het is geen trots maar meer de verdediging van dat kleine lapje grond dat we nog hebben. Al is er van die 'eigen' identiteit weinig meer terug te vinden in dit land heden ten dage.
Ik woon veiligquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kleine lapje grond is trouwens wél even een lapje grond waar...................
Ow, nee ik kan nu wel een heel archeologisch betoog voor het behoud van de provincie Friesland gaan houden, ik heb die stijfkoppigen hier inmiddels wel leren kennen
Zij trekken zich gewoon weer terug met hun eigen taal op hun terpen als de rest van Nederland onder water komt te staan
Ik hoef gelukkig pas om 11:45 in het ziekenhuis te zijnquote:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik mijn identiteit verleen aan mijn land. Ik ben wel trots op dat we welvarend zijn en dat mensen hier niet zo denken als de republikeinen in de VS. Maar verder ja. Boeiend. Of ik nou NL of Duitsland of welk land dan ook zou moeten verdedigen we zijn toch allemaal mensenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het is geen trots maar meer de verdediging van dat kleine lapje grond dat we nog hebben. Al is er van die 'eigen' identiteit weinig meer terug te vinden in dit land heden ten dage.
Geen idee of het generatie is, ik ben toch iets ouder dan jij bent, maar ben juist door mijn reizen en internationale wek nationalistischer gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik mijn identiteit verleen aan mijn land. Ik ben wel trots op dat we welvarend zijn en dat mensen hier niet zo denken als de republikeinen in de VS. Maar verder ja. Boeiend. Of ik nou NL of Duitsland of welk land dan ook zou moeten verdedigen we zijn toch allemaal mensenMaar misschien is dat mijn generatie die er zo over denkt. Individualisme enzo
Misschien de bejaarden maar onze generatie niet zo durect denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kleine lapje grond is trouwens wél even een lapje grond waar...................
Ow, nee ik kan nu wel een heel archeologisch betoog voor het behoud van de provincie Friesland gaan houden, ik heb die stijfkoppigen hier inmiddels wel leren kennen
Zij trekken zich gewoon weer terug met hun eigen taal op hun terpen als de rest van Nederland onder water komt te staan
Waarom dan? OMdat je in andere landen ziet dat het kutter is? Ik heb ok wel aardig wat gereisd voor mn leeftijd maar ik ben er juist minder nationalistisch van gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee of het generatie is, ik ben toch iets ouder dan jij bent, maar ben juist door mijn reizen en internationale wek nationalistischer geworden
Waarom gaat dat een probleem worden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef Rafeiro het volgende:
Individualisme gaat denk ik echt nog een heel groot probleem worden.
Het nadeel van de ontwikkeling van de mobiele telefonie en internet.
Hoop ik oprecht wél dat de huidige generatie Friezen nog steeds wel op willen komen voor taal en land.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Misschien de bejaarden maar onze generatie niet zo durect denk ik.
Waarom is dat behoud belangrijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop ik oprecht wél dat de huidige generatie Friezen nog steeds wel op willen komen voor taal en land.
mogguhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhh !!
SOAD-dayWat moet ik aaaannnn [/vrouwmodus]
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
Zo min mogelijk [/manmodus]
kom je wel misschien op het podiumquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Straks kijkt iedereen naar mij ipv naar Serj... Moeten we niet hebben![]()
Ooeoeeehhhhhhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je wel misschien op het podium
waar spelen ze eigenlijk?
heb serj wel ooit live gezien als gewoon serj tankian zonder soad..
ah oke, nooit geweest. kom niet vaak in amsterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooeoeeehhhhhh![]()
Nee denk niet dat ik zo ver voorin ga staan overigens
![]()
In ziggo domeEerste keer dat ik daar kom ook tbh.
Dat klinkt alsof iedereen daar toch al minstens 5 keer geweest moet zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
In ziggo domeEerste keer dat ik daar kom ook tbh.
Ik ga vanavond ook met 2 fokkersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, nooit geweest. kom niet vaak in amsterdam
weet wel meer fokkers die gaan
quote:
Je ne sais pas; je m'excuse beaucoupquote:
Apology exceptedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je ne sais pas; je m'excuse beaucoup
toch topic doodquote:
Ik doe mijn bestquote:
jij hebt tenminste nog collega'squote:
Je mag haar hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog collega's
mwa..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |